Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مهمترین دیدار هفته نهم لیگ برتر فوتسال دو تیم تهرانی رهیاب گستر و سایپا در شهرآورد تیم‌های پایتخت به مصاف هم می‌روند. ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳ ورزشی ورزش زنان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهمترین دیدار هفته نهم لیگ برتر فوتسال در تهران و میان دو تیم پایتخت برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایپا که با 19 امتیاز صدرنشین جدول مسابقات است با تیم دوم جدول یک امتیاز اختلاف دارد بنابراین نباید هیچ مسابقه‌ای را از دست بدهد. رهیاب گستر تهران نیز که از هفت مسابقه انجام شده 12 امتیاز به دست آورده و در رده پنجم قرار دارد با دو تیم دختران کویر مس کرمان و پویندگان فجر شیراز هم امتیاز است و با تفاضل گل بالاتر از آنها قرار دارد.

این تیم در صورت پیروزی برابر سایپا و یا شکست دو تیم دیگر می‌تواند جایگاه پنجمی خود را حفظ کند. ستارگان دشت ورامین که در هفته‌های اخیر اسیر حواشی شده بود و شکست سنگینی را برابر مس رفسنجان کسب کرد در این هفته به مصاف نامی نو اصفهان می‌رود. این تیم شروع خوبی در هفته‌های نخست لیگ داشت و حتی تیم صدرنشین سایپا را متوقف کرد.

امینه امانی سرمربی ستارگان دشت ورامین تلاش می‌کند شرایط را بهتر کند. مس رفسنجان تیم دوم جدول مسابقات هم باید به مصاف تیم پائین جدولی پارس آرا شیراز برود. این مسابقه برای شاگردان عاطفه رضایی سرمربی تیم مس رفسنجان راحت به نظر می‌رسد. این تیم در تعقیب صدرنشین است و با اختلاف یک امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد.

برنامه هفته نهم لیگ برتر فوتسال بانوان به شرح زیر است:

ساعت 11 روز جمعه 19 مهرماه
دریژنو فرخ شهر – پالایش نفت آبادان
ملی حفاری ایران – پویندگان فجر شیراز
سایپا – رهیاب گستر تهران
نامی نو اصفهان – ستارگان دشت ورامین
دختران کویر مس کرمان – شهروند ساری
مس رفسنجان – پارس آراشیراز

هفته هشتم لیگ برتر فوتسال بانوان| شکست سنگین ورامین مقابل مس رفسنجان

 

انتهای پیام/

R1435/P/S3,27,32/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتسال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتسال فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۱۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت

به گزارش خبرنگار مهر، تیم والیبال هورسان رامسر که امسال در لیگ برتر والیبال با ۱۲ پیروزی و ۱۴ شکست در جایگاه دهم قرار گرفته بود از تیمداری در لیگ برتر انصراف داد. پیش از این مدیرعامل باشگاه هورسان از فروش امتیاز این تیم خبر داده بود. این باشگاه به دلیل مشکلات مالی و عدم حمایت از سوی مسئولان از حضور در لیگ برتر والیبال انصراف داد.

تیم سایپا که در لیگ برتر والیبال امسال عملکرد بسیار ضعیفی داشت و تنها یک پیروزی در لیگ امسال داشت و به لیگ دسته یک سقوط کرده بود، با فروش امتیاز تیم هورسان رامسر به لیگ برتر والیبال بازگشت.

کد خبر 6086556 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا
  • دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان، میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • برنامه‌های دهه کرامت در ورامین تشریح شد
  • تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت
  • روایت مدیرعامل خیبر از اتفاقات ورزشگاه انقلاب کرج/ فقط یک نفر با حضور بانوان مخالف است!