Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-26@11:26:45 GMT

پیروزی قاطعانه تیم ملی والیبال ایران مقابل تونس

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۱۱۸۲۰

پیروزی قاطعانه تیم ملی والیبال ایران مقابل تونس

رویداد۲۴ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران در هفتمین بازی خود در چارچوب مسابقات جام جهانی ۲۰۱۹ ژاپن موفق شد سه بر صفر از سد تونس بگذرد.

گزارش این دیدار به شرح زیر است:

ست اول:

تیم ایران بازی را ترکیب اولیه میلاد عبادی‌پور، علی اصغر مجرد، جواد کریمی، امیرحسین اسفندیار، پوریا یلی و محمدرضا حضرت پور آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ابتدای این ست پایاپای آغاز شد و تیم ایران موفق شد با حساب ۸ بر ۶ از حریفش پیش بیفتد تا دو تیم زمین بازی را جهت استراحت ترک کنند.

تیم ایران در ادامه با نمایش خوب در دفاع و حمله، ۱۳ به ۱۰ از حریفش پیش افتاد. حرکت پایپ خوب اسفندیار روی پاس کریمی باعث شد تا ایران ۱۵ به ۱۴ از حریفش پیش بیافتد، اما دو اشتباه متوالی از بازیکنان ایران باعث شد تا تونس ۱۶ به ۱۵ از ایران پیش بیفتد.

جای خالی جواد کریمی باعث شد تا بازی در عدد ۲۰ مساوی شود.

حمزه بازیکن خوب تیم تونس در اواخر این ست تیمش را ۲۴ به ۲۳ پیش انداخت تت کولاکوویچ درخواست وقت استراحت کند. بعد از این وقت استراحت، یلی بازی را مساوی کرد و در نهایت ایران با ضربه اسفندیار به امتیاز ۲۵ رسید و دفاع خوب تیم ایران هم باعث شد تا شاگردان کولاکوویچ ۲۶ به ۲۴ این ست را به سود خود کنند.



ست دوم:

تیم ایران این ست را خیلی بهتر از حریفش آغاز کرد و پوریا یلی موفق شد در یک رالی ایران را ۴ به ۲ جلو بیندازد. در ادامه مجرد با دفاع روی تور خوب موفق شد تا دو امتیاز پیاپی برای ایران کسب کند و حساب کار ۶ بر ۲ شد. در ادامه اسپک یلی ایران را ۸ به ۵ جلو انداخت تا دو تیم برای استراحت زمین را ترک کنند.

در ادامه این بازی تیم ایران موفق شد تا فاصله‌اش با حریف را حفظ کند و با برتری ۱۶ به ۱۴ ایران، دو تیم برای استراحت زمین مسابقه را ترک کردند.

بعد از این استراحت، تیم ایران دو امتیاز متوالی کسب کرد. مسعود غلامی موفق شد تا با یک سرویس ایران را به عدد ۲۰ برساند و اسفندیار هم با یک دفاع عالی، ایران را به عدد ۲۲ رساند و این درحالی بود که تونس ۱۵ امتیازی بود.

جواد کریمی در ادامه با یک دفاع عالی ۲۳ به ۱۶ ایران را جلو انداخت و در ادامه سرویس خوب یلی ایران را به امتیاز ۲۴ رساند و در نهایت با از دست دادن سرویس از سوی تیم تونس، ایران این ست را هم با حساب ۲۵ به ۱۷، از آن خود کرد.

ست سوم:

این ست هم با برتری ایران آغاز شد و دفاع خوب شاگردان کولاکوویچ و تنوع در حملات این تیم باعث شد تا ایران ۷ به ۲ از حریفش پیش بیافتد و هرچند که تیم تونس به بازی برگشت و حساب کار را ۷ به ۵ کرد، ولی اسپک خوب اسفندیار باعث شد تا ایران ۸ بر ۵ از حریفش جلو بیفتد و به عنوان برنده راهی وقت‌های استراحت اول شود.

بعد از وقت‌های استراحت اول، دفاع عالی عبادی‌پور و در ادامه اسپک عالی یلی باعث شد تا ایران ۱۰ به ۵ از حریفش پیش بیفتد.

اسپک دیدنی مسعود غلامی روی پاس جواد کریمی باعث شد تا ایران ۱۲ به ۷ از حریفش پیش بیفتد. در نهایت روند عالی تیم ایران باعث شد تا یلی با گرفتن امتیاز برای ایران، این تیم را ۱۶ به ۱۱ از حریف خود پیش بیاندازد.

نمایش خوب ایران با گرفتن امتیاز ۲۰ ادامه پیدا کرد. تیم ایران بعد از یک رالی جذاب موفق شد توسط مسعود غلامی به این امتیاز برسد تا بازی ۲۰ به ۱۴ شود.

در اواخر این ست تیم تونس در آستانه برگشتن به بازی بود و حتی توانست با رسیدن به عدد ۱۹، به دو امتیازی تیم ایران برسد که دو امتیاز پیاپی اسفندیار و یلی باعث شد بازی ۲۳ به ۱۹ شود.

در نهایت مجرد با گرفت امتیاز نهایی، ایران را ۲۵ به ۲۲ برنده این ست کرد. منبع: ایلنا برچسب ها: رویداد24 ، تیم ملی والیبال ، جام جهانی والیبال ، والیبال ، مسابقات جام جهانی والیبال 2019 ژاپن سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 تیم ملی والیبال جام جهانی والیبال والیبال مسابقات جام جهانی والیبال 2019 ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۱۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها

به گزارش همشهری آنلاین سعید غلامعلی بیگی، بازیکن باتجربه نساجی در مورد وضعیت این روزهای تیم‌شان با خبرنگار ما صحبت کرد. او در مورد پیروزی ارزشمندشان مقابل تراکتور گفت: ما به این برد نیاز مبرمی داشتیم چراکه در بازی‌های صنعت نفت و ملوان که می‌توانستیم ببریم این اتفاق رقم نخورد. بازی سختی بود و توانستیم قابل قبول بازی کنیم و ۳ امتیاز بگیریم.

بیگی راجع به بازی بعدی شان مقابل ذوب آهن گفت: ان‌شاءالله با گرفتن نتیجه مقابل ذوب آهن وضعیت بهتری پیدا کنیم‌. ذوب آهن تیم قابل احترام و جوانی است که فوتبال خوبی ارائه می‌دهد اما ما هم از زمانی که آقای الهامی آمده‌اند فوتبال خوب و تماشاگرپسندی ارائه داده‌ایم. تلاش می‌کنیم در این بازی هم ۳ امتیاز بگیریم.

این بازیکن در مورد اینکه آیا نساجی در لیگ ماندگار می‌شود یا خیر گفت: الان تمام تمرکزمان روی این ۶ بازی است. به نظرم نساجی در لیگ می‌ماند چون تیم‌های بالاتر از ما اختلاف زیادی با ما ندارند.

او در مورد برنامه سخت نساجی در هفته‌های پایانی لیگ عنوان کرد: بازی‌های سختی داریم اما بازی‌های ما مقابل پرسپولیس و استقلال داخل خانه است و تراکتور را هم اینجا بردیم. در وطنی یار دوازدهم داریم و آنها یکی از بهترین هواداران ایران هستند. آنها برای قهرمانی تلاش می‌کنند و خیلی حساس است و باید جلوی ما با تمرکز وارد شوند اما ما هم به بردن در خانه محکوم هستیم. امتیاز گرفتن از تیم‌های بزرگ نشدنی نیست و جلوی سپاهان و تراکتور این کار را کردیم و می‌توانیم از پرسپولیس و استقلال هم امتیاز بگیریم‌.

او خطاب به هوادارانشان گفت: امسال نتوانستیم دل هواداران را شاد کنیم. دست تک تکشان را می‌بوسم چراکه از لحظه‌ای که وارد ورزشگاه می‌شوند حمایت می‌کنند. سرمایه اصلی این تیم و استان هواداران هستند.

کد خبر 846807 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • درخشش جوکر در بازی مقابل لیکرز
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف/ پیروزی فیلا با درخشش امبید
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها