Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد تیموری گفت: قریب به 2 میلیون و ۶۲۰ هزار نفر در سامانه سماح ثبت کرده و تا کنون ۸۲۰ هزار زائر از مرزهای ایران خارج شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حمل و نقل جاده ای کشور عصر سه شنبه در مراسم تکریم مهرداد جهانی مدیرکل سابق حمل و نقل جاده ای استان البرز و معارفه محمود گودرزی به عنوان مدیر جدید، گفت: پیش بینی ما در خصوص آمار امسال زائران مشرف به اربعین بالغ بر ۲میلیون و ۵۰۰ هزار نفر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمد تیموری با اشاره به اینکه بر خلاف پیش بینی سازمان راهداری کشور قریب به 2 میلیون و ۶۲۰ هزار نفر در سامانه سماح ثبت کرده و تا کنون ۸۲۰ هزار زائر از مرزهای ایران خارج شده اند، افزود: 90 درصد جابجایی بار و مسافر کشور توسط راهداری صورت می گیرد.    وی ارزش تقریبی 217 هزار کیلومتر راه کشور را با نرخ سال 94 قریب به 200 هزار میلیارد تومان و امروز برابر با 500 هزار میلیارد تومان اعلام کرد و اظهار داشت: در سیل فروردین ماه ۱۵ هزار کیلومتر از راه های کشور آسیب دید و 3 هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان خسارات ناشی از نزولات جوی بود.    معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حمل و نقل جاده ای کشور به نقش اساسی این سازمان در حمل کالاهای اساسی از بندر امام و بنادر جنوبی اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر ۴۶۰ هزار ناوگان‌ حمل و نقل و ۷ هزار و ۳۰۰ شرکت حمل و نقل بار و مسافر در کشور فعالیت دارند.    تیموری در خاتمه با تاکید بر اینکه ۶۰۰ هزار نفر راننده حرفه ای دارای کارت هوشمند رانندگی در بخش حمل و نقل جاده ای بیش ارائه خدمت می کنند، گفت: البرز با توجه به ترددهای زیادی که از استان های همجوار از این محور انجام می شود بیشترین سهم و کمک را در زمینه نوسازی ماشین آلات راهداری دارد.         
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۸۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت باند دوم محور ‌قیدار_ زواجر شهرستان خدابنده در دست اقدام است

ایسنا/زنجان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خدابنده گفت: باند دوم محور قیدار_زواجر تا کمربندی شهرستان خدابنده با اعتباری نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال در دست ساخت است.

 حکمت‌اله خدابنده، امروز (چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه)در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: اجرای پروژه باند دوم محورهای قیدار_زواجر به طول یک کیلومتر در راستای ارتقای ایمنی جاده و تسهیل در تردد توسط پیمانکار در حال انجام است.

وی افزود: ۸۰ درصد خاکبرداری و عملیات خاکی ارتقا و اجرای محور با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال انجام شده است که طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته تا اواخر مهرماه آسفالت ریزی آن نیز پایان می‌یابد.

خدابنده با بیان اینکه برای جذب سرمایه‌گذار و همچنین استقبال آنها برای انجام کار باید بسترهای توسعه را فراهم کنیم، ادامه داد: این جاده یکی از مطالبات اصلی مردم شهرستان خدابنده برای ارتقای ایمنی جاده و تسهیل در تردد بود که احداث آن نقش بسزایی در بهبود ترافیک خواهد داشت.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خدابنده خاطرنشان کرد: رفع نقاط حادثه‌خیز محور سجاس-ایجرود سه راهی چنگور و ترانشه‌برداری و شانه سازی مسیر قیدار_خورخوره از دیگر اقداماتی است که توسط راهداری خدابنده در سال ۱۴۰۳ به صورت امانی صورت گرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ثبت ۳ میلیون تردد بین‌ استانی در کردستان
  • رفع نقص ۸ نقطه پرتصادف در راه‌های خراسان شمالی
  • ◄ محدودیت و محرمیت جدید برای اتوبوس های مسافربری جاده ای از ابتدای خرداد
  • ساخت باند دوم محور ‌قیدار_ زواجر شهرستان خدابنده در دست اقدام است
  • تلاش نفوذی ها برای خروج راه آهن از ریل توسعه و مشارکت مردمی
  • سیل اردیبهشت ۴۸ هزار میلیارد ریال خسارت به بخش کشاورزی فارس زد
  • تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین
  • جنایت‌های منافقین فراتر از مرزهای زمانی و جغرافیایی
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان