Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴  شرکت جامع تحقیق و توسعه فن‌آوری‌های خودروی ایران خودرو (جتکو) از شرکت‌های دانش بنیان گروه صنعتی ایران خودرو موفق شد با بهره‌مندی از دانش و تخصص مهندسان و نخبگان خود، قطعه اساسی و مهم در تولید خودرو را به مرحله نمونه‌سازی برساند.
برمبنای این گزارش، درحال حاضر مراحل تست آزمایشگاهی این قطعه درحال انجام است و پیش بینی می‌شود تا کم‌تر از ۸ ماه آینده به مرحله تولید انبوه برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تمامی مراحل طراحی و اجرای سخت افزار و نرم افزار این قطعه توسط متخصصان شرکت جتکو در مجموعه گروه صنعتی ایران خودرو انجام شده است.   منبع: ایکوپرس برچسب ها: رویداد24 ، واحد کنترل خودرو ، کنترل الکترونیک خودرو ، خودروسازی ، اخبار ایران خودرو سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 خودروسازی اخبار ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۹۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۸۵۰۰ واحد مسکن در شهرستان‌های سراوان و گلشن

 
حامد ریگی  بیان کرد: باتوجه‌به تأکید دولت مبنی بر اجرای کامل طرح نهضت ملی مسکن باهدف خانه‌دارشدن اقشار کم‌درآمد جامعه، این اداره همسو با سیاست‌های اداره کل راه و شهرسازی استان اهتمام ویژه‌ای در این زمینه دارد طوری که در گام نخست زمین موردنیاز برای اجرای طرح در قالب ۵۰۰ هکتار تأمین شده است.

وی ادامه داد: تاکنون ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سراوان با پیشرفت فیزیکی بیش از ۴۰ درصد در حال انجام است و هم‌زمان برای هزار متقاضی دیگر نیز پرونده تشکیل شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سراوان تصریح کرد: در حال حاضر ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سه شهر گشت، گلشن و سیرکان به‌صورت ویلایی و در شهر سراوان به‌صورت دوطبقه در دستور کار قرار دارد و هم‌زمان با پیشرفت فیزیکی واحدهای این طرح، صدور اسناد اراضی آن به متقاضیان در حال انجام است.

ریگی با بیان اینکه امکان نام‌نویسی طرح نهضت ملی مسکن همچنان فراهم است، گفت: متقاضیان برای ثبت‌نام باید به سامانه saman.mrud.ir رجوع و نام‌نویسی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ساخت ۸۵۰۰ واحد مسکن در شهرستان‌های سراوان و گلشن
  • ۱۰۰۰ قطعه زمین در راستای اجرای طرح جوانی جمعیت آماده سازی شد
  • تغییر نام استقلال کِی و طی چه مراحلی انجام می‌شود؟
  • رونمایی از استراتژی آینده چری EXEED در نمایشگاه خودرو پکن
  • تولید اکسل خودرو در شرکت دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • رونمایی از برات الکترونیک بانک صادرات ایران در وزارت اقتصاد؛
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران
  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی
  • رونمایی از اولین موتور احتراقی غیرآلاینده جهان در ژاپن
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی