Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به عوارض استعمال دخانیات گفت: استفاده از دخانیات نتیجه مسامحه و کوتاهی است، بنابراین باید با بهره‌گیری از روش‌های مختلف در رسانه‌ها و مدارس و دانشگاه نسبت به کاهش استعمال آن اقدام کرد. ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۵ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله سبحانی مرجع تقلید شیعیان در دیدار سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان که در موسسه امام صادق(ع) برگزار شد،با اشاره به اهمیت تقوا و عفاف اظهار داشت: این دو موضوع لازمه کار پزشکی است و باید پزشکانی با این ویژگی در قم به کار گرفته شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه شهر مقدس قم تصریح کرد: از قم انتظار می‌رود که درزمینهٔ عدم مصرف مواد مخدر و مواد دخانی وضعیت بهتری داشته باشد.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به آثار و برکات انقلاب اسلامی بیان کرد: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی شهر قم درزمینهٔ توسعه فضاهای درمانی و بیمارستانی هیچ امکاناتی نداشت اما امروز شاهد توسعه مراکز درمانی و بیمارستانی در این شهر هستیم.

آیت الله سبحانی: حجت الاسلام فقهی از دریای هوی و هوس دنیا به خوبی عبور کردآیت الله سبحانی:دولت از تولید ملی حمایت لازم را داشته باشدوزیر صنعت معدن و تجارت با آیت الله سبحانی دیدار کرد‌

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به عوارض استعمال دخانیات تصریح کرد: استفاده از دخانیات نتیجه مسامحه و کوتاهی است بنابراین باید با بهره‌گیری از روش‌های مختلف در رسانه‌ها و مدارس و دانشگاه نسبت به کاهش استعمال آن اقدام کرد.

آیت‌الله سبحانی همچنین ساخت بیمارستان  بزرگ در قم را موردتوجه قرارداد و بر تسریع در ساخت آن‌ها تأکید کرد.

در پایان این دیدار دکتر قدیر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم هم از انتخاب شهرهای قم و مشهد از سوی سازمان بهداشت جهانی به‌عنوان شهر بدون دخانیات خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم از استعمال دخانیات در اماکن عمومی جلوگیری شود.

انتهای پیام/ز

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۸۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای سیاست‌های تأمین تجهیزات پزشکی در نیمه دوم سال

به گزارش خبرگزاری مهر، اسحاق عامری، از اعطای سیاست‌های تأمین ۶ ماهه دوم به شرکت‌های تأمین کننده تجهیزات پزشکی خبر داد و گفت: به منظور تأمین به موقع اقلام تجهیزات پزشکی و جلوگیری از بروز هرگونه کمبود احتمالی سیاست ۶ ماهه دوم به شرکت‌ها اعطا می‌شود.

وی افزود: شرکت‌های متقاضی می‌توانند ظرفت مدت حداکثر ۱۰ روز نسبت به اخذ سیاست اقدام کنند.

به گفته معاون فنی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو، در صورتی که شرکتی موفق به اخذ سیاست‌های اعلامی نشود، اداره کل تجهیزات پزشکی نسبت به جایگزینی با شرکت دیگر اقدام خواهد کرد.

کد خبر 6088864 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • گاز قسمتی از کرج قطع می‌شود
  • اعطای سیاست‌های تأمین تجهیزات پزشکی در نیمه دوم سال
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در شهرستان اردبیل در دست اقدام است
  • گاز قسمتی از کرج قطع می شود
  • بازنگری تعهدات وزارت نفت نسبت به طرح‌های درمانی بوشهر
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • سرو قلیان اکسیژن و جوانانی که موش آزمایشگاهی شده‌اند
  • قلیان اکسیژن و بازی با جون جوانان؛ طرح مطالعاتی وزارت بهداشت؟
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد