Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام‌نیوز، عبارت و هشتگ «فم تریپ» یا همان سفر ارزان یا رایگان، چند روزی است که میان کاربران شبکه های اجتماعی رایج شده است. افراد و سازمان ها از متخصصان حوزه گردشگری از جمله عکاسان، بلاگرها، لیدرها و اصحاب رسانه برای معرفی شهرها و جاذبه های گردشگری کمک می گیرند تا به این موضوعات، به طور ویژه پرداخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجا که رسانه های غربی همواره در تلاشند تا چهره ای دهشتناک، تلخ و سیاه از جامعه ایرانی به جهانیان عرضه کنند، برخی از چهره های شناخته شده در شبکه های اجتماعی، بدون هیچ چشمداشتی به روایتگری زیبایی های سرزمین پهناور و زیبای ایران پرداخته اند.


هدی رستمی، یکی از اینفلوئنسرهای ایرانی در عرصه گردشگری است که در فعالیت اخیر خود با دعوت از سیزده شخص اثرگذار و هنرمند از کشورهای مختلف از جمله ترکیه، روسیه، ایتالیا، اوکراین، هند و چین در برنامه ای کوتاه مدت ایران گردی راه انداخته اند تا به عنوان سفیرانی از طرف فالوئرهای خود، ابعاد گوناگون و متفاوتی از ایران را حس نمایند. تجربه ای که می توان در هشتگ feeliran , #letsfeeliran# دنبال نمود.

طبیعی است که این اقدام خالی از اشکال نبوده اما زیرسوال بردن اصل داستان که تلاش برای نشان دادن چهره زیبای ایران است، به مذاق برخی افراد و جریانات وابسته که از نشان دادن ضدیت خود با ایران و ایرانی ابایی ندارند، خوش نخواهد آمد.


سالومه سیدنیا، یکی از مجریان شبکه منوتو در پست اینستاگرامی اش، این پروژه را پروژه ای "کثیف" خوانده و از نشان دادن ایران به عنوان کشوری "عالی" گلایه کرده است. او با حمله به تیم "فم تریپ" و "بی غیرت" خواندن آنها، این افراد را "خائنین به مردم"! توصیف نموده که واقعیات را به خاطر پول فروخته اند!


این اظهار نظر غیرکارشناسی و هتاکانه مجری منوتو، واکنش کاربران شبکه های اجتماعی و چهره های شناخته شده را در پی داشت؛ بهناز برگزیده گردشگر ایرانی مقیم بلژیک، جنگ در ایران را برای سالومه سیدنیا «نون‌دونی» توصیف کرد و در حساب توییتر خود نوشت:

"در پاسخ به پرت‌وپلاهای خانم سالومه گفتم و کارِ مهم هدی رستمی.
چرا که” ایران” اگرچه برای اونها نون‌دونیه و پروپاگاندا و جنگ و تجزیه نون بیشتری توشه،  اما برای ما مادره، عشقه، وطنه، و در وطن‌مان حال خوب می‌خواهیم."

 

 

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: توییتر من وتو جهانگرد مجری فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۶۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) «نوبل‌پرایز ایران» یا «چهره‌های ماندگار» چرا تعطیل شد؟

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • «برمودا» همه رازها را افشا می‌کند حتی راز آقای مجری!
  • تشخیص گرایش سیاسی افراد از روی چهره‌شان توسط هوش مصنوعی
  • سریال مشاور و روایتی از باز کردن کلاف‌های پیچیده زندگی
  • دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده! | صدای مجری هم درآمد
  • (ویدیو) «نوبل‌پرایز ایران» یا «چهره‌های ماندگار» چرا تعطیل شد؟
  • روایت عشق و فلسفه در شبکه چهار
  • بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند محقق ایرانی استنفورد
  • چرا چشم‌های سگ همیشه غمگین است؟
  • اولین اظهارات سرمربی جدید والیبال ایران پس از ورود به تهران
  • فرهنگ مشترک؛ سرمایه دو ملت