Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@02:47:33 GMT

بررسی فنی پورشه پانامرا LWB + مشخصات

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۹۵۵۲

بررسی فنی پورشه پانامرا LWB + مشخصات

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر نشستن پشت فرمان نسخه‌ی طویل‌تر پورشه پانامرا به قدر کافی شما را راضی نمی‌کند می‌توانید سری به گاراژ تاپ کار زده و کیت بدنه‌ی فیبر کربنی استینگری GTR را برای ایجاد ظاهری اسپورت‌تر سفارش دهید.

این کیت بدنه از سپر جلوی جدید، ورودی‌های هوای متمایز، دیلایت‌های متفاوت، رکاب‌های جانبی جدید، کاپوت خاص، دیفیوزر عقب و بال عقب ثابت تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دستگیره‌های درب جدیدی برای درب‌های عقب تدارک دیده شده است.

به همین منوال می‌توان فیبر کربن را روی کاپوت، رکاب‌های جانبی، اسپویلر جلو، آینه‌بغل‌ها، دیفیوزر عقب، بال و برخی بخش‌های دیگر دید. قطعاً کیت بدنه‌ی تاپ کار ظاهر گیراتری را برای پانامرا به ارمغان آورده و این خودروی آلمانی طراحی اسپورت تری نسبت به حالت استاندارد دارد.

اما درباره‌ی خود خودرو باید گفت پورشه پانامرا LWB در نمایشگاه لس‌آنجلس ۲۰۱۶ معرفی شد. این خودرو در مقایسه با نسخه استاندارد از ۱۵۰ میلی‌متر فاصله بیشتر بین محور‌ها سود برده و به‌صورت استاندارد دارای صندلی‌های گرم شونده، سقف پانورامیک بزرگ، سیستم تعلیق بادی و تطبیقی و… می‌باشد.

اگرچه نمی‌توانیم کابین این مدل ویژه را مشاهده کنیم، اما می‌دانیم که تاپ کار می‌تواند کابین چرمی سفارشی با عناصر فیبر کربنی و حتی طلای ۲۴ عیار را نیز تأمین کند و از این نظر محدودیتی وجود ندارد.

ما همچنین می‌دانیم که مدل‌های اجرایی پانامرا را می‌توان با کنسول مرکزی عقب متفاوت که دارای دو میز یکپارچه و تاشونده می‌باشد سفارش داد. نهایتاً به بسته‌ی اطلاعات سرگرمی صندلی‌های عقب پورشه می‌رسیم که از صفحات نمایش ۱۰.۱ اینچی تشکیل شده است. این صفحات نمایش داخل پشت‌سری‌های صندلی‌های جلو جا خوش کرده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی نبض خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۹۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین جلسه دادگاه پسران معاون سابق قوه قضائیه برگزار شد/ خودروهای مازراتی ، پورشه و بنز متعلق به چه کسی بود؟

سومین جلسه در سال ۱٤۰۳ از دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون سابق قوه قضائیه برگزار شد.   به گزارش فارس، سومین جلسه در سال ۱٤۰۳ از دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون سابق قوه قضائیه به ریاست قاضی فرخ نیا در دادسرای رسیدگی به جرایم اقتصادی برگزار شد.   در این جلسه متهم ح.‌ی به دفاع از خود پرداخت و اتهام جرم حمل، نگهداری و استعمال ماده مخدر موسوم به گل را قبول کرد و هزینه سنگینی صرف مواد را پذیرفت.   وی پس از برعهده گرفتن مواد مخدر، مقادیر کشف شده گل را بیش از ۱۱ گرم دانست که برای مصرف در یک مهمانی تهیه کرده بوده است؛ با این حال قاضی اعلام کرد که آزمایش اعتیاد متهم نیز مثبت بوده است.   متهم ح.‌ی که به گفته خودش بیشترین اعترافات علیه پسران معاون سابق قوه قضائیه را داشت، گفت من حتی دوستانم را در مواجهات رو در رو توجیه می‌کردم که همه چیز را تایید کنند.   این متهم همکاری خود را با متهم ا. م. م از سال ۹۲ اعلام کرد.   متهم ح.‌ی که وکیلش با ۲ متهم دیگر یکی است مانند م. ص. م گفت که اموال ضبط شده توسط ضابطان قضایی متعلق به دیگران است و از قاضی خواست تا آن‌ها را پس از حسابرسی پس بدهند.   در حالیکه در جلسه قبل متهم م. ص. م مدعی شده بود در هیچ‌یک از اموال کسب شده از مسیر نامشروع با دیگر متهمان سهم ندارد، متهم ح.‌ی در پاسخ به سوال قاضی که پرسید خودروی مازراتی خودرو پورشه و بنز متعلق به کیست پاسخ داد: این اموال متعلق به دو پسر معاون سابق قوه قضاییه است که با زمزمه وکیل، ادعای خود را اصلاح و نام م. ص. م را حذف کرد.   این متهم درباره مالکیت ۳۶ واحد ملک کامرانیه، ۲ ویلا در پلور، خودروهای لکسوس و ۲۰۷ اظهار بی‌اطلاعی کرده و گفت که وکیلش به این سؤالات پاسخ می‌دهد، اما وکیل نیز از پاسخ به این سوالات خودداری کرد.   این متهم اجاره خانه‌ای در خیابان فرشته به نام خود را تایید کرد، اما درباره اینکه لوازم آن خانه چقدر ارزش داشته و اینکه هم‌اکنون کجا هستند، اظهار بی‌اطلاعی کرد. علاوه بر این موارد ح‌ی مدعی شد که بخشی دیگری از این اموال متعلق (مجموعه) بوده است.   در ادامه جلسه دادگاه قاضی پرسید که مجموعه دقیقا چه کسانی هستند؟   متهم در پاسخ به قاضی گفت: «دو فرزند معاون اول اسبق و من»   وی مبلغ پرداخت شده برای مواد مخدر از نوع گل را هم در ابتدا حدود ۳۰۰ میلیون برای ۲ سال عنوان کرد و در ادامه گفت: «مبلغ دقیق را نمی‌داند و کارشناس پرونده باید قیمت آن را اعلام کند.» کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هرآنچه باید از مشخصات و امکانات قطار میلاد بدانید
  • اجرای ۸۰ میلیارد ریال پروژه در منطقه ۵ اصفهان
  • زارع پور: بیش از ۷ میلیون خانوار تحت پوشش فیبر نوری قرار دارند
  • مرمت طرح‌های مشترک میراث فرهنگی و شهرداری در میبد
  • با این نوآوری بیمه بدنه دیگر معنایی نخواهد داشت! + فیلم
  • (ویدئو) با این نوآوری بیمه بدنه دیگر معنایی نخواهد داشت!
  • با این نوآوری بیمه بدنه دیگر معنایی نخواهد داشت!/فیلم
  • جلسه جدید دادگاه پسران معاون مستعفی قوه قضائیه / مازراتی ، پورشه و بنز متعلق به چه کسی بود؟
  • سومین جلسه دادگاه پسران معاون سابق قوه قضائیه برگزار شد/ خودروهای مازراتی ، پورشه و بنز متعلق به چه کسی بود؟
  • قیمت، مشخصات و خرید انواع لوستر چوبی و فلزی نیکان لوستر