Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار جم گفت: برای حمایت از تیم فوتبال پارس جنوبی‌جم در لیگ‌برتر برنامه‌های گوناگون مورد توجه قرار گرفته و در این راستا مطالبات مالی این تیم به حداقل رسیده است. ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جم، محمد حسینی صبح امروز در نشست با مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر با بیان اینکه این شهرستان از ظرفیت بالایی در عرصه محصولات کشاورزی برخوردار است اظهار داشت: 4500 هکتار  اراضی نخیلات و 2500 هکتار لیمو و مرکبات  از قابلیت‌های شهرستان جم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، تولید300 قارچ، 170 تن عسل و 30 هزار تن مرکبات را از ظرفیت‌های کشاورزی شهرستان جم دانست و تصریح کرد: تولید  محصولات گوجه فرنگی خارج از فصل، زیتون و محصولات گلخانه‌ای از قابلیت‌های دیگر کشاورزی این شهرستان است.

فرماندار جم، به حضور تیم فوتبال پارس جنوبی‌جم در لیگ‌برتر باشگاه‌های کشور پرداخت و بیان کرد: برای حمایت از این تیم برنامه‌های گوناگون مورد توجه قرار گرفته و در این راستا مطالبات مالی تیم فوتبال پارس جنوبی‌جم به حداقل رسیده است.

حسینی وجود 1500 ورزشکار سازمان یافته و 400 هیئت ورزشی را از دیگر قابلیت‌های ورزشی جم دانست و با اشاره به حل مشکلات آبرسانی این شهرستان خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات آب آشامیدنی جم طرح‌های متعددی از جمله آب شیرین‌کن سیراف به جم، سد باغان و خط انتقال آب در حال اجراء است که خط انتقال آب از سد دشت باغان با روند مطلوبی در حال اجراء است.

بوشهر|خط انتقال آب سد باغان جم با اعتبار شرکت پالایش گاز فجر جم تکمیل می‌شود مجموعه استان بوشهر به کمک تیم فوتبال پارس جنوبی جم بشتابد ساخت سدهای "باغان" و "دشت پلنگ" رونق کشاورزی شهرستان دشتی را فراهم می‌کند

وی، پیشرفت فیزیکی خط آبرسانی شهرستان جم را مورد اشاره قرار داد و گفت: با تکمیل این خط آبرسانی تا پایان امسال بخش عمده‌ای از مشکلات آب آشامیدنی شهرها و روستاهای شهرستان جم برطرف می‌شود.

فرماندارجم دشت ریز را از دشت‌های ممنوعه دانست و تاکید کرد: 20 حلقه چاه آب این دشت در راستای مقابله با خشکسالی و برداشت بی رویه از چاه‌های این دشت، با هماهنگی دستگاه قضا مسدود می‌شود.

حسینی از اجرای مجتمع فرهنگی هنری شهر ریز خبر داد و بیان کرد: در این راستا مرکز جامع انارستان روند اجرایی مطلوبی دارد که این طرح‌ها بر اساس برنامه زمان‌بندی تا پایان امسال تکمیل می‌شود.

وی، اجرای جاده و طرح‌های راهسازی را از دیگر طرح‌ها دانست و با اشاره به خط انتقال آب کوثر افزود: این طرح با پیشرفت فزیکی مناسب در حل اجراء است که بر اساس وعده داده شده بخشی از این طرح تا پایان امسال تکمیل می‌شود.

 فرماندار جم افزود: در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشکری هتل سه ستاره جم آماده است و در زمینه توسعه فضاهای آموزشی 109 کلاس درس دارای پیشرفت 50 درصدی است که تا پایان سال 1399 تکمیل می‌شود.

انتهای پیام/

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۲۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده ظهر چهارشنبه در دیدار با فعالان فرهنگی، اجتماعی، هنری، تولیدکنندگان کشاورزی و صنعتی و اقشار مختلف مردم جم با تاکید بر اهمیت خدمات رسانی بهینه به مردم اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده و مدیریت استان برای مردمی سازی فعالیت‌های مختلف اهتمام دارد.

استاندار بوشهر با اشاره به تأمین اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر ابراز داشت: هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان تخصیص یافته که تلاش داریم، راه ریز به دژگاه و ریز به دوراهک را تکمیل کنیم.

وی به مشکلات آب در جم اشاره کرد و گفت: بخشی از خط انتقال سیراف به جم در مدار قرار دارد و در دیداری که با وزیر نیرو داشته ایم، قول تأمین اعتبار لازم برای تکمیل طرح در قالب وام به پیمانکار داده شده و به زودی بخش زیادی از این طرح وارد مدار می‌شود و بهره وری حداکثری از ظرفیت پروژه خواهیم داشت.

محمدی‌زاده اضافه کرد: در حوزه تجهیز و توسعه و نوسازی مدارس نیز یک تفاهم نامه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی بین استانداری بوشهر با سازمان نوسازی مدارس کشور منعقد شده که این مهم برای نخستین بار در استان بوده و تحولی شگرف در بهبود وضعیت امکانات و تجهیزات مدارس ایجاد می‌شود.

وی گفت: امسال اعتبارات بیشتری برای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و هنری تخصیص می‌یابد و تلاش می‌شود، مشارکت مردم بویژه جوانان بومی در این فعالیت‌ها مورد حمایت ویژه و جدی قرار گیرد.

کد خبر 6087608

دیگر خبرها

  • تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند
  • تامین مالی طرح‌های صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکار است
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان در طرح‌های آموزشی بوشهر
  • اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • کمبود نقدینگی از مهم‌ترین مسائل توزیع برق مرکزی
  • امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای
  • تبعیض‌ها در بخش‌های مختلف باید به حداقل برسد