Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رقابت های چوگان جام ارتش گرامیداشت حافظ با حضور ۴ تیم کانون چوگان، ذوالفقار ارتش، قصر فیروزه و نوروز آباد ظهر امروز با رقابت تیم های کانون چوگان ایران و نوروز آباد آغاز شد. در نخستین دیدار تیم کانون چوگان توانست حریف خود را در یک دیدار جذاب با نتیجه ۷ بر ۳.۵ از پیش رو بردارد و راهی فینال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالیست که چوگان بازان قصر فیروزه در بازی دوم مقابل ذوالفقار ارتش(میزبان این دوره از رقابت ها) قرار گرفت و در یک دیدار  زیبا و دیدنی نتیجه را به میزبان واگذار کرد و ۸ بر ۴ مغلوب شد وراهی رده بندی شد.

گفتنی است این رقابت ها با سطح هندیکاپ -2 تا 2 برگزار می شود.

فینال این دوره از رقابت ها جمعه 19 مهر ماه ساعت 14 در باشگاه چوگان و سوارکاری ارتش برگزار می شود و همچنین بصورت زنده از شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران بازی رقابت نوروز برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۷۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپر لیگ غرب آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم شهرداری گرگان در نخستین دیدار دومین دوره سوپر لیگ غرب آسیا پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ماه دربیروت مقابل تیم الریاضی لبنان به میدان رفت.   شاگردان مصطفی هاشمی با ترکیب ارسلان کاظمی، نوید رضایی‌فر، سالار منجی، سینا واحدی و ویل چری این دیدار را آغاز کردند. بازیکنان شهرداری گرگان نیمه اول را با نتیجه ۴۵ بر ۳۲ به رختکن رفتند و در نهایت با نتیجه ۹۵ بر ۶۰ این بازی را واگذار کردند.   نتایج چهار کوارتر این دیدار به شرح زیر است:   کوارتر اول: ۲۳ بر ۲۲ / الریاضی    کوارتر دوم: ۲۲ بر ۱۰ / الریاضی    کوارتر سوم: ۲۶ بر ۱۸ / الریاضی    کوارتر چهارم: ۲۴ بر ۱۰ / الریاضی    دومین دیدار تیم‌های شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در فینال سوپر لیگ غرب آسیا روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ساعت ۲۱:۱۵ در تهران و فینال سوم (در صورت نیاز) این رقابت‌ها روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۲۲:۱۵ در بیروت برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شکست شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپر لیگ غرب آسیا
  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • عیدیان راهی فینال شد
  • یوکوهاما حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد
  • «یوکوهاما مارینوس» ژاپن راهی فینال لیگ قهرمانان شد
  • ۲ برد و یک شکست ماحصل بانوان ساندا کار در اولین مسابقه
  • جام‌جهانی ووشو| نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند