Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@12:23:46 GMT

تصادف مرگبار در محور ایلام به مهران

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۱۱۵۲۳

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: به‌علت تجاوز به چپ یک‌دستگاه اتوبوس در مسیر ایلام_مهران دو نفر کشته و دو نفر زخمی شدند. ناطقان: سرهنگ رضا همتی‌زاده رئیس پلیس راه استان ایلام اظهار داشت: لحظاتی پیش بر اثر برخورد یک‌دستگاه اتوبوس درون شهری با یک دستگاه سواری پراید در محور ایلام-مهران محدوده بانروشان برخوردکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: بر اثر این تصادف دو نفر کشته و دو نفر زخمی شدند که بلافاصله زخمی‌های این حادثه بلافاصله توسط یگان‌های امدادی جهت مداوا به بیمارستان اعزام شدند.

رئیس پلیس راه استان ایلام خاطرنشان کرد: علت این حادثه توسط کارشناسان این پلیس تجاوز به چپ اتوبوس اعلام شده که در این حادثه راننده و سرنشین خودروی پراید کشته دو نفر دیگر از سرنشینان این خودرو زخمی شدند.

همتی‌زاده با بیان اینکه این خودروها متعلق به زائران اربعین حسینی بوده است عنوان کرد: رانندگان با توجه به شلوغ بودن محورهای مواصلاتی در استان ایلام، حتماً بایستی مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و از عجله و شتاب در طول مسیر پرهیز کنند تا شیرینی سفر را به کام خود و دیگران تلخ نکنند. منبع: فارس برچسب ها: محور ایلام ، مهران ، تصادف مرگبار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: محور ایلام مهران تصادف مرگبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۱۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در محور دره شهر بدره

تین نیوز

تصادف مرگبار در محور دره شهر بدره ۴ کشته بر جای گذاشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، ساعتی پیش در اثر برخورد یک دستگاه کمپرسی و یک دستگاه پژو ۴۰۵ در حد فاصل بین روستای عباس آباد و زرانگوش شهرستان دره شهر ۴ نفر فوت شدند.

در این تصادف که هر دو خودرو از روبرو باهم برخورد نمودند، خودروی پژو ۴۰۵ که از تاکسی های بین شهری بوده دچار حریق می شود و متاسفانه هر ۴ سرنشین گرفتار آن دچار سوختگی و فوت می گردند.

راننده کمپرسی تنها مصدوم حادثه بوده که بصورت سرپایی توسط کارشناسان فوریت های پزشکی مداوا می شود

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره استان ایلام با ۴ فوتی
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر - بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره با ۴ فوتی
  • ۴ کشته بر اثر تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره ۴ کشته برجای گذاشت
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب