Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم استقبال از دانشجویان نو ورود مقطع کارشناسی دانشگاه سوره، امروز پنج‌شنبه ۱۸ مهرماه با حضور رئیس دانشگاه سوره، روسای سازمان تبلیغات، استادان، مسئولین و دانشجویان برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم استقبال از دانشجویان نو ورود مقطع کارشناسی دانشگاه سوره، امروز پنج‌شنبه ۱۸ مهرماه با حضور رئیس دانشگاه سوره، روسای سازمان تبلیغات، استادان، مسئولین و دانشجویان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  محمدحسین ساعی، رئیس دانشگاه سوره در این مراسم که با هدف آشنایی دانشجویان با فضای دانشگاه و برنامه‌های چهارساله تحصیلی برگزار شد، ضمن فرحبخش بودن این جلسه اظهار کرد: امسال اولین نسل از دهه ۸۰ وارد دانشگاه سوره شده است؛ نسلی که ما به آن‌ها امیدواریم.

ساعی خطاب به دانشجویان تصریح کرد: برای دوره جدیدی که با ورود به دانشگاه شروع کرده‌اید، باید از نظر ذهنی و روحی آماده باشید و معتقدم خیلی جدی‌تر به این مرحله‌ای که تازه وارد آن شده‌اید بیندیشید. باید چندین برابر خودتان را بیشتر آماده کنید و اگر می‌خواهید فرد موفقی باشید و در بازار پر از رقابت کسب‌وکار که پیش روی شما است، موثر و تاثیرگذار باشید و به کشورتان خدمت کنید، برنامه منظمی داشته باشید و خودتان را برای این دوره جدید آماده کنید.

رییس دانشگاه سوره بیان کرد: در این مسیر آن چیزی که بیشتر از همه می‌تواند به شما کمک کند، یک نوع جدیت و سلوک شخصی است که باید هریکی از شما داشته باشید. همه انسان‌های موفق با سلوک شخصی و برنامه‌ای که داشته‌اند، به موفقیت رسیده‌اند و بهترین سلوک، سلوکی است که در ارتباط خیلی مستقیم با خداوند به وجود می‌آید و ارتباط با خداوند یک مسیر جدی برای موفقیت انسان‌ها در زندگی مادی و زندگی فردی خودشان به وجود می‌آورد. قدرتی که در این ایام توانسته معجزه‌ای مثل پیاده‌روی اربعین را خلق کند، مطمئنا از هر کدام از ما می‌تواند انسانی قدرتمند و موفق ایجاد کند؛ لذا سعی کنیم در این مسیر قدم برداریم. برای همه شما بهترین آرزو‌ها و موفقیت را دارم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سال تحصیلی جدید دانشگاه سوره سازمان تبلیغات دانشجویان ورودی جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۱۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| ورود نردبانی پلیس به ساختمان دانشگاه کلمبیا

دریافت 3 MB

تحصن‌کنندگان روز گذشته با تسخیر این ساختمان نام آن را به «ساختمان هند» تغییر داده بودند که اشاره به «هند رجب» کودک شهید ۶ ساله اهل غزه دارد.رئیس دانشگاه کلمبیا از پلیس نیویورک خواست تا ۱۷ روز در محوطه دانشگاه باقی بماند تا مانع نصب دوباره چادرها از سوی دانشجویان شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • فیلم| ورود نردبانی پلیس به ساختمان دانشگاه کلمبیا
  • بالا گرفتن احتمال کشتن چند دانشجوی معترض توسط پلیس/ چت پلیس نیویورک: فکر کنم به یکی از دانشجوها شلیک کردیم! + فیلم و عکس
  • ورود نردبانی پلیس به ساختمان دانشگاه کلمبیا + فیلم
  • کاخ سفید: از تلاش چین برای برقراری امنیت در منطقه استقبال می‌کنیم
  • تحریم ورود واکسن توسط مدعیان آزادی و حقوق بشر/ مرجعیت علمی الویت وزارت علوم
  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • مراسم استقبال از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه همین هفته
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم