Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سرتیپ دوم  منصور ونک درباره شهید عباس اکبری حق مطلب ادا نشده و ایشان گمنام هستند، افزود: در مقطعی از جنگ که اوج بمباران هوایی بود شهید عباس اکبری مسئول گردان تاکتیک بود و همیشه به ما تاکید به آموزش دوباره داشت و این تفکر راهبردی ایشان همین الان جاری است.

ونک ادامه داد: ولایت‌پذیری شهید خلبان عباس اکبری زبان زد بود و در سال ۶۵ در اوج بمباران برخی خلبان‌ها خواستار متقابل به مثل و بمباران عراق بود و ایشان فقط صحبت حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند نباید مردم بی‌دفاع را بمباران کنید را تکرار می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بازرسی ارتش سرلشکر شهید عباس اکبری را  شجاع برشمرد و گفت: این شهید بزرگوار مجری سخت‌ترین پروازهای برون‌مرزی بود و ایثارگری ایشان نسبت به زیر دست ها در همه زمینه‌ها زبانزد بود. 

وی با اشاره به اینکه آخرین شهید نیروی هوایی ارتش شهید عباس اکبری بود، افزود: یک روز پس از قبول قطعنامه ‌۵۹۸، عراقی‌ها شروع به بمباران پالایشگاه‌های ایران کردند و وی در آن موقع پس از حمله به پالایشگاه کرکوک توسط سامانه‌های غربی به شهادت رسید.

ونک ادامه داد: کار ایشان کمتر از کار شهید عباس دوران و عباس بابایی نبود چراکه ۱۸۰۰ ساعت پرواز جنگی داشت، یکی از شاخصه های مهم ایشان رسیدگی به مردم و مستضعفین بود.

معاون بازرسی ارتش اقتدار جمهوری اسلامی را مرهون خون شهدا دانست و تصریح کرد: طبق گفته خود آمریکایی‌ها نیروی انسانی فداکار و کارآمد ما موجب پیشرفت و اقتدار ما در تمام عرصه ها شده است.

۲۷۲۱۵

کد خبر 1309006

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شهیدان دفاع مقدس و انقلاب اسلامی دفاع مقدس جنگ تحمیلی ارتش جمهوری اسلامی ایران ترکیه سوریه کردهای سوریه ایالات متحده آمریکا تیم ملی فوتبال ایران پیاده روی اربعین دونالد ترامپ اربعین باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۰۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام فرمانده ارتش؛ به هر کجای اسرائیل لازم باشد موشک می‌زنیم | پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهیم داد

به گزارش همشهری آنلاین فرمانده کل ارتش گفت: عده ای می‌گفتند مگر می‌شود به رژیم صهیونیستی موشک زد، بله جمهوری اسلامی ایران به هر کجای رژیم صهیونیستی که لازم باشد و بخواهد موشک می‌زند.

????اگر باز هم خطایی سر بزند قدرتمندتر از قبل پاسخ می‌دهیم.

????۵۰ سال پیش هر وقت ناو هواپیما بر آمریکایی از اسکله خودش جدا می‌شد، سینه این ناو به هر طرفی در دنیا بود موی آن کشورها همچون موش از ترس و وحشت سیخ می‌شد و کل منطقه آماده باش و در خوف، ترس و مرگ بود اما امروز وضعیت به جایی رسیده که مقامات آمریکایی تند تند با واسطه پیام می‌دهند که ما نبودیم، من نکردم و با ما کاری نداشته باشید که این از برکات خون شهدا بوده و نباید فراموش کنیم از چه نقطه‌ای به چه نقطه‌ای رسیده‌ایم.

کد خبر 847158 برچسب‌ها خبر ویژه دفاع - ارتش جمهوری اسلامی

دیگر خبرها

  • سرلشکر موسوی: ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • پیام فرمانده ارتش؛ به هر کجای اسرائیل لازم باشد موشک می‌زنیم | پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهیم داد
  • پیام فرمانده ارتش؛ پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهیم داد
  • «به‌دنبال جنگ نیستیم، اما پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل می‌دهیم»
  • جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است