Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@01:28:21 GMT

حضور زنان در ورزشگاه‌ها زن و مرد نمی‌شناسد

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۷۷۰۲

حضور زنان در ورزشگاه‌ها زن و مرد نمی‌شناسد

مهلا نقیب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا درباره ورود زنان به ورزشگاه‌ها برای تماشای مسابقات ورزشی مردان اظهار داشت: جامعه ما جوان است و نیاز به شادی و تفریح دارد اما عده‌ای جلوی ورود زنان به ورزشگاه‌ها را گرفتند حال آنکه حضور زنان در ورزشگاه‌ها یک خواسته است.

عضو تیم ملی کیک‌بوکسینگ افزود: حضور در ورزشگاه‌ها حق طبیعی و انسانی هر جامعه‌ای است و زن و مرد نمی‌شناسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این امر خارج از ضوابط شرعی و قانونی هم نیست و در مجموع این مساله از نظر اصول قانونی نیز منعی ندارد.

نقیب زاده گفت: معتقدم اگر موازین شرعی در مورد حضور زنان در ورزشگاه‌ها رعایت شود و زنان در یک فضای اخلاقی حساب شده در ورزشگاه‌ها حضور یابند، می‌توان زمینه را برای حضور زنان فراهم ساخت زیرا محیط ورزشگاه‌ها برخی اوقات نامناسب است و باید حرمت انسانی زنان را نگه داریم.

نایب قهرمان مسابقات آسیایی ۲۰۱۸بیان داشت: دغدغه مخالفان حضور زنان در ورزشگاه‌ها مناسب ساختن فضای عمومی ورزشگاه‌ها و جلوگیری از هتک حرمت آنهاست و اگر کار فرهنگی در این زمینه انجام شود، حضور زنان و خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها ایرادی ندارد.

نقیب زاده افزود: جامعه ما براساس اصول و آیینی اداره می‌شود و مسئولان نیز باید با توجه به آداب، رسوم و فرهنگ مردم همراهی و همکاری لازم را داشته باشند زیرا اگر برخلاف آداب و رسوم عمل شود، موضوع تبدیل به تعارض شده و در ادامه بی‌نظمی پدیدار می‌شود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال تیم ملی فوتبال فدراسیون فوتبال ایران ورزشگاه آزادی ورزش زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۷۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران

سید احمد موالی زاده فرماندار اهواز به منظور بررسی و پیگیری مشکلات بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲ اهواز از بخش های مختلف این بنیاد بازدید کرد.

فرماندار اهواز در این بازدید ضمن نشست با اصغر بایمانی نژاد رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲، معاونین و تعدادی از مسئولان و کارشناسان بنیاد، مسائل و مشکلات خانواده های شهدا،جانبازان و ایثارگران را مورد بررسی قرار دادند.

موالی زاده ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲، از پیگیری ویژه جهت رفع مشکلات جامعه هدف خبر داد و گفت: رفع مشکلات خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در اولویت قرار دارد و همه وظیفه داریم مشکلات این قشر را با جدیت پیگیری و رفع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • جدیدترین تصویر از محمدرضا گلزار در آمریکا + عکس
  • (عکس) جدیدترین تصویر از محمدرضا گلزار در آمریکا
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • جامائیکا کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسد
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع