Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مشکلات پیش روی نخبگان و استعداد‌های برتر کشور امشب ۱۷ مهرماه در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری با حضور احسان چیت ساز معاون توسعه و مدیریت منابع بنیاد ملی نخبگان مورد بررسی قرار گرفت.

در ابتدای برنامه چیت ساز با اشاره به اینکه نخبگان منشاء مزیت رقابت‌های ملی کشور‌ها محسوب می‌شوند گفت: افرادی که ویژگی‌های استعدادی مشخصی دارند و توانایی پردازش بالاتر در یکی از بخش‌های استعداد دارند به عنوان استعداد برتر تعریف می‌شود، پنج هزار نفر تحت پوشش، استعداد برتر داریم لذا خدمات و تسهیلات مختلفی را برای آنها تعریف کرده ایم تا بتوانند در جرگه تبدیل دانش به ارزش ایفای نقش بیشتری کند، افراد تحت پوشش طی سال جاری افزایش پیدا کرده است و مبالغ حمایتی از آن‌ها نیز افزایش جدی و چشمگیری کرده است به طوری که در این فاصله میزان تسهیلات به آن‌ها دو برابر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ما از نظر شاخص‌های محیط کسب و کار در وضعیت مطلوبی قرار نداریم افزود: عرصه بین المللی عرصه رقابت است به طوری که تلاش‌های بسیاری در حوزه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و حوزه معاونت تجاری سازی صورت گرفته است.

معاون توسعه و مدیریت منابع بنیاد ملی نخبگان با بیان اینکه نیاز به همکاری یکپارچه میان دستگاه‌ها داریم تا موانع برطرف شود ادامه داد: وقتی شماره ملی ایجاد شد قرار بود کل اطلاعات یک فرد با شماره ملی احراز شود.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گفتگوی ویژه خبری نخبگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۹۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر شیروانی قهرمان شطرنج‌ لیگ برتر کشور شد

به گزارش خبرگزاری مهر، یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بانوان شطرنج ایران یادواره شهید آرمان علی‌وردی در محل فدراسیون شطرنج برگزار شد.

لیگ برتر شطرنج بانوان ایران که با حضور ۸ تیم باشگاه‌های نخبگان، افلاک، پیشگام نوین رایمند شهرضا، پیشگام نوین تهران، اندیشه نوین ساری، فیل خوب اراک، ابتکار لنگرود و دانشگاه تهران آغاز به کار کرد در نهایت با قهرمانی باشگاه نخبگان گیلان به پایان رسید

ملیحه احمدی شطرنج باز شیروانی به همراه تیم نخبگان گیلان ضمن قهرمانی لیگ برتر، مدال طلا انفرادی در میز خود نیز کسب کرد.

کد خبر 6088270

دیگر خبرها

  • جذب نخبگان در ۳۳ دستگاه اجرایی در دستور کار بنیاد ملی نخبگان
  • ۲+۱ سهمیه قطعی ایران در اولین دوره لیگ نخبگان آسیا
  • سهمیه قطعی ایران برای اولین دوره لیگ نخبگان آسیا ۱+۲ است
  • آفریقا؛ قاره فرصت‌ها/ موانع همکاری‌های تجاری ایران و آفریقا چیست؟ 
  • معرفی اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر
  • باید برای جهش تولید به رفع موانع پرداخت/ لزوم توجه به موضوع عفاف و حجاب در جامعه
  • راهیابی نوجوانان چهارمحال و بختیاری به باشگاه استعداد‌های برتر کشور
  • پورمختار: مراکز پژوهشی، راهکارهای عملی برای مشارکت مردم در جهش تولید ارائه کنند
  • دختر شیروانی قهرمان شطرنج‌ لیگ برتر کشور شد
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد