Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان ایران گفت: شرایط به گونه‌ای نبوده و نیست که بخواهیم مانع ورود بانوان به ورزشگاه شویم.

سمانه چهکندی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص شکسته شدن طلسم حضور بانوان در ورزشگاه فوتبال اظهار کرد: زمانی که ورود بانوان به ورزشگاه ممنوع بود، چند بار برخی از بانوان را به ورزشگاه فرستادند که ما نیز در آن جمع حضور داشتیم و جزو اولین نفراتی بودیم که وارد ورزشگاه شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن بازی‌ها هم همه دیدند که هیچ اتفاقی بدی رخ نداد که باعث شود به این نتیجه برسند حضور زنان در ورزشگاه، عامل اتفاق بدی ست.

وی ادامه داد: اتفاقی که در نهایت باید زودتر از اینها رخ می‌داد خوشبختانه به وقوع پیوسته و بانوان علاقه‌مند به فوتبال بسیار خوشحال هستند. مطمئنم که این اقدام هوشمندانه جواب می‌دهد و هیچ اتفاقی برای بانوان نمی‌افتد.

چهکندی خاطر نشان کرد: امیدوارم برای بازی‌های بانوان نیز شرایط به‌گونه‌ای شود که پدران و برادران ما بتوانند به ورزشگاه بیایند و بازی را نیز از نزدیک تماشا کنند. امیدوارم روزی ورود آقایان به محل برگزاری بازی‌های بانوان نیز آزاد شود.

بازیکن خراسانی تیم ملی فوتبال در خصوص حضور خود در لیگ برتر فوتبال بانوان عنوان کرد: این فصل هم با تیم شهرداری بم قرارداد دارم. هشت سال است که در این تیم بازی می‌کنم. قبل از شروع فصل در مشهد و به صورت جداگانه زیر نظر نمازی تمریناتم را انجام دادم و اکنون یک هفته است که به بم آمده و به تیم اضافه شده‌ام. اولین بازی ما با ملوان است. باید از نمازی نیز تشکر کنم.

وی درخصوص مبلغ قراردادهای بانوان فوتبالیست بیان کرد: سقف قردادهای بانوان بسیار پایین است، اما در فوتبال بالاتر از فوتسال است و حدود 120 میلیون تومان است. چون ملی‌پوش هستم سقف قرارداد را می‌گیرم.

چهکندی با اشاره به متغیر بودن هزینه تیم‌ها برای حضور در لیگ برتر فوتبال عنوان کرد: تیم شهرداری بم خوب هزینه می‌کند و مسئولین باشگاه و مجموعه، نیز حمایت ویژه‌ای از تیم دارند. شهرداری بم از نظر مالی از همه تیم‌های لیگ برتر بهتر و بالاتر است. تیم‌های پایین‌تر شاید بتوانند با مبلغی زیر 1 میلیارد تومان در لیگ برتر فوتبال بانوان حضور داشته باشند اما شهرداری بم، تیم را با رقم حدودا 1 میلیارد و 500 میلیون تومان بسته است. بیشتر بازیکنان این تیم ملی‌پوش هستند به همین دلیل قراردادهای آنان بالا است.

بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان درخصوص حمایت‌های صورت گرفته از لیگ برتر فوتبال بانوان گفت: قبلاً اصلاً حمایت نمی‌کردند اما اکنون چون رسانه‌ها پیگیری می‌کنند، کمی شرایط بهتر شده است. البته باز هم چون بازی‌ها پخش زنده ندارد، اسپانسر بسیار کم است و حمایت آنچنانی صورت نمی‌گیرد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: زنان ورزشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۲۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم

بیشتر از ۶۰ هزار هوادار پرسپولیس و سپاهان برای تماشای الکلاسیکوی فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند و الکلاسیکوی فوتبال ایران را در حضور تماشاگران برگزار خواهند کرد.

باتوجه به نتیجه‌ای که در تقابل تراکتور تبریز و استقلال تهران در بازی امروز به‌دست آمد، حالا هواداران پرسپولیس امیدوار هستند با نمایش درخشان شاگردان اوسمار وی را بتوانند در پایان بازی مقابل سپاهان جشن پیروزی برپا کنند و به صدر جدول برسند.

هواداران تیم فوتبال سپاهان اصفهان هم که تعدادشان به بیشتر از هزار نفر می‌رسد در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده‌اند و طبیعتاً علاقه‌مند هستند که طلایی‌پوشان نصف‌جهان علی‌رغم نتایج نه‌چندان خوب‌شان در هفته‌های گذشته در برابر پرسپولیس صاحب پیروزی شوند و مانند سال قبل با دست‌پر تهران را از بازی با پرسپولیس ترک کنند.

طرفداران قرمزهای پایتخت قبل از شروع بازی الکلاسیکو با استفاده از فلش‌های موبایل‌های‌شان نورافشانی جالبی را روی سکوهای ورزشگاه آزادی به‌نمایش گذاشتند و تقریباً برای حمایت از پرسپولیس حضور بیشتر از ۶۰ هزار نفری دارند.

کد خبر 749852

دیگر خبرها

  • حضور پالمر، هاورتس و برونو فرناندز در جمع نامزدهای بهترین بازیکن آوریل لیگ برتر
  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • طلسم پرسپولیس برابر سپاهان شکسته می‌شود؟
  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان
  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند