Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان  سرباز به ریاست کدخدا فرماندار شهرستان و با حضور بخشدار مرکزی، مسئولین بهداشت ودرمان شهرستان و سایر اعضا کارگروه با محوریت: احکام مرتبط با شیر مادر، ارتقاء بهداشت مدارس، اعزام مادران باردار، آب آشامیدنی سالم، دخانیات، مالاریا و هاری؛در سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کدخدا فرماندار سرباز در این جلسه اظهار داشت: کارگروه سلامت و امنیت غذایی یکی از مهمترین نشست‌های تخصصی شهرستان است.

او افزود:  مسئولان عرصه بهداشت ودرمان پیشگامان ارتقاء شاخصه‌های توسعه انسانی و همچنین مرزداران و مرزبانان عرصه پیشگیری و مقابله با تهدید امراض مهلک و ناشناخته هستند.

آسیب‌ها و ریشه‌های وقایع فوت مادران باردار و مرگ ناشی از گزیدگی‌ها مطالعه و شناسایی شود،نظارت‌های و بازرسی‌ها بهداشتی در بازار تشدید شود،تهیه بانک اطلاعاتی دانش آموزان نیازمند خدمات توانمند سازی با همکاری شبکه بهداشت و آموزش و پرورش،تشکیل کارگروه ساماندهی سگ‌های بلاصاحب در ماه جاری،برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی بهداشتی برای آبداران حوزه تحت پوشش،رفع شکستگی‌ها و نشتی‌های منابع تامین آب شرب جهت جلوگیری از آلودگی آب و برنامه ریزی برای کلر زنی آب.برگزاری جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان در اسرع وقت با حضور کلیه اعضاء  و باتوجه به آمار عقرب گزیدگی و مخاطرات ناشی از نیش عقرب بومی و پراکندگی جغرافیای شهرستان کلیه مراکز درمانی شهرستان به سرم و واکسن ضد عقرب گزیدگی مجهز شوند فراخوان  دهیاران تابعه شهرستان جهت شرکت در گردهمایی سلامت از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/ع

کارگروه سلامت و امنیت غذایی در سرباز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۸۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و معدوم سازی مواد غذایی فاسد در تاکستان

زهیر درگاهپور رئیس مرکز بهداشت تاکستان گفت: ۲۵۳۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیرقابل مصرف، در طرح نظارتی و تشدید بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی شهرستان تاکستان در فروردین سال ۱۴۰۳ ضبط و از چرخه عرضه خارج شد. 

وی بیان کرد: در روز‌های پایانی فروردین ماه ۱۴۰۳ و پس از طی مراحل قانونی، این مواد غذایی فاسد و غیرقابل مصرف، معدوم شد.

این مقام مسئول اظهار کرد: توقیف و کشف و ضبط اجناس تاریخ گذشته و فاسد و غیرقابل مصرف، به منظور کنترل و بررسی مواد غذایی عرضه شده در سوپرمارکت ها، فروشگاه‌ها و انبار‌های بزرگ مواد غذایی، از وظایف نظارتی بازرسان بهداشت محیط، برای تامین سلامت مردم است؛ که این امر با هماهنگی شهرداری و دادستان عمومی و انقلاب تاکستان، اجناس، کشف و ضبط و معدوم می‌شود. 

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تشکیل جلسه شورای امنیت برای گور‌های جمعی غزه
  • شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • معدوم‌سازی بیش از ۳ تن مواد غذایی فاسد در میرجاوه
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • بزرگترین مرکز توزیع پوشاک حجاب در مشهد تأسیس می‌شود
  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • اتخاد تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران
  • اخذ تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران
  • معدوم شدن بیش از ۲ تن مواد غذایی فاسد در تاکستان
  • کشف و معدوم سازی مواد غذایی فاسد در تاکستان