Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایگاه خبری پلیس روز پنجشنبه به نقل از سرهنگ «محمد حیدری» اظهار داشت: براساس تصمیم اتخاذ شده، تردد انواع کامیون از محورهای کرمانشاه به اسلام‌آبادغرب و اسلام‌آبادغرب به قصرشیرین و پل دختر ممنوع است.
وی افزود: این ممنوعیت تردد شامل کامیونهایی که حامل مواد سوختی و فاسدشدنی هستند، نمی‌شود و اجازه تردد خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ حیدری خاطرنشان کرد: این ممنوعیت تردد از امروز (پنجشنبه - ۱۸ مهر) تا روز چهارشنبه اول آبان در محورهای یاد شده اعمال می‌شود.
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه، دلیل این تصمیم را افزایش بی‌سابقه تردد زائران از محورهای استان به سمت مرزهای خسروی در قصرشیرین و مهران در استان ایلام عنوان کرد.
وی در پایان با تاکید بر جلوگیری پلیس راه از تردد کامیون ها، گفت: با رانندگانی که وارد محورهای ممنوعه شوند، برخورد خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه پیشتر به اعلام اعلام کرد که در ایام اربعین به صورت میانگین روزانه بیش از ۷۰۰ هزار دستگاه خودرو در جاده‌های استان تردد می‌کنند.

۷۴۵۸/۸۰۶۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا اسلام آبادغرب کرمانشاه اربعین ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۱۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک»، سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به لغو محدودیت تردد در محور کندوان و آزادراه تهران - شمال گفت: در حال حاضر تردد در محور کندوان مسیر شمال -جنوب محدوده‌های دزد بن، هزار چم و ولی آباد نیمه سنگین و گاهی اوقات سنگین است.

وی افزود: همچنین تردد در محور هراز محدوده‌های چلاو، بایجان و شاهندشت به ویژه در مسیر جنوب به شمال نیمه سنگین تا سنگین و ترافیک در دیگر راه‌های استان عادی و روان است.

وی ادامه داد: از نظر شرایط جوی نیز هیچ گونه مداخله جوی در استان شاهد نیستیم.

دیگر خبرها

  • مسافران آخر هفته بخوانند ؛ محدودیت‌ های ترافیکی جاده های شمالی
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 
  • دستگیری کلاه‌بردار اینترنتی خریدار احشام در کرمانشاه
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد