Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@15:18:52 GMT

گاوازنگ زنجان سکونتگاه غیر رسمی نیست

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۱۰۰۵۷

گاوازنگ زنجان سکونتگاه غیر رسمی نیست

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان گفت: منطقه گاوازنگ زنجان به عنوان سکونتگاه غیر رسمی تعریف نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسیح الله سلطانی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: روستای گاوازنگ زنجان به عنوان سکونتگاه غیر رسمی تعریف نشده است و تنها اهالی روستای امند در آنجا سکونت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این مجموعه دارای طرح گردشگری است، ادامه داد: برنامه های مختلفی تا کنون برای این مجموعه پیش بینی شده است و باید مردم این روستا منتقل شوند.

این مسئول تصریح کرد: مجموعه گاوازنگ به عنوان پکیج  تفریحی، نمایشگاهی و گردشگری در برنامه ها دیده شده است و جز این تغییر کاربری داده نمی شود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان با بیان اینکه استان زنجان دارای 9 سکونتگاه غیر رسمی است،تصریح کرد: مردم روستای امند در حال حاضر در این منطقه ساکن هستند.

سلطانی با اشاره به کاهش جمعیت سکونتگاه های استان زنجان، گفت: نسبت به 5 سال گذشته جمعیت سکونتگاه های استان نزدیک 6 درصد کاهش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 7 سکونتگاه غیر رسمی در شهرستان زنجان، یک سکونتگاه در خدابنده و یک سکونتگاه در شهرستان ابهر شناسایی شده است.

به گزارش موج رسا،یکی ازپرطرفدارترین تفریحگاه های زنجان،" مجموعه تفریحی و کوهستانی ائل داغی" یا همان " مجموعه گاوازنگ " است که در ایام تعطیل به خاطر ازدحام بیش از اندازه مسیر آن با ترافیک روبه رو می شود.

 روزهای تعطیل به ویژه جمعه ها کوهپیمایی در گاوازنگ رنگ و بوی دیگری دارد و نزدیکی به شهر و زیبایی های خاص طبیعی این مجموعه و موجب توجه اهالی منطقه و گردشگران به این مکان تفریحی شده است.

امکانات دیگر این مجموعه، سفره خانه های سنتی، آمفی تئاتر، رستوران پذیرایی، مجموعه بازی و تفریحی روباز، پارکینگ، مجموعه ورزشی، پیست دوچرخه سواری سینمای پنج بعدی و سد خاکی است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۰۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«روز کارگر» تعطیل رسمی است

آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس ماده ۶۳ قانون و مقررات کار جمهوری اسلامی ایران، علاوه بر تعطیلات رسمی کشور، روز کارگر (۱۱ اردیبهشت) نیز جزو تعطیلات رسمی کارگران به حساب می‌رود.

بنابراین، روز کارگر همچون روز‌های جمعه تعطیل رسمی برای کارگران بوده و چنانچه کارفرما مبادرت به تعطیلی نکند باید ساعت کاری این روز تعطیل کار محاسبه شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • «روز کارگر» تعطیل رسمی است
  • شناسایی ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار سقف لرزان در بافت‌های فرسوده
  • ناپولی - آاس رم: ترکیب رسمی
  • اینتر - تورینو؛ ترکیب رسمی
  • موزه مردم شناسی رختشویخانه - زنجان
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • پدیده جدید و مشکوک « پاکدم » در مراکز تفریحی شهر
  • پدیده جدید و مشکوک «پاکدم» در مراکز تفریحی شهر
  • پدیده جدید و مشکوک در مراکز تفریحی شهر