Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@11:37:01 GMT

محور ایلام-مهران ترافیک سنگین دارد

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۱۳۶۹۹

محور ایلام-مهران ترافیک سنگین دارد

چند روزی است که در محورهای غربی منتهی به مرزهای چهارگانه غربی شاهد افزایش حجم خروجی زائران اربعین و وضعیت ترافیکی پرحجمی هستیم که البته نمود بیشتر آن در مرز مهران و محورهای منتهی به این پایانه است.

علی اکبر عاشوری - مدیر مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای- در این باره به ایسنا گفت: در حال حاضر وضعیتی متفاوتی در محورهای منتهی به مرزهای چهارگانه به عراق داریم به گونه‌ای که در محور حمیل  به ایلام تا پایانه مرزی ایلام و در محدوده‌های شباب، فاربه، تونل آزادی، مهدی آباد، تونل راه کربلا، کنجانچم و کمربندی مهران ترافیک سنگینی را شاهد هستیم و البته تردد با سرعت کمی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در محور خرمشهر-شلمچه و بالعکس در محدوده یادمان شهدای شمچه ترافیک نیمه سنگینی وجود دارد، اما وضعیت نسبت به محور ایلام-مهران بهتر و تردد خودورها روان‌تر است.

مدیر مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای این وضعیت ترافیکی در جاده‌های مرزی به صورت ترافیک سنگین و نیمه سنگین به ویژه در محور ایلام-مهران فعلا ادامه دارد گفت: وضعیت ترافیکی پرحجم و روانی در محورهای قصر شیرین به پایانه مرزی خسروی در محدوده کمربندی قصرشیرین و اهواز به بستان-چذابه گزارش شده است و تقریبا مشکلی در این دو جاده مرزی نداریم.

عاشوری اظهار کرد: بر اساس برآوردهای صورت گرفته وضعیت ترافیکی کنونی تا روزهای ۱۴ و ۱۵ ماه صفر یعنی روز سه‌شنبه هفته آینده مصادف با ۲۴ مهر ماه بر همین منوال ادامه خواهد داشت و از آن روز جریان ترافیکی با توجه به سیل ورود زائران به کشور، روند برعکس شده و ترافیک در مسیرهای بازگشت‌  شروع خواهد شد.

۲۳۵۲۳۱

کد خبر 1309116

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ترافیک ترافیک جاده ها اربعین پیاده روی اربعین ترکیه سوریه کردهای سوریه پیاده روی اربعین اربعین تیم ملی فوتبال ایران ایالات متحده آمریکا ورود زنان به ورزشگاه دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۳۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین

سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به لغو محدودیت تردد در محور کندوان و آزادراه تهران - شمال گفت: در حال حاضر تردد در محور کندوان مسیر شمال -جنوب محدوده‌های دزد بن، هزار چم و ولی آباد نیمه سنگین و گاهی اوقات سنگین است.

وی افزود: همچنین تردد در محور هراز محدوده‌های چلاو، بایجان و شاهندشت به ویژه در مسیر جنوب به شمال نیمه سنگین تا سنگین و ترافیک در دیگر راه‌های استان عادی و روان است.

وی ادامه داد: از نظر شرایط جوی نیز هیچ گونه مداخله جوی در استان شاهد نیستیم.

کد خبر 6096769

دیگر خبرها

  • وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اعلام شد
  • وضعت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اعلام شد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده هراز
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ چالوس و هراز قفل شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ محورهای چالوس و هراز قفل شد
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور
  • ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین و ورودی رودبار