Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای نگهبان، مرتضی طبیبی، حجت الاسلام و المسلمین سید رسول محمود آبادی رئیس شعبه ۲۷ دادگاه تجدید نظر، محمدرضا اکرمی، حسین قدسی و علی خراسانی را به عنوان اعضای هیات نظارت بر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان اصفهان معرفی کرد.

ریاست این شورا را مرتضی طبیبی رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان اصفهان برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

انتخاب اعضای هیات نظارت بر انتخابات مجلس در شهرستان‌ها، بخش‌ها و حوزه‌های اصلی و فرعی و نظارت بر همه فرآیند انتخابات از جمله ثبت‌نام و رد یا احراز صلاحیت نامزدها از وظایف این هیات است.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان اصفهان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: پس از تشکیل هیات مرکزی نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به ریاست آیت الله جنتی، تشکیل هیات نظارت بر این انتخابات در استان ها در دستور کار قرار گرفت. 

مرتضی طبیبی با بیان اینکه بر اساس قانون باید دو برابر اعضای هیات یاد جهت تعیین اعضای اصلی به شورای نگهبان پیشنهاد می دادیم افزود: در این پیوند طی روزهای گذشته ۱۰ نفر را به هیات مرکزی نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس پیشنهاد دادیم که از بین آنها پنج نفر انتخاب شدند. 

وی اضافه کرد: شورای نگهبان اوایل هفته جاری اسامی این افراد را به عنوان اعضای هیات نظارت بر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان اصفهان ابلاغ کرد. 

 یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند امسال برگزار می‌شود.

استان اصفهان با احتساب نماینده ارامنه اصفهان و حنوب ایران دارای ۲۰ نماینده در مجلس شورای اسلامی است.  

۲۰۹۳ /۶۰۲۶/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای نگهبان اصفهان انتخابات مجلس شورای اسلامی استانداری اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۱۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس

وزیر کشور گفت: کشور آماده برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است و به‌زودی ۴۵ منتخب جدید مجلس مشخص خواهند شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، احمد وحیدی در حاشیه سفر خود به مشهد در جمع خبرنگاران گفت: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه فراهم شده است.

وی افزود: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه هدف آماده شده است و  به ‌زودی 45 منتخب جدید مجلس مشخص خواهند شد.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در 8 حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند