Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@02:59:44 GMT

ناکامی جرارد پیکه در خرید باشگاه انگلیسی

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۱۵۸۳۷

ناکامی جرارد پیکه در خرید باشگاه انگلیسی

جرارد پیکه، ستاره اسپانیایی بارسلونا، در تابستان گذشته قصد خرید باشگاه ناتس کانتی انگلیس را داشت اما در نهایت این اتفاق عملی نشد.

به گزارش 'ورزش سه"، به نقل از دیلی میل، جرارد پیکه، ستاره خط دفاعی باشگاه بارسلونا، طی سال های اخیر نشان داده که علاقه زیادی بحث مدیریت و تیم داری در فوتبال دارد. همچنین بسیاری بر این باورند که او در آینده مدیریت باشگاه بارسلونا را برعهده خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همین رابطه گفته شده که جرارد پیکه در تابستان گذشته به همراه گروه خود به دنبال خرید باشگاه ناتس کانتی انگلستان بوده است و همچنین توافقات نهایی با آلن هاردی مالک سابق این باشگاه نیز انجام شده بود اما این اتفاق رنگ واقعیت به خود نگرفت.

 

 

 


جرارد پیکه ۳۲ ساله قصد داشت با خرید این باشگاه به نوعی سیستم استعدادیابی لاماسیا در بارسلونا را در ناتس کانتی پیاده کند اما در نهایت این دو برادر دانمارکی یعنی الکساندر و کریستوفر ریدتز بودند که توانستند این باشگاه را به تملک خود در آورند.


پیکه و گروهش که به نام کوموس از آن ها اسم برده می شود به جز این موضوع نیز در امر ورزش سرمایه‌گذاری‌های عظیمی انجام می دهند. آن ها اخیراً موفق شدند با فدراسیون بین المللی تنیس یک قرارداد ۲۵ ساله برای اسپانسرینگ مسابقات دیویس کاپ امضا کنند.
سرمایه‌گذاران این شرکت شامل جرارد پیکه و هم تیمی او در بارسلونا یعنی لیونل مسی و همچنین لری الیسون میلیاردر آمریکایی می شود.
پیکه که حالا با اتهاماتی در مورد گرفتن کارت زرد عمدی در بازی مقابل سویا روبه‌رو است، هیچ وقت علاقه خود را به فعالیت بیرون از فضای فوتبال کتمان نکرده است. او همچنین اخیراً یک همکاری با شرکت راکوتن، اسپانسر باشگاه بارسلونا، انجام داده است.


درباره ناتس کانتی اما این اولین بار نبود که یک شرکت بزرگ خواهان خرید این باشگاه شده است و در سال ۲۰۰۹ نیز یک شرکت سرمایه‌گذاری از خاورمیانه خواهان خرید این باشگاه شده بود. آن ها قصد داشتند پس از خریداری این باشگاه اسون گوران اریکسون را به عنوان سرمربی خود منصوب کنند و سول کمپل را نیز به عنوان بازیکن خریداری نمایند.

 

 

جرارد پیکه بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جرارد پیکه بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۵۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی پلیس هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان در راستای مقابله جدی و بی امان با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با سوداگران مرگ در محور بخش رودخانه این شهرستان پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت‌های لازم و گشت زنی‌های پنهان و هدفمند به دو دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور توقف دادند.

وی افزود: رانندگان با مشاهده مأموران بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز سریع متهمان چون عرصه را بر خود تنگ دیدند با استفاده از موقعیت منطقه و تاریکی هوا با رها کردن خودروها از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان داشت: در بازرسی از خودروهای توقیفی ۳۸۴ کیلو مواد مخدر تریاک کشف و ضبط و تلاش مأموران برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

کد خبر 6087528

دیگر خبرها

  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • عملیات وعده صادق تکرار ناکامی استکبار در صحرای طبس بود
  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • اتهام بزرگ: پیکه از عربستان رشوه گرفت!‏
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • بارتومئو بالاخره اعتراف کرد: بله، اشتباه کردم
  • خواسته هواداران لیورپول: جرارد را بیاورید، نه زیدان!