Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حسن کرمی فرمانده یگان ویژه ناجا در گفت‌وگو با  خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد حضور و کمک یگان ویژه در مراسم اربعین اظهار کرد: پیش بینی می‌شود امسال بیش از ۴ میلیون زائر از کشور در مراسم راهپیمایی بزرگ اربعین حضور پیدا کنند.

وی گفت: نیرو‌های یگان ویژه در هر سال در مراسم اربعین حضور و برقرار نظم، انظباط و امنیت زائران در پایانه‌های مرزی برعهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده یگان ویژه ناجا بیان کرد: امسال میزان خروج زائران از پایانه‌های مرزی ۵ برابر مدت مشابه سال گذشته شده است و نیرو‌های یگان ویژه در مرز‌ها حضور دارند و امنیت زائران را تامین می‌کنند.

سردار کرمی در رابطه با برقراری تامین امنیت مسابقات فوتبال لیگ برتر توسط نیرو‌های ویژه گفت: برقراری امینت مسابقات فوتبال لیگ برتر و مسابقات بین الملی بر عهده یگان‌های ویژه است و ما چند سال است که تلاش می‌کنیم مسئولان اصلی مرتبط با ورزش به خصوص مدیران باشگاه‌ها و مسئولان فدراسیون فوتبال را متقاعد کنیم که پای کار بیایند و مسئولیت تامین امنیت مسابقات را برعهده بگیرند.

وی افزود: امنیت امروز کشور تثبیت شده است و تماشاگران مسائل اخلاقی را رعایت می‌کنند و طی چند سال گذشته نکته و موضوع منفی از تماشاگران مشاهده نشده است.

بیشتر بخوانید: جزییات شناسایی و برخورد با اراذل و اوباش در ورزشگاه‌ها از زبان رییس پلیس تهران/ ورود لیدر‌های متخلف به استادیوم ممنوع شد

فرمانده یگان ویژه ناجا گفت: لازم است استادیوم‌ها را از حالت پلیسی خارج کنیم و مسئولیت تامین امنیت را به باشگاه‌ها بسپاریم و یگان‌های ویژه امنیت کلی کشور را برعهده بگیرد.

انتهای پیام/

لزوم واگذاری تامین امنیت ورزشگاه ها به باشگاه های ورزشی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۶۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز  کرمان ، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال دقایقی پیش با استقبال  مهدی جهانشاهی رئیس هیات فوتبال استان وارد فرودگاه کرمان شد.

همچنین طهمورث حیدری رئیس کمیته امور استان های فدراسیون به همراه محسن ربیعی دبیر هیات فوتبال نیز  با حضور در فرودگاه کرمان به استقبال مهدی تاج رفتند.

رئیس فدراسیون فوتبال به منظور حضور در مجمع عمومی سالیانه هیات فوتبال استان کرمان و آئین تجلیل از پیشکسوتان فوتبال در سفری یک روزه راهی کرمان شده است

دیگر خبرها

  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • قول پاداش ویژه برای ملی‌پوشان هاکی زن
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • ویسی: فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • ویسی:فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • حضور آندرانیک تیموریان در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • داعش مسئولیت حمله تروریستی به نمازگزاران شیعه در هرات را برعهده گرفت
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود