Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، امروز (۱۷ مهر)، مصادف با روز جهانی تخم مرغ است. ماده غذایی لذیذی که به دلیل استفاده از انواع غذا و قیمت پایین، از محبوبیت بالایی برخوردار است. اما این ماده غذایی، خواص بسیار زیادی دارد که با مشاهده فیلم زیر می‌توانید از آنها مطلع شوید.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانستنی ها اخبار سلامت دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۶۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به پایان عمر سیاسی رژیم غاصب صهیونیستی نزدیک می‌شویم‌

فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه غزه تنها نیست، گفت: قلب سیاسی آمریکا نمی‌تواند با آرامش بتپد و حجت‌های قوی برای آن است که نشان دهیم به پایان عمر سیاسی رژیم غاصب صهیونیستی نزدیک می‌شویم‌.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار حسین سلامی پیش از ظهر امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در مراسم چهلم سردار محمدرضا زاهدی اظهار کرد: ما چهره در حال احتضار موجودیت مصنوعی رژیم غاصب صهیونیستی را می‌بینیم و در این مسیر عملیات طوفان‌الاقصی یک شکست اطلاعاتی کامل بر پیکره اطلاعاتی‌ترین رژیم جهان بود و قدرت و عظمت را در مقاومتی بی‌پایان نشان داد.

وی افزود: وعده صادق نشان داد که پرتراکم‌ترین منطقه پدافندی جهان تا آمریکا، فرانسه، انگلیس و برخی دولت‌های عرب که سرزمینشان را مبدا عملیات آن‌ها قرار داده‌اند، چگونه در برابر هجوم محدود و بدون غافلگیری، قابل نفوذ و شکست‌پذیر است.

فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه غزه تنها نیست، گفت: قلب سیاسی آمریکا نمی‌تواند با آرامش بتپد و حجت‌های قوی برای آن است که نشان دهیم به پایان عمر سیاسی رژیم غاصب صهیونیستی نزدیک می‌شویم‌.

این خبر در حال تکمیل است…

کد خبر 751400

دیگر خبرها

  • اطلاعاتی مهم درباره غذاهای کنسروی
  • سیستم ایمنی بدن خود را با این ماده غذایی تقویت کنید
  • به پایان عمر سیاسی رژیم غاصب صهیونیستی نزدیک می‌شویم‌
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • ۱۰ ماده غذایی که نباید با معده خالی بخورید
  • ۱۰ ماده غذایی که به شما در سفر به سوی کاهش وزن کمک می‌کنند
  • دو ماده غذایی که انگل روده را از بین می‌برند
  • اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکایی-صهیونیستی
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه را منهدم کرد
  • خواص توت خشک در کاهش فشارخون و بهبود عملکرد کلیه‌ها