Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@17:12:36 GMT

سرپرست پارس جنوبی از سمتش کناره گیری کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۱۲۶۹۳

سرپرست پارس جنوبی از سمتش کناره گیری کرد

سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم از سمتش در این تیم کناره گیری کرد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی، عبدالرحیم خطیب که اززمان حضور پارس جنوبی در رده های پایین تر سرپرستی این تیم را برعهده داشت، از سمتش در این باشگاه استعفا داد. خطیب که کارمند رسمی شرکت نفت است با توجه به بخشنامه ابلاغی وزارت نفت برای بازگشت کارمندانش به محل کار خود مجبور به کناره گیری از تیم فوتبال پارس جنوبی جم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خطیب درباره جدایی اش از پارس جنوبی جم گفت: به هر حال هر آمدنی رفتنی دارد. با توجه به بخش نامه وزارت نفت باید سمتم را ترک می کردم و تقدیر این بود که در این مقطع از پارس جنوبی جدا شوم.


وی ادامه داد: از هواداران خوب پارس جنوبی در شهرستان جم، مدیران باشگاه آقایان بهرام رضاییان، مراد مرادی، ایوب چراغی و ... تشکر می کنم که در مدت حضورم مانند برادر کنارم بودند و زحمات زیادی کشیدند. از آقایان تارتار و کمالوند، کادرفنی و بازیکنان هم بابت لطفی که همواره داشتند ممنونم و باید اذعان کنم دوران خیلی خوبی را در کنار این عزیزان داشتیم. همچنین از امام جمعه معزز، آقایان موسوی و یوسفی مدیران کنونی و پیشین منطقه ویژه اقتصادی پارس، نماینده گرامی مردم در شورای اسلامی فرمانداران گرانمایه، معاونین و بخشداران، شورای شهر و شهرداری، آقایان محمد اسدی، دوراهکی و سایر مقامات استان و شهرستان نهایت تشکر را دارم.


خطیب با گلایه از برخی افراد تاکید کرد: البته طی ماه های گذشته نامهربانی هایی از سوی برخی افراد خارج از باشگاه به من اتفاق افتاد که باعث تکدر خاطرم شد. با این وجود همه را به خدا می سپارم و انشاالله تیم پارس جنوبی بتواند در آینده نیز سربلند و موفق به کارش ادامه دهد.


وی در پایان افزود: من از سمت سرپرستی تیم استعفا کردم اما در کنار مجموعه پارس جنوبی خواهم بود. از این پس مانند یک هوادار به پشتیبانی از تیم می پردازم و هرجا که نیاز باشد کمک خواهم کرد.امیدوارم در شهرستان جم همه متحد شوند و بتوانند این تیم را که دلخوشی تمام مردم شهر است به سرمنزل مقصود برسانند.

پارس جنوبی جم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۲۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست پردیس از توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مهر، محسن رضائیان اظهار کرد: طی پیگیری‌های چند ماه اخیر اداره حفاظت محیط زیست پردیس و دریافت گزارشات مردمی مبنی بر تخلیه نخاله ساختمانی و پسماند خانگی غیر مجاز در حوزه شهرستان، حدود ۲۰ مورد راکب متخلف خودرو تخلیه غیرمجاز پسماند و نخاله ساختمانی، اعلام جرم و به دادستانی شهرستان معرفی شده است.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست پردیس گفت: اداره حفاظت محیط‌زیست پردیس با استناد به ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی، این خودروها و سایر خودروهایی که پلاک آنها توسط شهروندان و دوست‌داران محیط زیست ارسال کرده بودند را اعلام جرم کرده و جهت سیر مراحل قانونی به دادگاه معرفی کرده است.

وی افزود: که مردم هوشیار شهرستان پردیس، در صورت مشاهده مواردی اینچنین، گزارشات این تخلفات را به شماره تماس ۷۶۲۸۶۴۰۰ به اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان پردیس و همچنین سامانه ۱۵۴۰ سازمان حفاظت محیط زیست گزارش کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کناره گیری وزیر اول مسلمان اسکاتلند
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • کناره‌گیری وزیر اول اسکاتلند از سمت خود
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی
  • توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس