Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-26@05:00:38 GMT

ایران ۹ - کامبوج صفر

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۱۶۳۸۶

صراط:

 در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ تیم‌های ملی فوتبال ایران و کامبوج امروز (پنجشنبه) از ساعت ۱۷ به مصاف هم رفتند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی در حال انجام است.

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران:

علیرضا بیرانوند، احسان حاج‌صفی، میلاد محمدی، احمد نورالهی، مرتضی پورعلی‌گنجی، کریم انصاریفرد، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی طارمی، سردار آزمون، محمد محبی و رامین رضاییان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقایق و حواشی حساس: محمد محبی اولین بازی خود را برای تیم ملی ایران انجام می‌دهد. این دیدار با یک دقیقه سکوت آغاز شد. این دیدار از ساعت ۱۷ آغاز شد. شاگردان ویلموتس شروع کننده نیم اول بازی بودند. هواداران به شدت تیم ملی را تشویق می‌کنند. ویلموتس مانند هوندا در لب خط حضور داشت. یک هوادار کامبوج تنها در ورزشگاه آزادی حاضر است و با به صدا درآوردن طبل این تیم را تشویق می‌کند. دقیقه ۴ نوراللهی گل اول ایران را به ثمر رساند. پس از این گل، کامبوجی‌ها یک حمله نصف و نیمه داشتند و موفق به گرفتن کرنر شدند. دقیقه ۷ ایران فرصت داشت به گل برسد که ضربه محبی را دروازه بان کامبوج گرفت. هواداران خانم همراه با آقایان تشویق ایسلندی انجام دادند. دقیقه ۱۰ سردار آزمون دومین گل ایران را به ثمر رساند. او پس از گلزنی شادی مخصوص خود را انجام داد. دقیقه ۱۵ بازی بار دیگر تعدادی از بانوان خارجی وارد ورزشگاه شدند. دقیقه ۱۶ کریم انصاری فرد فرصت گلزنی داشت که دروازه بان توپ او دفع کرد و در ادامه سر کنعانی زادگان با یک ضربه سر گل سوم ایران را به ثمر رساند. ویلموتس کماکان لب خط حضور دارد و تیمش را هدایت می‌کند. پرژکتور‌های ورزشگاه ساعت ۱۷:۱۸ روشن شد. هواداران آقا و خانم به شدت تیم ملی را تشویق می‌کنند. رامین رضاییان ضربه کاشته‌ای را زد که دروازه بان آن را دفع کرد و در ادامه طارمی گل چهارم را زد. علیرضا بیرانوند در زمین ایران مشغول گرم کردن است. شوت آزمون را دروازه بان کامبوج به زیبایی گرفت. ویلموتس کماکان در لب خط حضور دارد. سردار آزمون روی اشتباه دروازه بان کامبوج گل دوم خود و پنجم ایران را به ثمر رساند. او باز هم شادی گل مخصوص خود را انجام داد. در میانه‌های نیمه اول تعدادی دیگر از میهمان‌های خارجی وارد جایگاه VIP شدند. دقیقه ۳۸ کیو سوکسلا دروازه بان کامبوج پاس رو به عقب بازیکن این تیم را مهار کرد تا داور خطای ۲ ضرب بگیرد. دقیقه ۳۹ سردار آزمون توپ را مقابل پای کریم انصاری فرد کاشت تا او با ضربه‌ای دقیق گل ششم ایران را به ثمر برساند. انصاری فرد با این گل به آمار بیست و یکمین گل ملی در ۸۰ بازی رسید. دقیقه ۴۱ پاس محمد محبی به کریم انصاری فرد نرسید تا موقعیت خوب ایران از بین برود. دقیقه ۴۴ روی ریباند ضربه مهدی طارمی گل هفتم تیم ایران با ضربه سردار آزمون مقابل دروازه خالی کامبوج به ثمر رسید تا او ضمن هت تریک در بازی در اجرای شادی مخصوص خود نیز هت تریک کند. نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۷ بر صفر به سود ایران به پایان رسید. تا پایان نیمه اول حدود ۱۵ هزار هوادار در ورزشگاه حضور داشتند. در اقدامی عجیب تمام بازیکنان ذخیره کامبوج بین ۲ نیمه در زمین باقی ماندمد و به گرم کردن بدن‌های شان پرداختند. دقیقه ۴۵ پنالتی برای کامبوج گرفته شد که بیرانوند به خوبی دفع کرد. هواداران به شدت بیرانوند را تشویق کردند. ۲ تیم در نیمه دوم بدون تغییر وارد زمین شدند. ویلموتس و هوندا مانند نیمه اول در کنار خط حاضر هستند. انصاری فرد روی اشتباه مدافعان کامبوج گل هشتم ایران را زد. محمدرضا ساکت که سمت سرپرستی تیم ملی را بر عهده دارد روی نیمکت نبود.

در حال تکمیل

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: رقابت مقدماتی جام جهانی بازی ایران کامبوج تیم ملی ایران صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۶۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران ۲ - قرقیزستان ۱

تیم ملی فوتسال ایران پس از سه پیروزی متوالی مقابل افغانستان، بحرین و کویت ۹ امتیاز کسب کرد و در گروه D جام ملت‌های آسیا صدرنشین شد تا مقتدرانه‌تر از همه مدعیان به جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها صعود کند، اما شاگردان وحید شمسایی اکنون که مقابل قرقیزستان قرار گرفته‌اند، کار سختی دارند چراکه حریف‌شان در مرحله گروهی شگفتی‌ساز شد و توانست بالاتر از ژاپن بایستد و به‌عنوان تیم دوم از گروه C به دور یک‌چهارم نهایی صعود کند.

ملی‌پوشان فوتسال ایران امیدوار هستند امروز مقابل قرقیزستان غافلگیر نشوند و با ادامه روند پیروزی‌های خود در جام ملت‌های آسیا، به مرحله نیمه نهایی برسند و از سوی دیگر هم سهمیه جام‌جهانی را به دست بیاورند.


تیم ملی فوتسال ایران
باقر محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، سالار آقاپور و بهروز عظیمی
سرمربی: وحید شمسایی


 تیم ملی فوتسال قرقیزستان
بکبولوت اخمت علیف، شوکوروف مخمدامینوف، ماکسات علیموف، دنیار طلایبکوف و عبدالرحیم دنیار اولو
سرمربی: لوئیز برنات مولینا

شرح گل‌ها:

ایران ۱ - قرقیزستان ۰ (دقیقه ۸: بهروز عظیمی): مهدی کریمی در سمت چپ زمین توپ را به بهروز عظیمی رساند که حرکت در عرض و شوت تماشایی این بازیکن با پای چپ به کنج دروازه قرقیزستان گل اول بازی را به همراه داشت.


ایران ۱ - قرقیزستان ۱ (دقیقه ۹: آمان‌بائف دونیربک): غافلگیری بازیکنان ایران کاری کرد تا بکبولوت اخمت علیف، دروازه‌بان قرقیزستان تا میانه زمین پیشروی کند و با پاس رو به جلو، توپ را به دونیربک برساند و این بازیکن هم با چرخش و شوت نوک پای زمینی که از بین پا‌های باقر محمدی عبور کرد، گل تساوی را به ثمر رساند.


ایران ۲ - قرقیزستان ۱ (دقیقه ۱۰: سالار آقاپور): ضربه ایستگاهی به دست آمده برای ایران ایران سالار آقاپور با شلیک دیدنی از پشت محوطه جریمه به کنج دروازه فرستاد و گل دوم را زد.

حضور کمرنگ تماشاگران در سالن جلب توجه زیادی می‌کند.

فوتسالیست‌های ایران نمایش هجومی در شروع بازی داشتند که درخشش گلر قرقیز‌ها مانع از گلزنی زودهنگام شد.


اولین خطای ایران پس از یک دقیقه و ۲۸ ثانیه سپری شدن از بازی توسط آقاپور به ثبت رسید.

پس از یک دقیقه و ۳۰ ثانیه از آغاز مسابقه، قرقیزستان اولین شوت به چارچوب را زد.

نزدیک بود دروازه ایران در دقیقه ۱۱ باز شود که خوش شانسی باقر محمدی کاری کرد تا ضربه طلایبکوف در محوطه به بیرون زده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون
  • پیروزی رم در مینی‌بازی سری آ با حضور فیکس سردار
  • رم با سردار 22 دقیقه بازی کرد، گل زد و برد!‏
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • ایران ۲ - قرقیزستان ۱
  • تیم ملی فوتسال ایران نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • مقاومت سنگربان بولونیا مقابل سردار آزمون شکست