Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع خبری از عقب نشینی ۵۰ نظامی آمریکایی از استان حسکه سوریه به سمت عراق از طریق گذرگاه سیمالکا خبر دادند. ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری العهد، حدود 50 نظامی آمریکایی همراه با دهها خودرو از طریق گذرگاه غیرقانونی سیمالکا در مرز سوریه و عراق از استان حسکه سوریه به خاک عراق عقب نشینی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال، خبرگزاری دولتی سوریه (سانا) اعلام کرد که اخبار حمله به فرودگاه بین المللی القامشلی در ریف شمال شرقی استان حسکه سوریه صحت ندارد.

در سطح واکنش های منطقه ای به حمله ترکیه به شمال سوریه، احمد الصحاف سخنگوی وزارت خارجه عراق امروز پنجشنبه تاکید کرد که کشورش مخالف این حمله است.

وی افزود: این حمله در راستای حمایت از موازنه ای که منطقه نیازمند آن است، نیست.

الصحاف تصریح کرد: بغداد خواهان حفظ حاکمیت کشورها است.

انتهای پیام/

R36355/P/S8,90,1414/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۴۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجاره خانه در شمال تهران چقدر آب می خورد ؟ اجاره نشینی خوش نشینی یعنی همین !

  به گزارش پارس نیوز روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: تازه‌‌‌ترین بررسی‌‌‌ها از بازار معاملات اجاره مسکن این دو منطقه نشان‌دهنده آن است که عمده مالکان واحدهای اجاره‌‌‌ای، در روزهای اخیر، فرمول ترکیبی رهن و اجاره ماهانه را به عنوان مدل انتخابی خود برای دریافت اجاره‌‌‌بها از مستاجر انتخاب کرده‌‌‌اند. البته نسبت فایل‌‌‌های رهن کامل نیز در این دو منطقه نسبت به کل فایل‌‌‌ها و همچنین سایر مناطق تهران همچنان بالاست.

 

 

بررسی‌‌‌ها در بازه متراژی ۸۰ تا ۱۶۰ مترمربع که به عنوان الگوی متراژی تقاضای مصرفی این دو منطقه انتخاب شده است، نشان می‌دهد میانگین اجاره‌‌‌بهای پیشنهادی ماهانه مسکن در این دو منطقه برای یک واحد مسکونی با متوسط مساحت ۱۲۴ مترمربع، بر اساس مشخصات فایل‌‌‌هایی که روز گذشته به بازار عرضه شد، رقمی حول و حوش ۲۸میلیون و۵۰۰هزار تومان به علاوه میانگین رهن یک میلیارد و ۳۰۰ تا یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی است.

بر این مبنا، متوسط مبلغ رهن کامل پیشنهادی هر مترمربع آپارتمان در این دو منطقه لوکس پایتخت، برای واحدهای مصرفی، در مرز ۲۰ میلیون تومان قرار دارد. در جدول زیر مشخصات تازه‌‌‌ترین فایل‌‌‌های عرضه‌شده به بازار مسکن دو منطقه ۱ و۳ تهران در محله‌‌‌های منتخب و در بازه متراژی ۸۰ تا ۱۶۰ مترمربع درج شده است.

دیگر خبرها

  • اجاره خانه در شمال تهران چقدر آب می خورد ؟ اجاره نشینی خوش نشینی یعنی همین !
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به هدفی نظامی، اینبار در جولان اشغالی
  • روایت خبره نظامی آمریکایی از تبادل آتش ایران و اسرائیل
  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • حمله دیگری از مقاومت اسلامی عراق به یک مرکز نظامی صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاهی در ایلات اشغالی
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در سوریه