Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@15:25:42 GMT

گواردیولا: با 500 میلیون یورو هم اورا نمی فروشیم

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۱۳۶۲۸

گواردیولا: با 500 میلیون یورو هم اورا نمی فروشیم

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچستر سیتی، تاکید کرد که این باشگاه هیچ برنامه‌ای برای فروش فیل فودن ستاره انگلیسی خود ندارد.


به گزارش "ورزش سه"، در تابستان گذشته شایعات زیادی مبنی بر جدایی ستاره جوان و تنها ۱۹ ساله منچستر سیتی یعنی فیل فودن از این تیم مطرح شد اما در نهایت این بازیکن انگلیسی در جمع سیتیزن ها ماندگار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که به دلیل کم بازی کردن در فصل گذشته خواستار جدایی از منچستر سیتی در تابستان شده بود، در فصل جدید نیز نتوانسته خیلی فرصت حضور در زمین را پیدا کند. فودن اما در دیدار مقابل دیناموزاگرب در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا در دقایق انتهایی بازی وارد زمین شد و توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

 


حالا و پس از ماندگار شدن فودن در منچسترسیتی، پپ گواردیولا درباره شرایط این بازیکن صحبت کرده است. او در این باره گفت: "فودن تنها بازیکنی است که تحت هیچ شرایطی به فروش نخواهد رسید. ما او را حتی با ۵۰۰ میلیون یورو هم به فروش نمی رسانیم. فیل هیچ جا نمی رود و ما هیچ کسی را برای فروش ملاقات نخواهیم کرد. وقتی داوید سیلوا بازنشسته شود، ما می‌دانیم که چه کسی جادوگر آینده تیممان خواهد بود و آن کسی نیست جز فودن."


منچسترسیتی طی سالیان اخیر در رابطه با فروش بازیکنانی با استعداد و جوانی نظیر جیدون سانچو و براهیم دیاز با انتقادات فراوانی روبرو شده است و حالا قطعاً نمی خواهد با فروش فیل فودن انتقادات از این باشگاه بیش از پیش شود. گواردیولا در ادامه و در این باره گفت: "او با ما بزرگ شده است و یک استعداد درخشان محسوب می شود. فودن قطعا روزی یکی از بهترین های لیگ برتر خواهد شد. یک چیز واضح در مورد فیل وجود دارد و آن نیز این است که او جایگاه ویژه‌ای در تیم اول منچستر سیتی دارد. من می دانم که باید فرصت بیشتری به فیل داده شود اما موضوع موفقیت تیم را نیز باید در نظر بگیرم؛ این چیزی است که خود فودن نیز قطعاً آن را درک می کند."

پپ گواردیولا (سرمربی) منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پپ گواردیولا سرمربی منچستر سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۳۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ در رویای همکاری دوباره با پپ گواردیولا

باواریایی ها امیدوار هستند بار دیگر شاهد حضور پپ گواردیولا روی نیمکت خود باشند.

طرفداری | حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا 2025 در آلیانتس آرنا، رویایی است که بایرن مونیخ می خواهد با پپ گواردیولا به آن برسد.

به گزارش کیکر، جستجوی بایرن مونیخ برای یافتن یک سرمربی مناسب بیش از انتظار طول کشیده اما آن ها یک رویای دور از ذهن نیز در سر دارند. بایرن مونیخ رویای بازگشت پپ گواردیولا به آلیانتس آرنا را در سر دارد. قرارداد سرمربی اسپانیایی با منچسترسیتی در تابستان 2025 به پایان می رسد و شواهدی مبنی بر ادامه حضور او در جمع سیتیزن ها وجود ندارد. پپ گواردیولا هنوز خانه ای در مونیخ دارد و گاهی به این شهر سفر می کند. همچنین گواردیولا یک کار نیمه تمام در بایرن مونیخ دارد. این سرمربی در طول سه سال حضور خود در بایرن مونیخ موفق به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نشد. برای این اتحاد دوباره، شاید بایرن مونیخ توماس توخل را قانع کند تا یک فصل دیگر در مونیخ بماند یا یک سرمربی موقت برای یک سال به خدمت بگیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ در رویای همکاری دوباره با پپ گواردیولا
  • علی دایی در نوکمپ؛ فرگوسن در جام جهانی
  • کول پالمر، ستاره درخشان چلسی که منچستر سیتی از آن محروم شد
  • پوکر هالند در اتحاد؛ نفس سیتی پشت سر آرسنال
  • میکل آرتتا: منچسترسیتی امتیاز از دست خواهد داد
  • حالا وقت رفتن شاگرد سابق گواردیولا است؛ چرا آرسنال باید گابریل ژسوس را در تابستان بفروشد؟
  • قول جالب پپ به خبرنگار: شماره‌ام را یادداشت کن!
  • گواردیولا و حمایت از واکنش کلوپ: حذف تیم‌های انگلیسی دلیل دارد
  • گریلیش: هنوز از حرف‌های گواردیولا حیرت می‌کنم
  • پپ گواردیولا: با توجه به آمادگی آرسنال، باید تمام امتیازات لازم در لیگ را کسب کنیم