Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-03@04:30:44 GMT

امنیت پایتخت باثبات است

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۱۳۸۳۵

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح: با اقدامات ارتش، سپاه و نیروی انتظامی برای تأمین امنیت محدوده پایتخت، امنیت امروز تهران با ثبات و پایدار است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سردار سرلشکر محمد باقری امروز در بازدید از پادگان حضرت، ولی عصر (عج) با بیان اینکه گردان حضرت رسول (ص) تلاش زیادی برای امنیت تهران انجام داده که نمونه آن تأمین امنیت یادبود رحلت امام خمینی (ره) است، گفت: تلاش گردان حضرت رسول (ص) سبب آرامش مردم شده است ضمن آنکه ستاد نیرو‌های مسلح با نظارتی که بر تمامی نیروی‌های نظامی از ارتش، سپاه و نیروی انتظامی دارد به تامین امنیت کشور می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: طی چند روز گذشته جلسات متعددی با ارکان مختلف نظامی و انتظامی داشته‌ایم تا آخرین هماهنگی‌ها برای تامین امنیت کشور انجام شود که در آن ارزیابی‌ها برای هماهنگی‌ها برای امنیت تهران بزرگ انجام شد.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: امروز توفیق حضور در پادگان ولیعصر (عج) و سپاه محمد رسول الله (ص) که محل سپاه پاسداران است و شهدای بزرگی ازجمله شهید کاظمی، شهید همت و حاج احمد متوسلیان را به انقلاب تقدیم کرده است داشتم. این پادگان محل خاطرات نسل اول سپاه است.

وی افزود: سپاه پاسداران کار تامین کلان امنیت تهران را به همراه قرارگاه ثارالله برعهده دارد که در قالب نواحی ۲۳ گانه و هشت هزار واحد بسیج سراسر تهران بزرگ کار‌های ارزشمندی را انجام داده است.

سرلشکر باقری گفت: نمونه بارز امنیت پایدار تهران را می‌توان تامین امنیت مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت مراسم ۲۲ بهمن در هر سال دانست که سپاه پاسداران در حمایت از نیروی انتظامی به خوبی تاکنون این کار را انجام داده است.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح افزود: اقدامات بسیاری از قبیل محرومیت زدایی و کمک به مشکلات مردم طی دو سال اخیر در موضوع سیل و زلزله و کمک به محرومین توسط سپاه تهران بزرگ انجام شد که به حمدالله موفق بوده است.

سرلشکر باقری گفت: طی ارزیابی‌هایی که در مجموعه نیرو‌های مسلح داشته‌ایم، اقدامات ارتش، سپاه و نیروی انتظامی برای تامین امنیت محدوده پایتخت به خوبی در حال انجام است و امنیت امروز تهران با ثبات و پایدار است.

وی در مورد خروج واحد‌های نظامی و پادگان‌ها از کلان‌شهرها، افزود: این موضوع مصوبه مجلس بوده و ما به آن پایبند هستیم. طی سال‌های اخیر بسیاری از این اقدامات انجام گرفته و آنچه باقی مانده واحد‌های ستادی است. وجود ستاد‌ها در شهرها، چون در راستای انجام امور اداری محسوب می‌شود، طبق قانون است.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه نیرو‌های مسلح طی چند سال اخیر واحد‌های صنعتی مجموعه وزارت دفاع را از محدوده تهران خارج کردند، گفت: بخش‌های باقی‌مانده که نوعا واحد‌های عملیاتی و اجرایی هستند نیز در حال مذاکره با شهرداری، استانداری و وزارت راه و شهرسازی هستند تا آخرین هماهنگی‌ها برای دریافت معوض زمین در حاشیه شهر و انتقال آن‌ها صورت پذیرد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: رئیس ستاد نیروهای مسلح سرلشکر باقری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۳۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودکفایی ارتش در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)، از آمادگی دفاعی و بخش های مختلف این منطقه بازدید و توان رزمی این منطقه را مورد ارزيابی قرار داد.

 

امیر سرتیپ علیرضا الهامی ضمن در جمع فرماندهان این منطقه به پیشرفت های چشمگیر ارتش در منطقه اشاره کرد و گفت: با وجود تحریم‌ های ظالمانه و کمبود‌ های فراوانی که در این سال‌ ها وجود داشته است، ارتش موفق شده در کنار سایر نیرو‌های مسلح به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز خود برسد.

 

 وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی که در اوج آمادگی به سر می برد، ارتشی منظم، منضبط، محکم و مجهز به تجهیزات نوین است.

 

امیر سرتیپ الهامی با بیان اینکه ارتش در همه حوداث، همواره در کنار مردم و خدمتگزار آن‌ ها بوده است، اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران آنجا که لازم بوده قاطع در مقابل دشمنان این مرز و بوم در میدان رزم ایستاده و ولایتمداری خود را ثابت کرده است.

 

 وی با بیان اینکه امروز می‌ توانیم در سایه وحدت، همدلی و در سایه ولی امر مسلمین با هوشیاری از مشکلات عبور کنیم، خاطر نشان کرد: ما سربازان ولایت هستیم و تا پای جان از این انقلاب و دستاور‌د های آن به عنوان یک بازوی محکم در کنار سایر نیرو‌های مسلح دفاع خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از استادان خلبان پایگاه آموزشی هوانیروز اصفهان
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از نمایشگاه دستاورد‌های نیروی دریایی سپاه در بندرعباس
  • خودکفایی ارتش در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز
  • بازدید رئیس قوه قضاییه از نمایشگاه دستاورد‌های نیروی دریایی سپاه در بندرعباس
  • امیر نصیرزاده: «وعده صادق» معادلات بین المللی را تغییر داد
  • سرلشکر باقری: وضعیت منطقه قبل و بعد از «وعده صادق» تغییر کرده است
  • میانگین مدت خدمت سربازان اعلام شد
  • موافقت مجلس با جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیرو‌های مسلح
  • ظرفیت علمی نیرو‌های مسلح در خدمت نخبگان و دانشگاهیان قرار می‌گیرد
  • نیرو‌های مسلح یمن: دو ناوشکن آمریکایی و دو کشتی اسرائیلی را هدف قرار دادیم