Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما در این مدت علی (بیرانوند)، شجاع و فرشاد را از دست دادیم اما می‌بینید محرومیت تراکتور برداشته می‌شود. تاریخ انتشار: 11:08 - 18 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۷۴۰۶

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز صبح (پنج‌شنبه) تیمش در جمع خبرنگاران صحبت‌هایی را انجام داد که گزیده‌هایی از آن را در زیر می‌خوانید: 

*امروز بدون بازیکنان ملی‌پوش تمرین را شروع می‌کنیم و بعد از آخرین تمرین هیچ مصدمی نداریم و همه در اختیار تیم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


*در حال حاضر این تصمیم را نداریم که جونیور را از تیم خارج کنیم. او یک بازیکن جوان است که در حال وفق دادن خودش با تیم است و امیدوارم یک گل بزند و بعد از آن تماشاگران را خوشحال کند و به سطحی که مد نظر ماست برسد.

*در حال حاضر اولویت ما این است که علپیور مهمترین مهاجم ماست و باید پایش به گلزنی باز شود.

*درباره جونیور هم در جریان انتقادات هستم، چون هنوز توقع ما از او برآورده نشده است، نمی‌دانم چرا روی او زوم کرده‌اند که در بازی آخر هم بازی نکرده است.

*تاکنون فقط ۳ گل زده‌ایم و نمی‌توانیم تمام تقصیر‌ها را گردن جونیور بندازیم که کلاً ۳ بازی کرده است.

*بازهم تاکید می‌کنم جونیور گزینه نهم ما برای جذب بوده است. در فوتبال امروز یک مهاجم خوب و گلزن خیلی ارزان نیست، مگر اینکه این بازیکن جوان باشد، مثل عبدی که در دربی، اولین بازی خودش را انجام داد و گل زد.

*متوجه نمی‌شوم که چرا باید بازی با پیکان بدون تماشاگران برگزار شود؟ به نظر من محرومیت و جریمه‌هایی که شدیم هیچ توجیه‌ای ندارد.

*متوجه نمی‌شوم چرا شجاع (خلیل‌زاده) بازی آخر بازی نکرد؟ فرشاد (احمدزاده) یک هُل کوچک داد و ۳ بازی محروم شد، اما بازیکن استقلال که همین حرکت را نجام داد هیچ محرومیتی نداشت. چیزی که من می‌دانم این است که اگر مشکلاتی در بازی وجود دارد، محرومیت‌ها باید برای میزبان باشد.

*هواداران تراکتور فحاشی کردند و نارنجک و سنگ پرتاب کردند، اما دیدید جریمه آن‌ها بخشیده شد، اما نمی‌دانم چرا بازی ما بدون تماشگر انجام شود؟ معیار‌ها در تصمیم‌گیری‌ها متفاوت است و امیدوارم در آینده برای فوتبال ایران معیار‌ها برای همه برابر باشد.

*متوجه نمی‌شوم چرا برای یک تیم یک طور تصمیم گرفته می‌شود و برای تیم بعدی طوری دیگر! باید معیار‌ها قابل قبول باشد.

*من دوست دارم عدالت برای همه یکسان باشد، بیرانوند را برای حرکتی که انجام داد محروم کردند و انتظار داشتم همان محرومیت برای تراکتور هم وجود داشته باشد. ما در این مدت علی (بیرانوند)، شجاع و فرشاد را از دست دادیم، اما می‌بینید محرومیت تراکتور برداشته می‌شود. شاید شما بدانید برای چه است، اما من نمی‌دانم.

*همیشه به همه تیم‌ها احترام گذاشته‌ام، اما همیشه نظرم را گفته‌ام. امیدوارم این حق را که همه جای دنیا داشته‌ام، اینجا هم داشته باشم و بتوانم آزادانه حرف بزنم. همه شما هم اعتقاد دارید که باید عدالت برای همه یکسان باشد.

*همیشه مربی اولین مسئول اتفاقات تیم است، من مربی هستم که از خودم هم انتقاد می‌کنم و آمار بازی‌ها را نگاه می‌کنم. این مشخص است تیم‌هایی که گلزنی نمی‌کنند و آمار بالایی ندارند، نشان می‌دهد در حمله مشکل دارند.

*شما آمار بازی با شهرخودرو را اشتباه دیدید و آمار تلویزیونی به نظر من درست نیست. من آمار این بازی را دارم ما ۹ ضربه به دروازه داشتیم و آن‌ها ۷ ضربه. به ما گفتند از لحاظ فیزیکی آماده نیستیم و در دقیقه آخر گل خوردیم، اما ما بیشتر از تیم‌های لیگ قهرمانان اروپا دویده‌ایم. یوونتوس و اتلتیکو مادرید ۱۱۴ کیلومتر دویده‌اند و آژاکس هم که از همه بیشتر دویده ۱۱۸ کیلومتر دوندگی داشته است، اما ما تقریباً ۱۲۰ کیلومتر و ۶۰۰ متر دوندگی داشتیم. مثل همان اتفاقی که در بازی با سپاهان افتاد و ما موقعیت تک به تک را گل نزدیم و حریف زد.

*وقتی بازی را می‌بازیم شما صحبت‌هایی می‌کنید که حق با شماست، اما ما خوب بازی می‌کنیم و در گلزنی مشکل داریم، اما به علیپور اطمینان داریم و می‌دانیم مشکل حل خواهد شود.

*وقتی ما می‌بازیم برخی از خبرنگاران حرف‌ها را عوض می‌کنند. من گفتم در تیم من هیچ بازیکنی وقتی دو هفته تمرین نمی‌کند بازی نخواهد کرد و وقتی بازیکنی سنش بیشتر باشد احتمال بازی نکردنش هم بیشتر است.

*من با سیدجلال مشکلی ندارم و او یک کاپیتان نمونه است و رابطه خوبی با هم داریم.

*سه دفاع وسط در حد تیم ملی دارم و طبیعی است در هر بازی یک بازیکن بیرون می‌ماند.

*در ابتدای فصل می‌گفتید چرا کنعانی‌زادگان بازی نمی‌کند و حالا می‌گویید چرا سیدجلال به میدان نمی‌رود. وقتی می‌بریم چیزی نمی‌گویید، اما وقتی می‌بازیم این حرف‌ها را مطرح می‌کنید، اما این طبیعت شغل شماست و من به آن احترام می‌گذارم.

*به نظرم ماهینی بازیکن خوب و آماده‌ای است. ما در دقایق آخر گل خوردیم و می‌گویند چرا او بازی کرده است؟ در حالی که ماهینی از نظر بدنی آماده است.

*مشکل ما آمار گلزنی است و تیمی مثل پرسپولیس نمی‌تواند در ۶ بازی سه گل بزند و این وضعیت برای یک تیم بزرگ خوب نیست. امیدوارم در هفته‌های آینده این مشکل حل شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گابریل کالدرون کالدرون پرسپولیس تیم ملی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۲۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف

حسین حسینی کاپیتان استقلال به دلیل مصاحبه‌ای که بعد از بازی با شمس‌آذر انجام داد از سوی کمیته انضباطی یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد تا در بازی حساس برابر تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر غایب باشد.

مسئولان حقوقی استقلال نسبت به این حکم کمیته انضباطی به کمیته استیناف اعتراض و نامه‌نگاری کرده‌اند تا در صورت امکان محرومیت این بازیکن باز هم به جریمه نقدی تبدیل شود.

قرار است کمیته استیناف قبل از دیدار استقلال مقابل تراکتور به اعتراض آبی‌پوشان رسیدگی کند.

دیگر خبرها

  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • خروش شماره 10 تیم ملی با نقش جدید! (عکس)
  • انتقام تراکتور از ذوب آهن و صعود در جام حذفی با ضربات پنالتی
  • جوان ‌تراکتور متخصص گلزنی در بازی‌های حذفی!
  • دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند
  • عارف آقاسی مشکلی برای حضور در بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • یحیی با «کریم» به تبریز می‌رود
  • خاطره جالب خسرو حیدری از دی‌ماریا