Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@04:38:17 GMT

اعزام ۱۵ پاکبان از سمنان برای اربعین

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۶۴۰۷

اعزام ۱۵ پاکبان از سمنان برای اربعین

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حمیدرضا پیوندی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان ضمن بیان اینکه در مجموعه مدیریت شهرداری سمنان تلاش شد تا به بهانه‌های مختلف به‌نوعی از زحمات پاکبانان تقدیر و تجلیل شود، گفت: به این منظور امسال ۱۵ پاکبان از سمنان برای اربعین به کربلای معلا اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه سی و پنجمین دور از سفر‌های سیاحتی زیارتی مشهد مقدس ویژه پاکبانان انجام می‌شود، افزود: این گروه ۴۰ نفره از پاکبانان خدوم سمنانی به همراه خانواده از راه‌آهن سمنان در دور سوم این سفر‌ها به مدت چهار روزبه سفر سیاحتی زیارتی ثامن‌الحجج (ع) اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان ضمن بیان اینکه دور سوم سفر‌های زیارتی در سالروز ولادت حضرت زهرا (س) با اعزام ۴۶ خانوار برگزار شد، ابراز داشت: هدف از برگزاری این تور سیاحتی زیارتی قدردانی از زحمات بی‌وقفه پاکبانان و خانواده‌های آن‌ها، تقویت روحیه و حفظ سلامت جسمی و روحی این زحمتکشان است.

پیوندی در ادامه تصریح کرد: سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان در راستای سیاست‌های فرهنگی و رفاهی ویژه پاکبانان، ماهانه تعدادی از آنان را با خانواده‌هایشان و بدون دریافت هیچ‌گونه هزینه‌ای به سفر مشهد مقدس اعزام می‌کند.

او بیان کرد: توزیع بلیت استخر و تمرین تیم ورزشی فوتسال ویژه پاکبانان در سالن ورزشی ایثار به مدت دو روز در هفته از دیگر خدمات رفاهی ویژه این زحمتکشان است.

انتهای پیام / م

توزیع بلیت استخر و تمرین تیم ورزشی فوتسال ویژه پاکبانان در سالن ورزشی ایثار به مدت دو روز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت راه و شهر سازی اربعین خانواده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۶۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان

سرپرست مدیریت بافت تاریخی شهرداری سمنان از بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان خبر داد.

محمودرضا دارایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در سمنان اظهار کرد: بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان توسط عوامل مدیریت بافت تاریخی شهرداری سمنان آغازشده است.

وی افزود: شهرداری سمنان تسهیلات و مشوق‌های ویژه‌ای برای بازآفرینی با تاکید بر بازسازی، بهسازی، نوسازی و مقاوم‌سازی بافت‌های فرسوده شهری و خانه‌های قدیمی و تاریخی ارائه می‌دهد.

مدیر بافت تاریخی شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: در شهر سمنان ۵۷۳ هکتار بافت فرسوده و ناکارآمد میانی وجود دارد.

سرپرست مدیریت بافت تاریخی شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران در بازآفرینی شهری، باعث رشد و ارتقای سطح کیفی سیما و منظر شهری خصوصاً در محدوده بافت تاریخی می‌شود.

کد خبر 750843

دیگر خبرها

  • استان سمنان در فهرست شهرهای پر تنش آبی کشور
  • اعزام ۹ کاروان از استان سمنان به سرزمین وحی
  • مقام اول استان سمنان در اخذ ویزای تمتع/ اجرای طرح «خشت بهشت»
  • بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان
  • ۵۶ درصد حجاج استان سمنان زن هستند
  • حجاج حال معنوی سفر زیارتی را از دست ندهند
  • ۱۱۳۰نفر از استان سمنان به حج اعزام می‌شوند
  • امروز برائت از کفار، همان مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل است
  • ۵۶ درصد حجاج استان سمنان زن هستند/ میانگین سنی ۵۶ سال
  • سقوط مرگبار در ارتفاعات شاهرود