Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@06:07:10 GMT

خطوط اتوبوس و حمل‌ونقل شهری تغییر پیدا می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۱۰۵۴۸

خطوط اتوبوس و حمل‌ونقل شهری تغییر پیدا می‌کند

رئیس شورای شهر قم ساماندهی اطراف حرم بسیار را ضروری برشمرد و گفت: چند روز پیش ۱۱۰ اتوبوس حمل‌ونقل شهری به بهره‌برداری رسیدند و با افزایش تعداد ناوگان‌های حمل‌ونقل شهری تغییری در خطوط اتوبوس‌رانی قم اتفاق می‌افتد. ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، عبدالله جلالی در آیین بهره‌برداری و افتتاح مجموعه ورزشی شهید سرلشکر عباس اکبری که در این مجموعه ورزشی برگزار شد، ضمن تسلیت ایام اربعین و گرامیداشت یاد شهدا، اظهار داشت: یکی از رسالت‌های مدیریت شهری خدمات فرهنگی و ورزشی است در هفته‌های پیش شاهد بهره‌برداری از دیگر ورزشگاهی در  منطقه شش بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی این نوع اقدامات مدیریت شهری است را بسیار مهم و ضروری است، افزود: باید این اقدام را در شهرداری تحسین کنیم چراکه  این کار یکی از نمونه کاره‌ای است که در امتداد مدیریت شهری اتفاق افتاده است.

رئیس شورای شهر قم ادامه داد: در حال حاضر پروژه میدان ولی‌عصر راداریم که یکی از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی ماست، تقاطع پیامبر اعظم و فردوسی، تقاطع بلوار حضرت معصومه(ع)، بلوار امام علی(ع) و پروژه باغ پرندگان در حال ساخت است که هر چه زودتر به بهره‌برداری می‌رسد.

100 دستگاه اتوبوس شهری قم برای جابه‌جایی زائران اربعین اعزام می‌شوند200 میلیون تومان هزینه اورهال یک اتوبوس شهری150 دستگاه اتوبوس شهری قم به سن فرسودگی رسیده است

وی خاطرنشان کرد: فضای سبز شهری در قم رو به رشد است، تحول زیادی در خیابان‌ها و معابر عمومی قم ایجادشده و در آینده نزدیک پیاده راه خیابان انقلاب در امتداد پیاده راه ارم اجرایی می‌شود.

جلالی بابیان اینکه ساماندهی اطراف حرم بسیار مهم است و ضروری است، بیان کرد چند روز پیش 110 اتوبوس حمل‌ونقل شهری به بهره‌برداری رسیدند و با افزایش تعداد ناوگان‌های حمل‌ونقل شهری تغییری در خطوط اتوبوس‌رانی قم اتفاق می‌افتد.

انتهای پیام/ش

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۰۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه

آیین بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه و ۱۵ پروژه تفریحی، گردشگری و خدماتی با حضور مدیران ارشدی شهری و اصحاب رسانه شامگاه _ دوشنبه دهم اردیبهشت _ برگزار شد.

کد خبر 749372

دیگر خبرها

  • ◄ احداث و بهره‌ برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • «شهرگاه» فرصتی برای هم‌اندیشی دانشگاه و مدیریت شهری است
  • بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه
  • رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون شهری در اصفهان
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • برگزاری ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری در دانشگاه صنعتی اصفهان
  • ۲۱۰۰ اتوبوس در خطوط تهران فعالیت می‌کنند + فیلم
  • احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری