Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن انگیزه بالایی دارد که مانع از تکرار خاطرات بد تیمش در رقابت‌های اروپایی شود. 

طرفداری- شوک حذف از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا آن‌ هم با وجود برتری ۲-۰ در خانه حریف در دیدار رفت، همچنان همراه توماس توخل و پاری سن ژرمن است.

به گزارش سایت گل، در مرحله یک هشتم نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا، پاریسی‌ها توانستند با پیروزی ۲-۰ اولدترافورد را ترک کنند ولی شکست ۳-۱ در دیدار برگشت که پنالتی لحظات پایانی مارکوس رشفورد نقش مهمی در آن داشت، حکم به حذف نماینده فرانسه از آن رقابت‌ها داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کل فصل ۱۹-۲۰۱۸ از دید توخل برای پاری سن ژرمن موفقیت آمیز بود ولی آن باخت، لکه سیاهی در کارنامه PSG به شمار می‌رود.

مثل یک تصادف رانندگی بود. چراغ سبز شد و ما محکم با هم برخورد کردیم! در حیرت بودیم که کجای کار اشتباه بوده است. آیا از چیزی غفلت کرده بودیم؟ قطعا همین طور بود! در بین دو بازی، مردم در مدرسه دخترم و همه جا می‌گفتند: «بسیار خب، حالا اوضاع متفاوت است و ما این را حس می‌کنیم.» همه فکر می‌کردند ما صعود خواهیم کرد و در لیگ قهرمانان پیش می‌رویم ولی این طور نشد. بعد از آن بازی این حس را داشتم که همه می‌گویند: «اوه، نه! شرایط عوض نشده است و همه چیز مثل سال‌های قبل است.» عقیده ما این بود که: «نه، نه، نه! اوضاع کاملا فرق می‌کند.» ولی کاری از دست‌مان بر نمی‌آمد. مثل ریختن دانه‌های شن از دستان ما، بدون توانایی ممانعت از این اتفاق بود. 

توخل همچنین از تاثیر آن شکست روی خودش و ترکیب تیم گفت:

در روزهای پس از آن ناامیدی را حس کردیم. من سه روز را در تاریکی مطلق سپری کردم، چیزی که پیش از آن تجربه‌اش را نداشتم. از سختکوشی‌مان و میزان دشواری راه را تا رسیدن به آنجا، به ویژه پس از اتفاقات فصول گذشته خبر داشتم. می‌دانستم عوامل تیم چقدر زحمت کشیده‌اند. ما برای رسیدن به آنجا لیورپول را شکست دادیم، در خانه ستاره سرخی برنده شدیم که حدود سه سال در آنجا شکست ناپذیر بود و سپس اولین تیم فرانسوی شدیم که موفق به شکست دادن منچستریونایتد در اولدترافورد شد. 

پاری سن ژرمن با برد ۳-۱ مقابل رئال مادرید و ۱-۰ در ترکیه مقابل گالاتاسارای، شروع خوبی در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا داشته است. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۶۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل دوم عثمان دمبله به لوریان روی حرکت تکنیکی زیبا و پاس کیلیان ام باپه (لوریان 0-3 پاری سن ژرمن)

پاری سن ژرمن با کسب بردی پر گل مقابل لوریان، حالا در یک قدمی کسب دوازدهمین قهرمانی خود در لیگ فرانسه قرار گرفته است. گل سوم پاری سن ژرمن روی حرکت انفرادی زیبای ام باپه خلق شد.

دانلود (11.2MB)

دیگر خبرها

  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!
  • توماس توخل گزینه اول منچستریونایتد در صورت برکناری اریک تن هاخ
  • خلاصه بازی لوریان ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو
  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • گل دوم عثمان دمبله به لوریان روی حرکت تکنیکی زیبا و پاس کیلیان ام باپه (لوریان 0-3 پاری سن ژرمن)
  • آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن؛ جام به پاریسی‌ها چشمک زد
  • انتقاد شدید ناصر الخلیفی از رئیس بارسلونا: کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را می‌گیری؟