Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-29@12:16:10 GMT

ثروتمندان جهان در کدام شهرها زندگی می کنند؟

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۱۰۹۴۶

ثروتمندان جهان در کدام شهرها زندگی می کنند؟

شهرهای آمریکا کماکان محبوب‌ترین مقصد ثروتمندان هستند.

به گزارش ایسنا، موسسه " ولث ایکس" در گزارش جدید ثروت خود اعلام کرد که ۱۸.۹ درصد از کل افرادی که ۳۰ میلیون دلار و بیشترثروت دارند در ۱۰ شهر جهان زندگی می کنند که از این ۱۰ شهر، ۶ شهر در آمریکا قرار دارند.

در ادامه با شهرهایی که بیشترین ساکنان ثروتمند در جهان را دارند آشنا می‌شوید:

۱-نیویورک

در حال حاضر ۸۹۸۰ فرد دارای ۳۰ میلیون یا بیشتر ثروت در نیویورک زندگی می‌کنند که این رقم در مقایسه با سال قبل ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳ درصد افزایش یافته است. نیویورک که همواره یکی از قطب‌های مالی و اقتصادی آمریکا و جهان بوده است به تنهایی محل زندگی ۱۱ درصد جمعیت ثروتمند آمریکا است.

۲- هنگ کنگ

این شهر که در سال قبل جای خود را به نیویورک داد، امسال نیز با کاهش تعداد ثروتمندان مواجه شده است. در حال حاضر ۸۹۵۰ فرد دارای ۳۰ میلیون یا بیشتر ثروت در هنگ کنگ زندگی می کنند که این رقم در مقایسه با سال قبل ۱۰.۶ درصد کاهش یافته است.

۳- توکیو

پایتخت ژاپن محل سکونت ۴۰ درصد کل ثروتمندان این کشور است. در حال حاضر ۷۰۹۰ فرد دارای ۳۰ میلیون یا بیشتر ثروت در این شهر زندگی می کنند که این رقم در مقایسه با سال قبل ۴.۵ درصد افزایش یافته است.

۴- لس آنجلس

در حال حاضر ۵۲۹۵ فرد دارای ۳۰ میلیون یا بیشتر ثروت در این شهر زندگی می‌کنند که این رقم در مقایسه با سال قبل ۰.۹ درصد افزایش یافته است.

۵- لندن

اولین مقصد ثروتمندان در اروپا که با وجود نگرانی‌ها نسبت به مساله برگزیت، هنوز یکی از جذاب‌ترین مقاصد ثروت محسوب می شود. در حال حاضر ۴۰۳۵ فرد دارای ۳۰ میلیون یا بیشتر ثروت در این شهر زندگی می کنند که این رقم در مقایسه با سال قبل ۵.۴ درصد افزایش یافته است.

۶- پاریس

با وجود آن که پاریس لقب پایتخت لوکس اروپا را یدک می کشد هنوز در تعداد ثروتمندان از لندن عقب است. در حال حاضر ۳۹۵۵ فرد دارای ۳۰ میلیون یا بیشتر ثروت در این شهر زندگی می کنند که این رقم در مقایسه با سال قبل ۰.۱ درصد افزایش یافته است.

۷- شیکاگو

در شهری که ۲۱ درصد جمعیت آن در فقر زندگی می کنند، شمار ثروتمندان نیز بسیار زیاد است به گونه ای که در حال حاضر ۳۳۵۰ فرد دارای ۳۰ میلیون یا بیشتر ثروت در این شهر زندگی می کنند که این رقم در مقایسه با سال قبل ۲.۹ درصد افزایش یافته است.

۸- سان فرانسیسکو

در حال حاضر ۲۹۲۵ فرد دارای ۳۰ میلیون یا بیشتر ثروت در این شهر زندگی می کنند که این رقم در مقایسه با سال قبل ۳.۷ درصد افزایش یافته است.

۹- واشنگتن دی سی

در حال حاضر ۲۷۸۵ فرد دارای ۳۰ میلیون یا بیشتر ثروت در این شهر زندگی می‌کنند که این رقم در مقایسه با سال قبل ۱.۸ درصد افزایش یافته است.

۱۰- دالاس

آخرین نماینده آمریکایی حاضر در جمع ۱۰ شهر برتر که در حال حاضر ۲۷۰۵ فرد دارای ۳۰ میلیون یا بیشتر ثروت در این شهر زندگی می کنند که این رقم در مقایسه با سال قبل ۲.۹ درصد افزایش یافته است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ثروتمندان جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۰۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دینار عراق امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت صد دینار عراق امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در بازار ۴,۲۲۵ تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۵ تومان (۰.۳۵ درصد) کاهش یافته است. هر واحد صد دینار عراق روز گذشته با قیمت ۴,۲۴۰ تومان معامله می‌شد.

به گزارش اقتصاد ۱۰۰، امروز قیمت ۱۰۰ دینار عراق در بازار آزاد مانند دیروز با کاهش قیمت روبرو بوده است. قیمت ۱۰۰ دینار عراق که دیروز با کاهش قیمت ۴۵ تومانی به ۴,۲۴۰ رسیده بود، امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۱۵ تومانی (۰.۳۶ درصد) به ۴,۲۲۵ تومان رسید.

بالاترین قیمت ۱۰۰ دینار عراق در ۲۴ ساعت گذشته ۴,۲۲۵ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۴,۲۲۵ تومان خرید و فروش می‌شد.

قیمت فعلی ۱۰۰ دینار عراق نسبت به هفته گذشته ۲.۸۷ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

همچنین بهای هر واحد ۱۰۰ دینار عراق در شش ماه گذشته حدود ۸.۰۶ درصد افزایش یافته است.

در حال حاضر هر ۱۰۰ دلار آمریکا برابر است با ۱۵۲,۸۰۰ دینار عراق.

در حال حاضر یک میلیون تومان برابر است با ۲۳,۶۶۹ دینار عراق.

دیگر خبرها

  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • دریا منبع قدرت و ثروت است/ ۸۰ درصد تجارت ما از خلیج فارس است
  • ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید
  • بیش از ۱۳ درصد مساحت شهرها، محدوده هدف بازآفرینی شهری است
  • کدام کشورهای جهان از سال ۲۰۱۰ غمگین تر شده‌اند؟ (+ اینفوگرافی)
  • الگوی عملیاتی تحقق شعار سال باید منجر به رشد تولید و خلق ثروت شود
  • قیمت دینار عراق امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پرطرفدارترین بازیکن حال حاضر جهان به بایرن مونیخ می‌رود؟
  • پنج چیزی که به دست آوردنشان برای ثروتمندان هم سخت است!