Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید علی اعتدالی روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری در فضای سرپوشیده ۷هزار و ۵۰۰ مترمربع و ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع فضای باز دایر شده است.

وی با بیان اینکه همگام با پیشرفت روز افزون جوامع، شاهد تحولات چشمگیری در عرصه حمل و نقل عمومی و توسعه شهری در ایران هستیم، گفت: در این دوره اقداماتی در بخش معرفی دستاوردها، توسعه زیر بناهای حمل و نقل شهری، انتقال دانش فنی و تکنولوژی روز، آشنایی با الگوی موفق جهانی در عرصه حمل و نقل، فراهم شدن زمینه سرمایه گذاری شرکت داخلی و خارجی و حضور شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ و برگزاری ۷ کارگاه آموزشی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته اعتدالی، شرکت‌هایی از کشورهای آلمان، فرانسه، چین و ژاپن با تولید کنندگان داخلی مشارکت دارند.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه از ۱۸ تا ۲۱ مهر ماه از ساعت ۹ تا ۱۷ پذیرای عموم خواهد بود.

هفدهمین نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری ایران امروز با حضور محسن پور سید آقایی معاون شهردار تهران افتتاح که از یک مینی بوس و یک خودرو تولید داخل نیز رونمایی شد.

تهرام/۷۲۴۷/۶۰۰۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نمایشگاه بین المللی تهران تهران حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۵۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه صادرات و جذب سرمایه‌گذار را برای ایلام دنبال می‌کنیم

مدیرکل سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری ایلام گفت: توسعه صادرات و جذب سرمایه‌گذار دو هدف عمده حضور در نمایشگاه اکسپو است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، جمیل شوهانی امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت‌_ در ششمین نمایشگاه اکسپو ایران با حضور در پاویون رسانه‌ای وزارت کشور با اشاره به توانمندی‌های استان در حوزه‌های مختلف صنعت، کشاورزی و خدمات، ظرفیت‌های بالقوه و فرصت‌های سرمایه‌گذاری، اظهار کرد: هدف از حضور استان ایلام در ششمین نمایشگاه اکسپو علاوه بر معرفی توانمندی‌های صادراتی و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری، جذب سرمایه‌گذار و معرفی بیشتر و بهتر زنجیره‌های ارزش راهبردی استان در حوزه‌های نفت، گاز و پتروشیمی، گیاهان دارویی، محصولات کشاورزی، صنایع‌دستی و گردشگری بود که به نتایج مطلوبی منجر شد.

وی افزود: انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی صورت گرفته و ورود خوب استان به بحث زنجیره ارزش، میزان بهره‌وری، تولید و صادرات این محصولات افزایش چشمگیری پیدا کند.

مدیرکل سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری ایلام با اشاره به فراهم شدن پیش زمینه انعقاد قرارداد و ایجاد تفاهم‌نامه، خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۷۰ دیدار اختصاصی از طریق هیئت‌های تجاری و اقتصادی داخلی و خارجی از استان‌های مختلف و کشورهایی همچون روسیه، ترکیه، پاکستان، افغانستان، الجزایر و عراق در غرفه ایلام انجام و پیش زمینه‌های انعقاد تفاهم‌نامه‌های دوجانبه و چند جانبه فراهم شده است.

کد خبر 749737

دیگر خبرها

  • عزم جدی مدیریت شهری اصفهان برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان
  • توسعه صادرات و جذب سرمایه‌گذار را برای ایلام دنبال می‌کنیم
  • واکنش وزیر کشور درباره مفاد قرارداد شهرداری تهران با شرکت‌های چینی
  • حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ۵ علت خرید اتوبوس شهری از چین | تفاوت اتوبوس داخلی با چینی چقدر است؟
  • خطر تحریم در واردات اتوبوس های جدید
  • معرفی ظرفیت‌های مختلف تولیدی و صادراتی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • خطر تحریم در واردات اتوبوس‌های جدید/ تولیدکنندگان داخلی توان رفع نیاز شهر‌های کشور به اتوبوس را ندارند
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • پاسخ مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی به منتقدان/ اتوبوس‌های برقی قادرند چه مسافتی را طی کنند+ فیلم