Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-عضو کمیسیون امنیت ملی می گوید: بخشی از تند شدن ادبیات کنونی ناشی از تحمیل فضای انتخاباتی بیرون مجلس به فضای داخلی است یعنی برخی جریانات سیاسی هستند که هدفشان ایجاد چنین فضای تبلیغاتی است تا کرسی‌های امروز مجلس یا حداقل بخشی از آن را به نفع خود بسوزانند و به همین منظور این ادبیات را از بیرون تزریق می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حشمت الله فلاحت پیشه، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در بخشی از یادداشت خود  درباره حواشی اخیر درباره مجلس و تخریب و تخطئه نمایندگان گفت: بخشی از هجمه‌هایی که صورت می‌گیرد ناشی از عملکرد خود نمایندگان مجلس است. آنها می‌توانند راحت‌تر با هم صحبت کنند همانطور که در دو سال و نیم اول مجلس این اتفاق افتاد و نمایندگان به خوبی با یکدیگر صحبت کردند.

وی می گوید: متاسفانه بخشی از تند شدن ادبیات کنونی ناشی از تحمیل فضای انتخاباتی بیرون مجلس به فضای داخلی است یعنی برخی جریانات سیاسی هستند که هدفشان ایجاد چنین فضای تبلیغاتی  است تا کرسی‌های امروز مجلس یا حداقل بخشی از آن را به نفع خود بسوزانند و به همین منظور این ادبیات را از بیرون تزریق می‌کنند. در همین راستا برخی افراد که از این ادبیات تند در مجلس استفاده می‌کنند رفتارشان به گونه‌ای است که گویا دقایقی پیش، از یک میتینگ انتخاباتی آمده‌اند و بعد همان نظرات را وارد مجلس می‌کنند.

فلاحت پیشه همچنین نوشته است: ما باید بپذیریم این مجلس هفت الی هشت ماه دیگر بیشتر وقت ندارد و در این مدت باید نمایندگان مراقبت کنند که آسیبی به این مجلس وارد نکنند که البته این آسیب دارد وارد می‌شود.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۰۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس

به گزارش خبرنگار مهر، «علی کریمی فیروزجایی» عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت عصر امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) صحن مجلس، اعلام کرد: سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور طی پیامی از نمایندگان، اعضای کمیسیون فرهنگی و به ویژه از هیات رئیسه و رئیس مجلس شورای اسلامی به جهت صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب تشکر کرد.

کد خبر 6092229 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • ببینید | بازدید نمایندگان مجلس دوازدهم از صدا و سیما
  • گزارش تصویری | بازدید تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از معاونت سیما
  • بازدید نمایندگان مجلس دوازدهم از صدا و سیما
  • ببینید | درخواست معاون حقوقی رئیسی از نمایندگان مجلس آینده برای رفع مسائل اقتصادی!
  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از «طرح نور» را امضا نکردند؟
  • بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از طرح «نور» را امضا نکردند
  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس
  • قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس