Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@21:44:05 GMT

آتش پیرمرد عاشق پیشه را نقره داغ کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۹۵۱۷

آتش پیرمرد عاشق پیشه را نقره داغ کرد

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مرد ۵۸ ساله که نگران توقیف اموالش به خاطر مهریه ۱۰۰ سکه نیم بهار آزادی همسرش بود، با بیان این که یک ماجرای عاشقانه هوس آلود زندگی ام را به نابودی کشاند درباره سرگذشت خود به کارشناس اجتماعی کلانتری میرزا کوچک خان مشهد گفت: حدود یک سال قبل برای استخدام یک حسابدار زبده و با سابقه در یکی از روزنامه‌های کشوری آگهی دادم تا این که در میان همه شرکت کنندگان زن جوانی را پذیرفتم که نه تنها همه مراحل گزینش و استخدام را با رتبه بالا گذرانده بود بلکه به ریزه کاری‌ها و فوت و فن امور مالی نیز کاملا وارد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمتر از سه ماه از استخدام این زن ۳۲ ساله نگذشته بود که شرکت تجاری را در بخش‌های مختلف رونق بخشید و با هوش و ذکاوت بالایش تحولی شگرف در بخش معاملاتی شرکت به وجود آورد. او به تنهایی امور مالی شرکت را به عهده گرفت به طوری که خودش با طرف‌های معامله به توافق‌های سودآوری می‌رسید و من فقط مبایعه‌نامه‌ها را امضا می‌کردم.

بیشتر بخوانید: هایلوکس سرقتی به اوراق نرسید

«آتش» در کنار مدیریت حسابداری دیگر امور شرکت را نیز انجام می‌داد به گونه‌ای که مورد توجه کارکنان شرکت قرار گرفته بود و همه زیرکی و تیزهوشی او را تحسین می‌کردند. چرا که در مدت اندکی تقریبا به جای من (رئیس) تصمیم می‌گرفت و از عهده قرار‌های شرکت به خوبی برمی‌آمد. من هم که علاقه عجیبی به او پیدا کرده بودم در همین مدت کوتاه حقوقش را به دو برابر افزایش دادم.

آوازه «آتش» خیلی زود در شرکت پیچید به گونه‌ای که داماد و پسرم نیز که در شرکت مشغول کار بودند با چشمانی نگران و سرزنش آمیز به من می‌نگریستند. طولی نکشید که ماجرای توجه خاص و رفتار‌های عاطفی من با آتش به موضوعات خانوادگی گره خورد و حساسیت بیشتری یافت تا جایی که همسرم با اضطراب و نگرانی از این وضعیت تاکید داشت آتش را از شرکت اخراج کنم، ولی کار از کار گذشته بود و من قلبم را به او باخته بودم.

از سوی دیگر نیز فعالیت‌های ارزشمند او در شرکت برگ برنده‌ای برای من در رقابت‌های تجاری بود تا این که پیشنهاد احمقانه ازدواج را با او مطرح کردم، ولی سکوت مرموز او افکارم را به هم ریخت. چند روز بعد برای آن که بتوانم به او نزدیک‌تر شوم به یک رستوران سنتی مجلل دعوتش کردم. چرا که می‌دانستم او با دوستانش برای کشیدن قلیان به کافه‌های سنتی می‌رود.

بالاخره آن روز تا شب در کنار آتش بودم به طوری که از آن روز به بعد رفتارهایش خودمانی‌تر شد. کار به جایی رسید که مبالغ میلیونی به حساب بانکی اش واریز می‌کردم و خودروی میلیاردی ام را در اختیارش می‌گذاشتم تا با دوستانش به تفریح و خوش گذرانی برود.

چنان دلباخته آتش بودم که رسیدن به عشق او برایم رویایی زیبا بود. خلاصه کور و کر شده بودم تا این که ماجرای دلدادگی ام بالاخره به عقد موقت انجامیدو من منزلی برای آتش در نزدیکی منزل پدر و مادرش اجاره کردم، اما فقط روز‌ها در کنار او بودم و با هم به رستوران و تفریح می‌رفتیم چرا که شب‌ها را باید در کنار خانواده ام به سر می‌بردم. آرام آرام آوازه عشق من و آتش بین کارکنان شرکت پیچید، ولی من نه تنها اهمیتی ندادم بلکه خودروی خارجی گران قیمتی نیز برای او خریدم.

در این شرایط همسر و فرزندانم نیز متوجه موضوع شدند به گونه‌ای که همسرم نصیحتم می‌کرد که آتش فقط به خاطر زرق و برق زندگی ات و این پول‌های بی زبان عاشقت شده است. ولی گوش من بدهکار این حرف‌ها نبود، حتی همسرم را مجبور کردم تا او را به عروسی پسرم دعوت کند و بدین ترتیب همه چیز در جشن عروسی فاش شد.

باز هم اهمیتی برایم نداشت تا این که بالاخره آن روی سکه نمایان شد. آتش مجبورم کرد که سرویس طلا برایش بخرم، اما وقتی گفتم یک هفته مهلت بدهد تا صد میلیون تومان پول خرید طلا را تهیه کنم چنان عصبانی شد که بی محابا به من توهین کرد و دیگر پاسخ تلفن هایم را نیز نداد و به مکان نامعلومی رفت. حالا هم در حالی احضاریه دادگاه برایم ارسال شده است که وکیل آتش برای توقیف اموالم تلاش می‌کند. با آن که من حتی چهار ماه نیز با این زن جوان زندگی نکردم و ...

شایان ذکر است به دستور سرهنگ باقی زاده (رئیس کلانتری میرزاکوچک خان) این پرونده در دایره مددکاری مورد بررسی قرار گرفت.

ماجرای واقعی با همکاری پلیس پیشگیری خراسان رضوی

منبع: خراسان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۹۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد

تیم ایران در بیستمین دوره مسابقات جهانی کمپو به مقام نایب قهرمانی رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بیستمین دوره مسابقات جهانی کمپو در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در بخش‌ فرم و دفاع شخصی و همچنین در چهار ماده مبارزاتی از جمله سمی کمپو، سابمیشن، ناکداون و فول کمپو از 3 لغایت 9 اردیبهشت در آنتالیا ترکه برگزار شد.

در این مسابقات تیم ایران 12 نفره کشورمان تحت عنوان مبارزان حرفه‌ای اژدهای سرخ با سرپرستی و سرمربیگری استاد مسعود جعفری ریاست کمپو آسیا با کسب 18 مدال طلا، 11 نقره و 6 برنز و 6 کمربند طلایی  قهرمانی جهان  به مقام نایب قهرمانی در بخش مبارزه دست یافت. تیم‌ رومانی به مقام قهرمانی رسید و تونس در جایگاه سوم ایستاد.

همچنین در بخش کمپو MMA منتخب قهرمانان جهان در دوره‌های قبل و دارای رنکینگ برای دریافت کمربند قهرمانی جهان رقابت کردند.

2 مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان

اسامی مدال آوران:
1-مجتبی نصیری در وزن 65 کیلوگرم
3 طلا و یک برنز

2-داریوش خانلری در وزن 70 کیلوگرم
2 مدال طلا

3-حسین اژدری در وزن 75 کیلوگرم
یک نقره و یک برنز

4-رامین دهقاندر وزن 80 کیلوگرم
یک طلا و دو نقره

5-مجتبی رضایی در وزن 75 کیلوگرم رده Master
دو طلا- یک نقره - دو برنز
 
6-فرزاد قادری در وزن 80 کیلوگرم رده Master
سه مدال طلا

7- زیبا اسدی مقدم
سه مدال نقره

8-یلدا قادری در وزن 50 کیلوگرم‌
یک طلا و دو نقره

9-سامره کیانی در وزن 55 کیلوگرم
یک طلا و دو نقره

10- سمانه خجسته در وزن 75 کیلوگرم
سه مدال طلا

11- یلدا خوش قدم در وزن 55 کیلوگرم نوجوانان
دو مدال طلا

12- عرفان یعقوبی در وزن 50 کیلوگرم نوجوانان
دو مدال برنز

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • عاشق دوآتشه استقلال؛ التماس می‌‎کردم دستانم را قطع نکنند!
  • جسد پیرمرد ۷۵ ساله نهبندانی در تالاب کجی نهبندان کشف شد
  • تصاویـر متفاوت‌ترین بازسازی صحنه قتل؛ جنایت پیرمرد در وسط طبیعت بکر!
  • سینما به روایت «آپاراتچی»
  • آهنگ روز معلم + دانلود سرود گروه نجم الثاقب و متن معلم خوب من
  • عشق در قلمرو حیات وحش؛ وقتی حیوانات عاشق می‌شوند (عکس)
  • امروز با جامی: قتل عاشق بهانه افتاده ست
  • زندگی لک‌لک‌ها در کنار مردم روستا +عکس
  • رونالدو را راحت خریدیم چون عاشق رئال بود
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد