Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@07:38:22 GMT

رزمایش الی بیت المقدس در قروه برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۷۶۲۳

رزمایش الی بیت المقدس در قروه برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا مؤمنی شامگاه چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در شهرستان قروه از برگزاری رزمایش الی بیت المقدس با شعار ۴۰ سال مردم داری، امنیت و خدمت خبر داد و اظهار داشت: هدف از این رزمایش ساماندهی گروه های بسیج و ارتقای توان رزمی آنان است تا نشان دهیم بسیجیان همیشه با حضور خود ثابت می کنند که اگر زمانی نظام تهدید شود از آن با تمام وجود دفاع خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی از برگزاری این رزمایش در روزهای پنجشنبه و جمعه گفت و افزود: رزمایش الی بیت المقدس حوزه محوری بوده و با ۷ گردان در حوزه های  سریش آباد، دزج، وینسار، گنجی، دلبران و قروه قدرت حداکثری بسیجیان را به نمایش در می آورد.

به گفته مؤمنی قدمت بسیج، سپاه و حماسه شاید به هزار و ۴۰۰ سال پیش باز می گردد یعنی همان زمانی که امام حسین (ع) از همه زندگی خود برای دفاع از اسلام گذشت.

وی با تأکید بر اینکه ریشه اسلام با شهدای انقلاب و دفاع مقدس شکل گرفته به اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: امروزه استواری ایران زمین به گونه ای شده که چشم همه جهانیان از این اقتدار و پایداری مات و مبهوت مانده چرا که هیچ قدرتی به خود تا کنون اجازه نداده که نگاهی چپ به کشورمان داشته باشد.

مؤمنی اقتدار کشور را الگویی برای دیگر کشورهای تحت ظلم دانست و تصریح کرد: بسیاری از کشورهای منطقه با نگاه به مقاومت ایران زمین در مقابل ظلم ایستادند و جواب استکبار را با نشان دادن چهره کریه دشمن به جهانیان دادند.

وی در ادامه از برگزاری همه ساله این رزمایش در شهرستان خبر داد و گفت که این رزمایش هر سال با یک شعار برگزار شده و همه ساله باشکوه تر از سال قبل بوده است.

برگزاری کلاس های توجیهی همانند امداد و نجات، سلاح شناسی، بصیرت و اخلاق شناسی، ساماندهی و سازماندهی، شب مانی در مکان های تعیین شده به یاد زمان جنگ، نماز جماعت و دعا از جمله برنامه هایی است که به گفته فرمانده سپاه قروه روز پنجشنبه اجرا خواهد شد.

همچنین مؤمنی برنامه های روز جمعه را شامل اجرای صبحگاه و صعود به ارتفاعات و بازرسی های مدنظر در حوزه های مختلف شهرستان دانست و یادآور شد: در این رزمایش باید به گونه ای عمل شود که تمام جهان از اقتدار و حماسه آفرینی کشور درس بگیرند تا که دشمنان چشم طمع به کشور نداشته باشند.

مطابق اظهارات وی امسال بسیاری از بسیجیان در قالب موکب های اربعین به کربلا رفته و در آنجا به خدمت رسانی به زائران اربعین مشغول هستند و دیگر در این رزمایش حضور ندارند.

کد خبر 4742106

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه پاسداران شهرستان قروه بیت المقدس اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران ایلام گرگان قزوین گردشگری خطبه های نماز جمعه بیرجند شهرکرد شیراز نیروی انتظامی استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۷۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات بیش از ۱۲۵ هزار تن کیوی و مرکبات از مبدأ مازندران

بابک مؤمنی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران از صادرات ۱۲۵ هزار و ۷۰۰ تن مرکبات و کیوی از مبدأ استان خبر داد و گفت: امسال ۷۶ هزار و ۵۷۷ تن پرتقال در قالب ۳ هزار و ۶۳۴ محموله و ۲۵ هزار و ۱۲۱ تن نارنگی در قالب هزار و ۳۱۹ محموله از مبدأ مازندران صادر شد.

او با بیان اینکه در مجموع ۱۰۱ هزار و ۷۰۰ تن مرکبات در قالب ۴ هزار و ۹۵۳ محموله از استان صادرات داشتیم، افزود: ۲۴ هزار و ۲۰ تن کیوی نیز در قالب یک هزار و ۵۵ محموله صادرات انجام شد.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران از صادرات ۱۰ هزار و ۲۵۶ تن کیوی با ۴۲۵ محموله طی سال گذشته از مازندران به کشور هند خبر داد.

مؤمنی با اشاره به اینکه سال قبل ۴۸ هزار و ۹۱۲ تن با ۲ هزار و ۴۵۱ محموله پرتقال از استان مازتدران صادرات انجام شد، ادامه داد: در این مدت ۱۳ هزار و ۲۸۷ تن نارنگی با ۷۳۵ محموله صادر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه
  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان
  • زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نگاه نمایش اقتدار ایران در بوشهر
  • برگزاری نمایش اقتدار در روز ملی خلیج‌ فارس در بوشهر
  • صادرات بیش از ۱۲۵ هزار تن کیوی و مرکبات از مبدأ مازندران
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • ۱۲۵ هزار تن کیوی و مرکبات از مبدأ مازندران صادر شد
  • توسعه بهداشت ودرمان