Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله منوچهری ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با بیان مطلب فوق، گفت: نشست هم افزایی کتابداران کتابخانه های روستایی فارس با هدف توسعه فرهنگی و ترویج کتابخوانی و حضور فعال روستاهای دارای کتابخانه در جشنواره عشایر و روستاهای دوستدار کتاب کشور در شیراز برگزار می شود.

وی اعلام کرد: نشست هم افزایی کتابداران روستایی کتابخانه های عمومی فارس ، روز یکشنبه ۲۱ مهرماه ساعت ۹ در سالن کتابدار شیراز با حضور ابراهیم حیدری مدیرکل دفتر مطالعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر جشنواره عشایر و روستاهای دوستدار کتاب، صابر سهرابی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، روح الله منوچهری مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس و کتابداران ۵۲ کتابخانه عمومی روستایی فارس برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این دیدار روستاهای دوستدار کتاب فارس، تجربیات خود را به اشتراک خواهند گذاشت، همچنین دکتر محمد حسن زاده، رئیس انجمن علمی ارتقای کتابخانه های عمومی ایران، «شیوه های جلب مشارکت در کتابخانه های روستایی و تأثیر کتابخانه های عمومی در روستاها» را به صورت ویدئو کنفرانس ارائه خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب به‌منظور گسترش عدالت فرهنگی در سراسر کشور و پشتیبانی از اقدامات انجام شده و طرح‌های ابتکاری در حوزه کتاب و کتابخوانی و جلب توجه سازمان‌ها و نهادهای مرتبط به اهمیت کتاب در جامعه، در سطح روستاها و عشایر سراسر کشور برگزار می‌شود. ششمین دوره جشنواره عشایر و روستاهای دوستدار کتاب ایران در سال جاری با همکاری نهاد کتابخانه های عمومی کشور آغاز شده است که براساس فراخوان جشنواره، متقاضیان تا پایان آذرماه می توانند مدارک خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

کد خبر 4742758

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز اداره کل کتابخانه های عمومی استان فارس اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران ایلام گرگان قزوین گردشگری شیراز بیرجند شهرکرد نیروی انتظامی زائران اربعین استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۴۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی ظهر سه‌شنبه در نخستین نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان دیلم با دستور کار برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی اظهار داشت: در راستای برگزاری این مسابقه بزرگ، اداره آموزش و پرورش از طریق مدیران مدارس تبلیغات لازم را به‌وسیله فضای مجازی به جهت معرفی مسابقه بزرگ کتابخوانی بین دانش آموزان انجام دهند.

رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان دیلم بیان داشت: امکان سنجی ایجاد کتابخانه مشارکتی یا پیشخوان کتاب در کمپ ترک اعتیاد بویرات در اسرع وقت و تحت نظارت اداره بهزیستی صورت گیرد.

فرماندار دیلم افزود: دهیاری ها بخشی از بودجه فرهنگی خود را صرف خرید کتب مسابقه کنند و آنها را در اختیار اهالی روستا جهت شرکت در مسابقه قرار دهند.

کد خبر 6093133

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۰ درصدی اعضای کتابخانه‌های فعال در استان اردبیل
  • اهتمام نهاد کتابخانه های عمومی برای حمایت از آثار ادبیات پایداری
  • کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • اختتامیه دومین جشنواره ملی «دوست من کتاب» در همدان
  • شیراز میزبان جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور شد
  • عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است