Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌جمعه اسالم در بخش‌هایی از این تیزر درباره محبوبیت روحانیت در میان مردم می‌گوید: کاسه‌کوزه‌ها را سر روحانیت می‌شکنند؛ یعنی هر اتفاقی می‌افتد می‌گویند شما کردید. همیشه روحانیت را در یک هاله و قاب شیشه‌ای دیده‌اند که نمی‌شود به آن نزدیک شد. نه، خیلی راحت می‌شود به روحانیت نزدیک شد. ما هم همان هوای آلوده را استشمام می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هم مرغ را کیلویی ۱۶ هزار تومان می‌خریم. ما هم گوشت را کیلویی ۱۲۰ هزار تومان می‌خریم.

امام‌جمعه اسالم همچنین در بخش دیگری از این گفتگو درباره نحوه پوشش زنان در کشور می‌گوید: در خیابان‌های کشورمان هر روز از این جشنواره‌ها می‌بینیم. صد تا جنیفر می‌بینیم، صد تا تیلور سوئیفت می‌بینیم، صد تا نیکی میناژ می‌بینیم. اینها همه در خیابان مانور می‌دهند. خب چه خبر است اینجا؟!

صحبت‌هایی که تعجب همگان را برانگیخت

بسیاری از فعالان سیاسی، فضای مجازی، تلویزیون‌ها و رسانه‌های فارسی زبان آن‌ور آبی این بخش را مورد توجه قرار داده‌اند.

در گوگل سرچ نکنید!

عده‌ای هم در کانال‌های تلگرامی و رسانه‌های مجازی عکس‌های بازیگران و چهره‌هایی را که امام‌جمعه اسالم نام آنها را به زبان آورده است منتشر کرده‌ و به مخاطبان خود گفته‌اند لازم نیست بروید و در گوگل عکس‌های این افراد را سرچ کنید. تصاویر سوپراستارهای آمریکایی که امام‌جمعه اسالم نام آنها را بر زبان آورد و گفت صدها نفر مثل آنها را در خیابان‌ها می‌بیند، اینها هستند.

از سوی دیگر، کاربران عام‌تر با مزاح و برخی از روی دیدگاه و ایدئولوژی، این موضوع را مورد توجه قرار داده‌اند که چرا امام‌جمعه باید افرادی مانند جنیفر لوپز، تیلور سوئیفت و نیکی میناژ را بشناسد؟

در مقابل این دیدگاه‌ها البته برخی از کاربران فضای مجازی با امام‌جمعه اسلام همراهی کرده و تاکید دارند اگر قرار است امامان جمعه بتوانند تاثیری بر جوانان ایران بگذارند، باید نسبت به فکر و اندیشه آنها آگاهی داشته باشند. چطور امام‌جمعه‌ای می‌خواهد بر جوانان تاثیر بگذارد، اما نمی‌داند دنیای آنها چیست و چه علاقه‌مندی‌هایی دارند. این موضوع به اعتقاد آنها نکته فاصله جوانان از دین است. برخی هم انتقادهای خود را بر این موضوع متمرکز کرده‌اند که امام‌جمعه اسالم با نام بردن از خواننده‌های آمریکایی زنان ایران را با آنها مقایسه کرده و این در شأن زنان ایرانی نیست.

نماینده رشت: به ایشان توصیه نمی‌کنم کامنت‌های مردمی مصاحبه‌اش را بخواند

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی، یکی از مهم‌ترین منتقدانِ مصاحبه امام‌جمعه اسالم است. او در توییتر خود نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و نوشته است: «امام جمعه یکی از شهرهای گیلان با اعتماد [اعتمادآنلاین] مصاحبه داشته و اسامی خواننده و هنرپیشه و مدل‌های زن آمریکایی رو نام برده که به والله من در عمرم نشنیده بودم و نمی‌شناختم‌اشان! به ایشان توصیه نمی‌کنم! کامنت‌های مردمی مصاحبه‌اش را بخواند!!»

زیدآبادی: فکر نکردی بپرسند کجا و چگونه با پوشش و رفتار و سکنات این افراد آشنا شده‌ای؟

احمد زیدآبادی، فعال رسانه‌ای، در واکنش به این موضوع طی یادداشتی کوتاهی نوشت: «امام جمعه شهر اسالم در گفت‌وگویی گفته است: «در خیابان‌های کشورمان هر روز از این جشنواره‌ها می‌بینیم. صد تا جنیفر می‌بینیم، صد تا تیلور سوئیفت می‌بینیم، صد تا نیکی میناژ می‌بینیم. اینها همه در خیابان مانور می‌دهند. خب چه خبر است اینجا؟!» ظاهراً وقتی یک امام‌جمعه جوان می‌خواهد جذاب‌تر از هم‌سلکان خود ظاهر شود، گویی راه بهتری جز نام بردن از رقصنده‌های زن آمریکایی نمی‌شناسد! آخر شیخ! تو فکر نکردی با ردیف کردن این اسامی مخاطبان بپرسند کجا و چگونه با پوشش و رفتار و سکنات این افراد آشنا شده‌ای که مشابه‌شان را در خیابان‌های ایران تشخیص می‌دهی؟»

2727

کد خبر 1309004

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ائمه جمعه جنیفر لوپز ترکیه سوریه کردهای سوریه ایالات متحده آمریکا تیم ملی فوتبال ایران پیاده روی اربعین اربعین دونالد ترامپ باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۰۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران

امام جمعه سنندج توجه به بهبود معیشت و هزینه‌های زندگی کارگران را خواستار شد و گفت: باید آنچنان به این قشر زحمت‌کش توجه و نیازهای آنان را برآورده کرد که در زمان بازنشستگی و پیری دغدغه‌ای نداشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، ماموستا فائق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع این شهر اقامه شد، اظهار داشت: شهدای کارگری در راستای تلاش، ایثار و فداکاری جان خود را از دست دادند که باید این راه پر افتخار ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه چرخه اقتصاد کشور به دست کارگران به چرخش درمی‌آید، گفت: دست تک‌تک کارگران کردستانی را بوسیده و قدردان زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه آنان هستیم.

امام جمعه سنندج با اشاره به عنوان شعار سال تصریح کرد: به حرکت درآوردن چرخه اقتصاد جز با مشارکت مردم و تقویت کارگران میسر نمی‌شود.

وی افزود:  جهش تولید یعنی تقویت مشارکت مردم، استفاده از منابع خدادادی، نخبگان، فارغ‌التحصیلان، معادن و منابع خدادادی استان، کارخانجات و درآمد مرزها؛ امید که این ظرفیت‌ها مورد توجه قرار گیرد.

ماموستا رستمی توجه به بهبود معیشت و هزینه‌های زندگی کارگران را خواستار شد و عنوان کرد: باید آنچنان به این قشر زحمت‌کش توجه و نیازهای آنان را برآورده کرد که در زمان بازنشستگی و پیری دغدغه‌ای نداشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه چرخش چرخ تولید کشورمان در گرو همراهی کارگران است، اظهار کرد: همه ظرفیت‌ها در کردستان برای تحقق جهش تولید وجود دارد اما نیاز به کار و تلاش دارد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه عدالت در همه حوزه‌ها  و میان  اقشار یکسان اجرا شود، تأکید کرد: باید کاری کنیم کشور را با تولید به سمت قله‌های ترقی پیش ببریم و با جهش تولید تحریم‌ها را خنثی کنیم. برای انجام کارها تحریم را بهانه نکنیم.

وی با اشاره به اهمیت کسب و روزی حلال از دیدگاه قرآن ابراز داشت: کسب روزی حلال یکی از فضائلی است که دین اسلام تاکید بسیاری بر آن داشته و در آیات قرآن و روایات همواره انسان‌ها را بر کسب روزی حلال و طیب و پاک تشویق کرده است.

امام جمعه سنندج گفت: پاکیزه‌ترین مال آن است که از حلال به دست آید، کسی که در طلب رزق حلال از شهری به شهری رود، مانند کسی است که در راه خدا جهاد کند.

انتهای پیام/481/.

دیگر خبرها

  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • پشت پرده محبوبیت تیلور سوئیفت در ایران
  • تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران
  • پشت پرده محبوبیت تیلور سوئیفت در ایران | وقتی او در مورد پایان رابطه عاطفی خود حرف می‌زند...
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است