Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اسپوتنیک روسیه، یکی از فرماندهان نیروهای سوریه دمکراتیک که خواست نامش ذکر نشود به این خبرگزاری گفت: نیروهای کُرد امکانات لازم برای مقابله با ترکیه و شبه نظامیانش را دارند.

وی افزود: ما برای خروج أمن غیرنظامیان از شهر «رأس العین» در استان الحسکه در حال تلاش هستیم و اخبار منتشر شده مبنی بر جلوگیری از خروج غیرنظامیان از این شهر صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فرمانده کُرد اضافه کرد: نیروهای کُرد برخی از مواضع نزدیک به خطوط مرزی با ترکیه واقع در شمال شهر رأس العین را به دلیل شدت بمباران هوایی ترکیه تخلیه کردند.

در همین حال نیروهای سوریه دمکراتیک اعلام کردند که جنگنده های ارتش ترکیه شهر کوبانی واقع در شمال سوریه را بمباران کردند.

«مصطفی بالی» سخنگوی نیروهای سوریه دمکراتیک شامگاه چهارشنبه از دولت سوریه خواست که برای تشکیل جلسه شورای امنیت جهت توقف حملات ترکیه به شمال سوریه، تلاش کند.

در همین رابطه نیروهای سوریه دمکراتیک برای توقف حملات ترکیه، خواستار ایجاد منطقه پرواز ممنوع در شمال این کشور شدند.

بنابر اعلام این نیروهای کرد، دو غیرنظامی در اثر حملات ارتش ترکیه کشته شدند.

«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهوری ترکیه عصر امروز چهارشنبه از آغاز عملیات نظامی در شمال شرق سوریه خبر داد.

اردوغان افزود: عملیات موسوم به «چشمه صلحِ» نیروهای ارتش ترکیه به همراه ارتش آزاد سوریه علیه نیروهای پ. ک. ک و ی. پ.گ و داعش در شمال سوریه آغاز شده است.

این عملیات با مخالفت های جهانی مواجه شده و ترکیه بدون توجه به این مخالفت ها ، اقدام خود را پس از چند روز تهدید عملی کرد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۸۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان

 رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در خبری فوری اعلام کرد که بر اثر بمباران شب گذشته (پنجشنبه شب) حزب الله لبنان یک صهیونیست در منطقه هاردوف در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین کشته شد.

این منبع همچنین اضافه کرد که از آغاز جنگ غزه تاکنون ۲۰ صهبونیست در مرز لبنان در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین بر اثر حملات حزب الله کشته شده اند.

در این پیوند برخی از رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز گزارش دادند که رزمندگان مقاومت لبنان در کمینی موفق، یک کاروان نظامی ارتش رژیم اسرائیل متشکل از تیپ گولانی را در جبهه شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین منهدم کردند.

رزمندگان مقاومت لبنان از روز هشتم اکتبر (۱۶ مهر) و تنها یک روز پس از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» در غزه وارد رویارویی با دشمن صهیونیستی شده‌اند، حزب‌الله لبنان از این تاریخ و در امتداد بیش از یکصد کیلومتر، بار‌ها مواضع اشغالگران را هدف قرار داده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بار‌ها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

رسانه‌های صهیونیستی اذعان کردند که حزب‌الله لبنان از آغاز جنگ علیه نوار غزه بیش از یک هزار موشک ضد زره به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق شمالی فلسطین اشغالی شلیک کرده است و مقامات نظامی تل‌آویو راه‌حلی برای مقابله با این موشک‌ها ندارند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه
  • ارتش یمن بار دیگر «ایلات» را هدف گرفت
  • ایروانی: ادامه حضور غیرقانونی نیروهای آمریکایی منشأ اصلی بی‌ثباتی در سوریه است
  • از قدرت و جذابیت لیگ ایتالیا غافلگیر شدم!
  • بازگشت چند تیپ از ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی از نوار غزه
  • هلاکت یک نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • ارتش رژیم صهیونیستی دستور تخلیه جدید در شمال غزه را صادر کرد
  • رزمایش دریایی مشترک سوریه و روسیه آغاز شد
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان