Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبر صیادجو عصر چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پیاده‌راه سازی خیابان امام(ره) سمنان نیازمند توجه به دیدگاه‌های فنی و کارشناسی است و نمی‌توان برای توسعه یک بخش از اقتصاد شهر مشکلاتی برای اصناف و بازاریان ایجاد کرد.
وی خاطر نشان کرد: توجه به امکانات ترابری برای جابجایی بازاریان و کالای واحدهای صنفی، توقفگاه، حمل و نقل شهروندان و گردشگران در منطقه در ساخت پیاده راه باید مدنظر مسئولان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس هیات امنای بازار سمنان ادامه داد: توجه به امکانات تفریحی و گردشگری و استفاده از فناوری‌های روز و نمونه‌برداری از شهرهای موفق در اجرای طرح پیاده راه سازی باید مورد توجه شهرداری سمنان به عنوان متولی اجرای این طرح باشد.
صیادجو اضافه کرد: خیابان امام(ره) به عنوان قلب بازار اقتصادی مرکز استان سمنان مطرح است و برای اجرای طرح‌های اقتصادی و گردشگری، پیوست‌های مختلف مورد توجه قرار گیرد.
وی تصریح کرد: بازسازی بازار سمنان به عنوان یکی از بازارهای تاریخی و گردشگری کشور در دستور کار است و با کمک بازاریان برای بازسازی این بازار اقدام می شود.
رئیس هیات امنای بازار سمنان گفت: رونق کسب و کار در بازار سمنان نیازمند رفع مشکلات زیرساختی است و باید مسئولان برای بازسازی این بازار اقدام کنند.
براساس سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ شهر سمنان ۱۸۵ هزار و ۱۲۹ نفر جمعیت دارد.
۷۳۳۹/۷۴۰۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بازارچه شهرداری سمنان سمنان بوستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۶۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود

استاندار گیلان با بیان اینکه کاروان پیاده‌روی با ظرفیت ۵۰۰ نفر از رشت چهارم خرداد حرکت خود را آغاز خواهد کرد گفت: آرمان‌های امام خمینی (ره) به خوبی به نسل جدید معرفی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، اسدالله عباسی امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در جلسه ستاد ارتحال امام خمینی(ره) در سالن شهید انصاری استانداری گیلان اظهار کرد: امسال هم کاروان های پیاده و سواره از استان گیلان عازم مرقد مطهر می شوند و کاروان پیاده روی با ظرفیت ۵۰۰ نفر از رشت، روز چهارم خرداد حرکت خود را آغاز خواهد کرد.

وی با بیان اینکه ایمنی مسیر برای کاروان پیاده‌روی باید به نحو احسن مهیا شود، افزود: ایمنی اتوبوس‌ها و صلاحیت رانندگان نیز باید مورد بررسی قرار گیرد تا شاهد برپایی مراسمی باشکوه در مراسم ارتحال امام راحل (ره) باشیم.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: بسته‌های فرهنگی باید برای این کاروان بزرگ آماده شود تا بدون کوچکترین مشکلی عازم مرقد مطهر شوند و در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) حضور پیدا کنند.

عباسی تاکید کرد: عظمت و پیام این کار فرهنگی باید به خوبی انعکاس داده و سعی شود جوانان بیشتری در کاروان پیاده روی حضور پیدا کنند و با توجه به اینکه نسل جدید، زمان انقلاب را درک نکردند، با حضور در این کار فرهنگی می توانند با آرمان های امام راحل بیشتر آشنا شوند.

وی تصریح کرد: اکنون بیداری ملت های آزاده جهان به واسطه چراغی است که امام راحل افروختند و انقلاب اسلامی را بنیاد نهادند؛ این مشعل همیشه روشن می‌ماند و راه امام و شهدا هر ساله پررهروتر خواهد بود.

کد خبر 749346

دیگر خبرها

  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • عدم توجه به جلو سبب مرگ عابر پیاده در رشت شد
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • اتمام عملیات بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • عملیات پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان آغاز شد
  • روستایی که سهم لک لک ها شد | لک لک هایی که روستاییان را مجبور به خانه سازی کردند
  • این لک لک ها اهالی را مجبور به خانه سازی می کنند
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • تغییر رویکرد مدیران و ایجاد ساختار مناسب؛ گام مهمی در پیاده سازی مبارزه با پولشویی در صنعت بیمه است