Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@18:15:35 GMT

عکس/حمله باچاقو به وزیرامنیت اندونزی

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۱۲۰۳۷

عکس/حمله باچاقو به وزیرامنیت اندونزی

یک فرد مسلح به چاقو امروز (پنجشنبه) در یکی از شهرهای جزیره «جاوا» اندونزی به سمت وزیر ارشد هماهنگی امور سیاسی، امنیتی و حقوقی این کشور حمله کرد. ناطقان: یک فرد مسلح به چاقو امروز (پنجشنبه)، «ویرانتو» وزیر ارشد هماهنگی امور سیاسی،امنیتی و حقوقی اندونزی را در حین دیدار از شهر «پاندگلانگ» در استان «بانتن» جزیره «جاوا» مورد حمله قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




پایگاه خبری «یو اس نیوز» در خصوص این حادثه گزارش کرد، «ددی پراسیتیو» سخنگوی پلیس ملی اندونزی ضمن تأیید این حادثه به رسانه‌ها اعلام کرد که عامل حمله با سلاح سرد، دستگیر شده و یک افسر پلیس در این حادثه زخمی شده است.



با اینحال، هنوز جزئیاتی درباره این حادثه منتشر نشده است اما آنطور که رسانه‌های محلی گزارش کرده‌اند، وزیر ارشد هماهنگی امور سیاسی،امنیتی و حقوقی اندونزی به بیمارستان منتقل شده است.

گزارش‌ها و تصاویر منتشر شده حاکی از آن است که ویرانتو زمانی مورد حمله قرار گرفت که قصد خروج از خودروی خود را داشت.

 

یکی از رسانه‌های اندونزی در خصوص این حادثه نوشت که احتمالاً عامل حمله به وزیر اندونزی تحت تأثیر گروه تروریستی «داعش» بوده است.
منبع: فارس برچسب ها: حمله ، چاقو ، وزیر امنیت اندونزی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: حمله چاقو وزیر امنیت اندونزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۲۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله جنگنده‌های اسرائیلی به مقر صلیب سرخ در غزه

پایگاه خبری «شهاب»، ظهر امروز (جمعه)، خبر داد مقر صلیب سرخ در مقابل درمانگاه «الرمال» در خیابان «الوحده» در غرب شهر غزه مورد تهاجم قرار گرفته است.

رسانه‌های فلسطینی اشاره کردند که آوارگان فلسطینی در این مقر اسکان داشته‌اند و در پی این حمله، چند نفر به شهادت رسیده‌اند و تعدادی دیگر مجروح شده‌اند.

برخی رسانه‌های فلسطینی شمار شهدا را دست‌کم ۳ نفر گزارش کرده‌اند؛ اما گزارش دقیقی درباره تعداد مجروحان در دست نیست.

ارتش اسرائیل پیش از نیز خودروی یک گروه بین‌المللی که وظیفه توزیع غذا در غزه را برعهده داشت، مورد حمله قرار داده بود.

اواسط فروردین ماه بود که یک پهپاد اسرائیلی خودروی حامل امدادگران سازمان موسوم به «آشپزخانه مرکزی جهانی» را هدف حمله قرار داد که به دنبال آن دست‌کم ۷ تن از کارکنان غیرفلسطینی آن جان خود را از دست دادند.

این حمله با واکنش‌های بسیاری مواجه شد و استرالیا که یک شهروند خود را در این تهاجم از دست داده بود، بلافاصله سفیر رژیم اسرائیل را احضار کرد.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • واژگونی خودوری وزیر امنیت داخلی اسرائیل (+فیلم)
  • پیشگیری از حریق در مراتع ایلام اولویت کار دستگاه‌های اجرایی باشد
  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مجروح و به بیمارستان منتقل شد + فیلم
  • واژگونی خودوری وزیر امنیت داخلی اسرائیل
  • حمله جنگنده‌های اسرائیلی به مقر صلیب سرخ در غزه
  • خداوند در حادثه طبس، نصرت خود را آشکار کرد
  • افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران
  • راه اندازی قرارگاه شعار سال در خوزستان
  • اضافه شدن یک پرواز از فرودگاه شهرکرد
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند