Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت‌الاسلام فرج‌اله براتی در مراسم راه‌اندازی موکب واحد اندیمشک اظهار کرد: دانشگاه آزاد خوزستان با تمام امکانات و راه‌اندازی موکب و ایستگاه‌های صلواتی در مرزها و واحدهای دانشگاهی به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند و این خدمت‌رسانی باید به بهترین شکل ممکن صورت بگیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه شهرستان اندیمشک به عنوان دروازه ورودی زائران به مرزهای شلمچه، چذابه و مهران است و به این دلیل زائران سیدالشهدا به این شهر ورود می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشگاه آزاد واحد اندیمشک هم در کنار موکب‌های دیگر در این شهرستان اقدام‌ به راه‌اندازی موکب و ایستگاه صلواتی کرد که هدف همه موکب‌ها خدمت‌رسانی به زائران سیدالشهدا است‌.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با بیان‌ این‌که موکب شهدای دانشگاه آزاد خوزستان هم در مرز چذابه، فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد، گفت: خادمان اربعین حسینی طرح خدمت‌رسانی با ویلچر ویژه زائران کم‌توان که برای سومین سال متوالی توسط واحد دزفول انجام می‌شود، با حضور در مرز کار و فعالیت خود را تا بعد از اربعین آغاز کردند.

گفتنی است؛ در این مراسم که همزمان با راه‌اندازی و آغاز فعالیت موکب‌های دیگر در شهرستان اندیمشک بود، استاندار خوزستان، نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان استانی و محلی حضور داشتند.

انتهای پیام/

168 / 320 دانشگاه آزاد خوزستان موکب های دانشگاه آزاد ایستگاه صلواتی اربعین حجت الاسلام براتی دانشگاه آزاد خوزستان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد خوزستان موکب های دانشگاه آزاد ایستگاه صلواتی اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۵۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قم؛ علی نیک با بیان اینکه روزانه حدود ۱۰۰ هزار نفر توسط ناوگان اتوبوسرانی جابجا می‌شوند، از آموزش اجباری رانندگان اتوبوسرانی خبر داد و افزود: ناوگان حمل‌ونقل عمومی نجات‌دهنده بسیاری از مسائل ازجمله مصرف سوخت، ترافیک و آلودگی هوا است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم به تلاش برای بالا بردن متوسط تعداد جابجایی مسافر در روز اشاره کرد و گفت: حداکثر پیاده‌روی یک شهروند برای رسیدن به ایستگاه باید ۴۰۰ متر باشد و در تلاشیم هرچه سریع‌تر به ان مهم دست یابیم. 

وی با اشاره به در حال احداث بودن ایستگاه‌های سبز توسط شهرداری‌های مناطق افزود: دو خط رایگان گردشی اطراف حرم مطهر با ۶ دستگاه اتوبوس با هزینه ماهانه حدود ۵۰۰ میلیون تومان و خودرو‌های برقی در سه مسیر اطراف حرم از جمله اقدامات این سازمان برای رفاه حال زائران و مجاوران حرم مطهر بانوی کرامت است.


نیک، خدمت به مردم را هدف اصلی سیستم مدیریت شهری قم دانست و افزود: سال گذشته ۹۰ درصد اعتبارات ۱۸۵ میلیارد تومانی سازمان اتوبوسرانی بودجه در بخش درآمد‌ها و هزینه‌ها محقق شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با اشاره به اینکه برای امسال هم ۲۷۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شده گفت: در تلاشیم با تکنولوژی پیش برویم که نصب دوربین‌های نظارتی در ایستگاه‌ها و اتوبوس‌ها برای ارائه بهترین خدمات به مردم، گواه آن است.

دیگر خبرها

  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است
  • سکوی «تامین و تولید» راه‌اندازی می‌شود/ تبیین ظرفیت‌های ایران
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است
  • فیلمی از خروش رودخانه در روستای خانیله اندیمشک
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • رویداد صدرا به ایستگاه اندیمشک رسید
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران