Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قائمشهر؛ مراسم افتتاحیه مسابقات تنیس روی میز قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان با حضور مهرداد علی‌قارداشی، رئیس فدراسیون تنیس روی میز، یحیی یوسف‌پور، فرماندار قائمشهر، عادل عالیشان، معاون ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران و سایر مسئولان ورزشی و سیاسی شهرستان و استان به میزبانی قائمشهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم به همت اداره ورزش و جوانان و هیات تنیس روی میز قائمشهر و با شرکت ۱۳۶ ورزشکار از ۲۵ استان کشور برگزار شد و رقابت‌ها طی امروز و فردا در مجموعه ورزشی دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی قائمشهر برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان اداره ورزش و جوانان رقابت فرماندار معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۵۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم استقبال از ملی‌پوشان تیراندازی استان تهران برگزار شد

مراسم استقبال از ملی‌پوشان تیر اندازی استان تهران با شکوه خاصی برگزار شد.

مراسم استقبال از ملی پوشان تیراندازی استان تهران با اهدا گل و با شکوه خاصی برگزار شد.

مراسم استقبال از ملی پوشان تیراندازی استان تهران و اعضای تیم ملی ایران، ساعت ۱۷ روز چهارم اردیبهشت با اهدا گل و با شکوه خاصی برگزار شد.

در این مراسم معاون وزیر ورزش در امور بانوان، فرهادی‌زاد نایب رئیس کمیته ملی المپیک، شیرازی مشاور و رئیس دفتر رئیس فدراسیون تیراندازی، همتی و همچنین ایرجی معاون ورزشی، شاکری فرد رئیس گروه هماهنگی امور ورزش بانوان، زارع کارشناس ورزش قهرمانی، زرگر رئیس هیأت تیراندازی استان تهران، احمدی نایب رئیس و عبدالرضا رئیس هیأت شمیرانات حضور داشتند.

منبع: فارس

کد خبر 747598

دیگر خبرها

  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • شهرستان مهر میزبان شاعران
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • مراسم استقبال از ملی‌پوشان تیراندازی استان تهران برگزار شد
  • ملایر، میزبان بوکس قهرمانی نوجوانان ایران
  • تدوین ۶۱ رقابت قهرمانی کشور در تقویم ورزش کارگری کشور برای سالجاری