Web Analytics Made Easy - Statcounter

عرفان میرآبی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز پس از تماس تلفنی «محمدمهدی شهریاری» با مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ۹۰ ارومیه از مدیریت، کادر فنی و بازیکنان این تیم خواسته شد تا تمرین‌های بازیکنان برای حضوری قدرتمند در مسابقه خانگی این تیم که فردا /جمعه/ از هفته هشتم رقابت‌های لیگ دسته یک کشور مقابل تیم ملوان بندرانزلی برگزار می‌شود، از سر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان کرد: بر اساس اعلام مدیرکل حوزه ریاست استاندار آذربایجان‌غربی، شهریاری عصر امروز /پنجشنبه/ میهمان ویژه تمرین تیم فوتبال ۹۰ ارومیه خواهد بود و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات پیش‌روی این تیم قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: تیم فوتبال ۹۰ ارومیه هفته گذشته روز ۱۳ مهرماه در دیدار هفته هفتم خود مقابل داماش در رشت به تساوی بدون گل دست یافت و پس از آن تمرین‌های این تیم که قرار بود از روز ۱۵ مهر ماه زیر نظر کادرفنی انجام شود به دلیل اعتصاب بازیکنان به تعطیلی کشیده شد.

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه در هفت دیدار گذشته خود به چهار پیروزی مقابل علم و ادب تبریز، سپیدرود رشت، قشقایی شیراز و رایکای بابل، ۲ تساوی مقابل نیروی زمینی تهران و داماش گیلان و یک شکست مقابل آلومینیوم اراک رسید و  با ۶ گل زده، سه گل خورده و کسب ۱۴ امتیاز تنها با فاصله یک امتیاز از صدرنشین در رده ششم جدول قرار دارد.

تا پایان هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته یک کشور تیم‌های بادران تهران، مس رفسنجان، خوشه طلایی ساوه و گل ریحان البرز هر کدام با کسب ۱۵ امتیاز به ترتیب در رده‌های اول تا چهارم قرار دارند و فجر سپاسی شیراز با ۱۴ امتیاز و تفاضل گل بیشتر نسبت به ۹۰ ارومیه در رده پنجم است. 

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه که در رقابت‌های جام حذفی کشور نیز حضور دارد، ۲۴ مهرماه سال‌جاری در مرحله یک هشتم‌نهایی این مسابقات میزبان تیم لیگ برتری تراکتورسازی تبریز خواهد بود.

سپیدرود رشت، مس رفسنجان، پرسپولیس پاکدشت، ملوان بندرانزلی، خونه‌به‌خونه مازندران، کارون اروند خرمشهر، قشقایی شیراز، مس کرمان، آرمان‌گهر سیرجان، گل‌ریحان البرز، نیروی زمینی تهران، خوشه‌طلایی ساوه، آلومینیوم اراک، فجرسپاسی شیراز، شهرداری تبریز، ۹۰ ارومیه، استقلال خوزستان و بادران تهران ۱۸ تیم حاضر در لیگ دسته یک فوتبال فصل جاری هستند.

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه در پایان رقابت‌های لیگ دسته یک کشور در فصل گذشته با کسب هفت برد، ۱۰ تساوی، ۱۳ باخت، ۲۲ گل زده، ۴۰ گل‌خورده و اندوختن ۳۱ امتیاز در رتبه سیزدهم جدول رده‌بندی قرار گرفت و سهمیه جام آزادگان را برای فصل جاری حفظ کرد.

سال گذشته پس از گذشت سه دهه بار دیگر با حضور تیم ۹۰ ارومیه در لیگ دسته یک کشور، فوتبال ارومیه جان تازه‌ای به خود گرفت ولی این تیم برای بقا در جام آزادگان نیازمند حمایت همه‌جانبه مسوولان آذربایجان‌غربی است.

۷۱۵۶/۳۰۷۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی فدراسیون فوتبال ایران ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۵۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رها‌سازی مرحله دوم آب از سد سیلوه پیرانشهر به دریاچه ارومیه

مجید رستگاری مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: دومین مرحله از رهاسازی آب در فاز اول از محل سد سیلوه پیرانشهر از طریق مانور دریچه تخلیه تحتانی سد به سمت رودخانه لاوین بوده و در ادامه پشت سد مخزنی کانی‌سیب رهاسازی می‌شود.

وی اضافه کرد: در فاز اول ۱۲ مترمکعب بر ثانیه و در فاز دوم ۵ مترمکعب بر ثانیه از طریق تونل انحرافی و سامانه انتقال آب جلدیان به سمت سد چپرآباد و از آنجا به سمت دریاچه ارومیه روانه شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: در مجموع ۱۷ مترمکعب آب در ثانیه در حال طی مسیر از طریق سامانه‌های انتقال آب به سمت حوضه دریاچه ارومیه است.

رستگاری گفت: در مرحله پیشین رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه در سال آبی جاری، ۱۲ میلیون متر مکعب آب از سد سیلوه رهاسازی شده بود.

سد سیلوه در شهرستان پیرانشهر در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه، در دستور کار ویژه پلیس
  • آغاز مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه به دریاچه ارومیه
  • تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • دریاچه ارومیه جان تازه می‌گیرد؟
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • رها‌سازی مرحله دوم آب از سد سیلوه پیرانشهر به دریاچه ارومیه
  • رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه | این دریاچه جان تازه می‌گیرد؟
  • ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه ،در دستور کار شورای شهر ارومیه
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال