Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان از برگزاری نخستین همایش ملی پدافند غیرعامل شیمیایی کشور در استان سمنان خبر داد. ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، ایرج کارخایی بعدازظهر امروز در نشست کمیته برگزاری همایش ملی پدافند غیرعامل شیمیایی کشور اظهار داشت: نخستین همایش ملی پدافند غیرعامل شیمیایی کشور بیست و دوم آبان ماه امسال در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رزمایش پدافند غیرعامل در کردستان برگزار می‌شودطرح جامع پدافند غیرعامل استان اردبیل تدوین می‌شودتصویب طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل در کمیسیون امنیت‌ملی مجلس

وی به مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش اشاره کرد و از جمله آنها را بررسی چالش‌ها و مخاطرات شیمیایی در کشور به‌ویژه در سطح استان سمنان عنوان کرد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان از دیگر اهداف برگزاری این همایش را معرفی راهکارهای نوین مقابله با تهدیدات شیمیایی و روش کاهش آسیب‌پذیری در این حوزه برشمرد.

کارخایی با اشاره به تهدیدات موردنظر پدافند غیرعامل خاطرنشان کرد: توجه به مخاطرات شیمیایی از جمله تهدیدات هشتگانه پدافند غیرعامل محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این همایش از متخصصان و پژوهشگران دعوت به‌عمل‌آمده است گفت: برگزاری پنل‌های آموزشی و اجرای نمایشگاه حوزه پدافند شیمیایی از جمله برنامه‌های است که در حاشیه برگزاری این همایش در نظر گرفته‌شده است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان این همایش را از مهم‌ترین رخدادهای علمی در استان سمنان دانست و گفت: باید دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مرتبط مساعدت لازم را در برگزاری این همایش داشته باشند.

کارخایی یکی از مزایای برگزاری پنل‌های آموزشی در حاشیه برگزاری این همایش را بهره‌برداری صاحبان تولیدکننده و صنایع شیمیایی و دانشجویان رشته‌های مختلف شیمی عنوان کرد.

انتهای پیام/ش

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۵۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمنان میزبان المپیاد ورزش های فناورانه شد

جبلی جوان گفت : این المپیاد برای نخستین بار در وزارت علوم و در ۳ حوزه ورزش‌های رباتیک، ورزش‌های دیجیتال و فیجیتال، فناوری و نوآوری در ورزش برگزار می‌شود.

وی افزود : دانشجویان استان سمنان می‌توانند تا ۲۵ اردیبهشت ماه با مراجعه به آدرس Setav.ir/stso برای ثبت‌نام اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • اردبیل میزبان مسابقات بین‌المللی تکواندوی جام صفوی شد
  • توسعه فراوری معدنی عامل تحقق رشد اقتصادی ۵.۷ درصدی در استان سمنان
  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی در شاهرود
  • سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است
  • تیم فوتسال زیر ۲۱ سال ناشنوایان عراق در شاهرود اردو زد
  • یادواره ۵۸ شهید روحانی و طلبه در شاهرود
  • سمنان میزبان المپیاد ورزش های فناورانه شد
  • توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، شرط تحقق شهر هوشمند
  • اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود
  • اصفهان، میزبان نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای ۲۰۲۴