Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@18:13:19 GMT

پدر آرمان از هیئت سنگ نوردی شکایت کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۱۵۴۶۱

پدر آرمان از هیئت سنگ نوردی شکایت کرد

در حالی که اخبار ضد و نقیض از ماجرای کودک ۸ساله سنگنورد منتشر می‌شود، که خانواده او در چالش هضم این اتفاق ناگوار هستند، آرمان هنوز با سطح هوشیاری بین ۴تا۶، تحت مراقبت‌های ویژه پزشکی است.

یکی از اعضای خانواده آرمان غیاثی، در مصاحبه با خبرنگار ایسنا، توضیحاتی در خصوص اوضاع فعلی آرمان و شکایت‌های انجام شده توسط پدر آرمان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زن‌عموی آرمان گفت: وضعیت آرمان تغییری نکرده و هوشیاری او هنوز بین ۴تا ۶ است و هر خبری مبنی بر بهبود شرایط و احوال آرمان، کذب است و اخبار کذب از این دست، خانواده ما را بیشتر آزرده می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه "اتفاق خاصی در حال عمومی آرمان نیفتاده است" افزود: به دلیل اسپاسم‌هایی که از روز اول در بدن آرمان به وجود آمده بود، ناچارا به آرمان مورفین تزریق می‌شود و تا زمانی که مورفین دریافت می‌کند، هوشیاری بالا نخواهد آمد.

نظری افزود: دکترها به بهبودی امیدوارند، اما زمانی برای بهبود کامل او مشخص نیست، در خصوص حال پدر و مادر این کودک هم باید گفت اجازه پیدا کرده‌اند که بالای بستر فرزندشان حاضر شوند، اما مطمئنا تا خبر بهبود کامل به آنها داده نشود آرامش نخواهند داشت.

زن‌عموی آرمان گفت: روز یکشنبه 14 مهر، پدر آرمان به همراه وکیل خود، شکایت از مسئولان برگزاری مسابقه و رئیس هئیت سنگ نوردی را به دادسرا برد، اما هنوز از روند پرونده و رسیدگی به شکایت اطلاعی داده نشده است.

وی افزود: تا جایی که خانواده آرمان در جریان قرار گرفته است، از طرف فدراسیون، شکایتی علیه مسئولان برگزاری انجام و دستور پیگیری این شکایت نیز صادر شده است، اما باز هم ما از روند این شکایت اطلاعی نداریم و خبری تاکنون عنوان نشده است.

نظری گفت: در حال حاضر با اتفاقی که برای آرمان رخ داد، باشگاه‌های سطح شهر، اجازه برگزاری مسابقه ندارند و لازم است تا برای اخذ مجوزهای لازم، به هیئت و فدراسیون مراجعه کنند، اما اگر شکایت‌های خانواده آرمان پیگیری و رسیدگی نشود، هیچ بعید نیست که این قانون باز نادیده گرفته شود و اتفاقات مشابه حادث نشود.

آرمان غیاثی، کودک ۸ساله‌ای است که در مسابقات سنگ‌نوردی در استان اصفهان سقوط کرد، به گفته اعضای خانواده آرمان، اخبار متعددی از روند بهبودی حال او و مراحل قانونی شکایات این خانواده، در فضاهای مجازی به سرعت منتشر می‌شود که هیچ‌کدام مورد تایید این خانواده نیست.


انتهای پیام
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه اصفهان آرمان غیاثی استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۵۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه رئیس دانشگاه فردوسی به روسای دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از تجمعات ضداسرائیلی دانشجویان

ایسنا/خراسان رضوی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد در نامه‌ای به روسای دانشگاه‌های آمریکا از دانشجویانی که شجاعانه علی‌رغم سرکوب شدید پلیس آمریکا، با تحصن و تجمع صدای مردم مظلوم غزه شدند، حمایت کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد، متن نامه مسعود میرزایی به شرح زیر است:

به نام خدا

همکاران محترم؛ دانشگاه‌های ما به عنوان حافظان آموزش عالی و آزاداندیشی، باید به عنوان سنگری جهت تبادل آزاد نظرات و ایده‌ها عمل کنند. ما در دانشگاه فردوسی مشهد، عمیقاً احساس می‌کنیم که باید نگرانی خود را نسبت به سرکوب تظاهرات مسالمت‌آمیز دانشگاه‌ها علیه جنگ غزه، و به طور مشخص‌تر، اقدامات و سیاست‌های بی‌رحمانه اسرائیل ابراز کنیم.

اقدامات خشنی که برای خفه کردن گفتمان آکادمیک در مورد این مسائل مهم حقوق بشری انجام شده، عمیقاً نگران‌کننده است. این نه تنها قداست و حرمت آزادی آکادمیک را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد، بلکه مانع تلاش جمعی‌ ما برای دستیابی به حقیقت و عدالت می‌شود.

با توجه به تأثیر مخرب جنگ بر زندگی انسان‌های بی‌گناه از جمله کودکان، این وظیفه اخلاقی ماست که اقداماتی که حقوق بشر را نقض می‌کند، محکوم و در مورد این نگرانی‌های فوری و حیاتی جهانی، گفت‌وگوی باز را تشویق کنیم. به عنوان آموزگاران، ما باید از آرمان صلح و عدالت دفاع و اطمینان حاصل کنیم که جوامع دانشگاهی ما فضای امنی برای طرح انتقاد و حمایت از آرمان‌ صلح و عدالت هستند.

ما از همه دست‌اندرکاران می‌خواهیم که قاطعانه از این اصول حمایت کنند تا بر تعهد خود نسبت به آزادی اندیشه و کرامت انسانی مجدداً تاکید کنیم.

با احترام و دعوت به اقدام، مسعود میرزایی شهرابی، رئیس دانشگاه فردوسی مشهد

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صخره‌نوردی بی‌نظیر بز‌های کوهی در طالقان (فیلم)
  • نامه رئیس دانشگاه فردوسی به روسای دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از تجمعات ضداسرائیلی دانشجویان
  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • خانواده قاتل از «بی‌بدن» شکایت می‌کنند؟
  • خانواده هم قاتل از «بی‌بدن» شکایت می‌کنند؟
  • در نشر و انتقال آرمان‌های انقلاب دچار ضعف هستیم
  • باید، حول محور وحدت از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم
  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری
  • تداوم بارش‌های رگباری در این استان‌ها/ کوه‌نوردی ممنوع!