Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست ادره کل راه آهن استان کرمان در خصوص چگونگی شکل گیری خط ریلی برای جابجایی زائرین اربعین از کرمان، گفت: قطار مربوطه از زاهدان به شلمچه می رود و در بین راه مسافران را در ایستگاه های کرمان و زرند سوار می کند.

مجید ارجونی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خصوص چگونگی شکل گیری خط ریلی برای جابجایی زائرین اربعین از کرمان توضیح داد: زمان مسئولیت در استان سیستان و بلوچستان پیگیر اعزام زائرین با قطار به خرمشهر بودم به ویژه برای زائرین پاکستانی تا در طول مسیر اذیت نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

سرپرست ادره کل راه آهن استان کرمان ادامه داد: این قضیه مقارن شد با جابجایی بنده به استان کرمان و اینجا تصمیم گرفتم حالا که این قطار به سیستان اختصاص داده شده، سهمیه ای از آن را هم برای کرمان بگیرم که خوشبختانه این اتفاق افتاد.

 

وی به استقبال بسیار خوب زائران از این قطار اشاره و بیان کرد: طبق سهمیه ای که تهران داده بخشی از مسافران این قطار در روزهای ۱۷ و ۲۰ مهر جاری از ایستگاه های راه آهن کرمان و زرند راهی خرمشهر می شوند.

 

ارجونی با اشاره به اینکه این قطار حوالی ساعت ۱۹ شب از زاهدان به کرمان می رسد؛ افزود: پس از رسیدن به ایستگاه محمدیه قم، این قطار از مسیر اراک، لرستان و اهواز به خرمشهر می رود و از آنجا زائران با قطار اتوبوسی رایگان به شلمچه می روند.

 

وی ادامه داد: در مرحله اول که روز گذشته انجام شد ۲۶۰ مسافر از کرمان سهمیه داشتیم و برای بیستم مهر هنوز سهمیه به طور دقیق مشخص نیست.

 

ارجونی بهای بلیط این قطار برای زائران کرمانی را ۱۷۵ هزار تومان اعلام و بیان کرد: با توجه به این استقبال و اینکه سهمیه خلی فوری تکمیل شد در صدد هستیم پس از اربعین برای طول سال نیز این قطار را به صورت مجزا از کرمان به شلمچه داشته باشیم.

 

وی مدت زمان رسیدن زائران از کرمان به شلمچه از طریق این خط ریلی را ۳۰ ساعت اعلام کرد.

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین مسجد شیراز پیاده روی اربعین زائران اربعین حسینی کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد اصفهان مواکب الاتحاد خط ریلی مرز شلمچه کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۲۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف قطار تهران گرگان بر اثر سیلاب

تین نیوز

مدیر کل مدیریت بحران گلستان گفت: سیلاب قطار تهران گرگان را متوقف کرد و با فروکش کردن آب حرکت قطار تهران گرگان برقرار می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، نعمت الله حاجی زاده گفت: آبگرفتگی شدید بخشی از خط ریلی در محدوده شهرستان بندرترکمن به دلیل بارش شدید باران، قطار تهران گرگان را وادار به توقف کرد.

حاجی زاده گفت: با اطلاع از آبگرفتگی خط ریلی در شهرستان بندرترکمن برای جلوگیری از حوادث احتمالی قبل از رسیدن به مقصد، قطار در ایستگاه بندرگز متوقف شد.

وی گفت: مسافران این قطار با مینی بوس و اتوبوس از بندرگز در حال جابه جایی به گرگان هستند. قطار تهران به گرگان شب گذشته حرکت خود را آغاز کرده بود.

حاجی زاده گفت: با فروکش کردن آب حرکت قطار تهران گرگان برقرار می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • چرا سفر با قطار؟ ۵ دلیل برای انتخاب این نوع سفر
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • توقف قطار تهران گرگان بر اثر سیلاب
  • انجام اقدامات لازم برای اعزام آزمایشی نخستین قطار ترانزیتی از افغانستان به ترکیه
  • مقدمات اعزام قطار ترانزیتی افغانستان به ترکیه انجام شد
  • اعزام زائران عمره مفرده از ۱۰ اردیبهشت
  • پذیرایی از زائران با چای و شیرینی یزدی
  • اعزام ۵۰ درصد زائران عمره از فرودگاه امام خمینی(ره) به سرزمین وحی