Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@15:51:43 GMT

کشف یک هزار و ۴۲۰ عدد داروی غیر مجاز

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۶۷۹۶

کشف یک هزار و ۴۲۰ عدد داروی غیر مجاز

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ دوستعلی جلیلیان در توضیح این خبر، بیان داشت: با دریافت چند خبر مبنی بر اینکه تعدادی افراد در محدوده کلانتری ها ۱۰۹ بهارستان و ۱۱۳ بازار دارو و قرص های غیر مجاز توزیع می کنند، بررسی موضوع در دستور سرکلانتری قرار گرفت و جلسه های هماهنگ سازی عملیات های پلیسی در سرکلانتری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی تصریح کرد: تعداد گشت زنی انتظامی و کنترل تردد خودروها عبوری و شهروندان تحت کنترل در آمد و ماموران کلانتری های کلانتری ۱۰۹ بهارستان و ۱۱۳ بازار توانستند متهمان را شناسایی کنند.

وی افزود: تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه ماموران هر ۲ کلانتری موفق شدند مخفیگاه توزیع کنندگان داروهای غیر مجاز را در محدوده کلانتری های بهارستان و بازار شناسایی کنند. نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی گرفت و متعاقب آن دستور دستگیری متهمان و بازرسی از مخفیگاهشان گرفته شد.

سرهنگ جلیلیان افزود: در صبح روز یکشنبه چهاردهم مهرماه هر ۲ کلانتری عملیات های دستگیری متهمان را انجام شد و در بازرسی از مخفیگاه آنان تعدادی داروی غیر مجاز از قبیل: رتالین، ترامادول، متادون، رویفین، بوپرونورفین، پتادین، دیفنوکسیلات در مجموع یک هزار و ۴۲۰ عدد قرص کشف شد.

سرکلانتر هفتم با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را یک صد و ۶۰ میلیون ریال برآورده اند، خاطر نشان کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار دادسرای ناحیه ۲۶ جرایم پزشکی قرار گرفتند.

کد خبر 4742305

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی دارو اربعین 98 هفته ناجا شورای شهر تهران شهرداری تهران قوه قضاییه اربعین حسینی وزارت آموزش و پرورش محسن هاشمی نیروی انتظامی پیروز حناچی دستگیری سارق آتش نشانی شهر تهران سیدابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۶۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منشی درمانگاه روزی ۳۰ میلیون تومان سرقت می‌کرد

منشی درمانگاهی در غرب تهران که با شگردی عجیب دست به سرقت از آنجا می‌زد، اعتراف کرد که روزانه حدود ۳۰ میلیون تومان از درآمد درمانگاه سرقت می‌کرده است.

از مدتی قبل مسئولان درمانگاهی در غرب تهران متوجه کسری قابل توجهی در درآمد درمانگاه شده بودند، اما بررسی‌های آنها هیچ نتیجه‌ای نداشت و معلوم نبود که منشأ این کسری درآمد از کجاست. در نهایت آنها که مطمئن شده بودند فردی از درآمد درمانگاه سرقت می‌کند، ماجرا را به مأموران کلانتری اطلاع دادند و تحقیقات برای حل این معما آغاز شد.

 مأموران کلانتری پس از حضور در درمانگاه به تحقیقات گسترده‌ای پرداختند و در نهایت به خانم منشی که از ۹ سال پیش در آنجا مشغول به‌کار بود، مشکوک شدند. آنها در ادامه به بررسی فیلم‌های ضبط‌شده در دوربین‌های مداربسته پرداختند و آنجا بود که دست سارق رو شد.

منبع: همشهری

tags # سرقت ، اخبار حوادث سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • فرونشست زمین در بهارستان پراید را بلعید
  • فرونشست زمین در بهارستان خودرو پراید را بلعید
  • رفع نواقص پروژه بیمارستان بهارستان به خوبی پیش رفته است
  • شناسايي ودستگيري دو شکارچی غير مجاز در شهرستان رودان 
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • ارتقای امنیت با ایجاد برنامه های پلیس
  • تجمع بانوان قمی در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب
  • تجمع بانوان قمی حمایت از طرح نور عفاف و حجاب
  • حمایت بانوان شهر بهارستان از اجرای طرح نور(حجاب وعفاف)
  • منشی درمانگاه روزی ۳۰ میلیون تومان سرقت می‌کرد