Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی طارمی مهاجم ملی پوش فوتبال کشورمان بعد از بازی  مقابل کامبوج عنوان کرد: سعی داشتیم در این دیدار، بازی هجومی انجام دهیم تا دل مردم را شاد کنیم. امیدوارم در مسابقات پیش رو روند خوبمان را ادامه دهیم.

او در مورد حضور بانوان در استادیوم بیان کرد: بانوان در همه قسمت‌های مهم جامعه حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم با تدابیری که مسئولان اتخاذ می‌کنند حضور بانوان ادامه‌دار باشد. استقبال آن‌ها هم باعث می‌شود تماشاگران زیادی به ورزشگاه بیایند.

طارمی همچنین در مورد گلزنی‌اش در این بازی عنوان کرد: تشنه گلزنی بودم و دوست داشتم در این بازی هت تریک کنم. یک مهاجم همیشه در تلاش است تا تعداد گل‌های خود را در یک بازی بالا ببرد. البته حضور بانوان باعث نشد تا ۱۴ گل بزنیم به هر حال ما بازی خود را ارائه می‌دادیم. قبلا هم سابقه بازی مقابل بانوان را داشتیم و ضد فوتبال بازی نکردیم. کامبوج هم تیم بدی نبود و من از نحوه بازی آن‌ها راضی بودم.

بیشتر بخوانید: ویلموتس: کسانی را برای تیم انتخاب می‌کنم که بتوانند قدرت گلزنی داشته باشند/ هدفمان صعود به جام جهانی است

طارمی در مورد پاداش‌های معوقه‌شان بیان کرد: بازیکنان در تیم ملی شرایط سختی دارند. مسئولان کمی باید روی قولی که می‌دهند پایبند باشند. اگر قول ندهید ما ناراحت نمی‌شویم. ولی اینکه قول می‌دهید و به آن عمل نمی‌کنید ما را کمی آزرده خاطر می‌کند. همه بازیکنان تلاش تا تیم ملی ایران نتیجه بگیرد. پاداش‌های کی‌روش به من ربطی ندارد، اما فوتبالیست‌ها همیشه تلاش کرده تا دل مردم را شاد کنند.

وی همچنین در مورد روز‌های درخشانی که در لیگ فوتبال پرتغال دارد عنوان کرد خدا را شکر روز‌های خوبی دارم و مربی از من راضی است. در مورد گل خودی هم که زدم باید بگویم فکر می‌کردم دروازه‌بان ما توپ را مشت می‌کند، اما من با یک ضربه آن را درون دروازه خودمان وارد کردم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۷۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   حجت‌الاسلام حسن اسماعیلی در سفر به شهرستان نقده و شهر محمدیار و در دیدار با مسئولین این منطقه بر ضرورت برنامه‌ریزی جهت افزایش حضور مردم در فریضه الهی نماز جمعه تأکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت نماز جمعه به عنوان سنگر اسلام و انقلاب، افزود: حضور در نماز جمعه علاوه بر واجب شرعی، فرصتی برای وحدت و همدلی مسلمانان و همچنین تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان‌غربی با بیان اینکه نماز جمعه باید به عنوان یک فریضه واجب و ضروری در بین مردم نهادینه شود، گفت: مسئولین و متولیان امر باید با برنامه‌ریزی‌های مدون و ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نماز جمعه تلاش کنند.

اسماعیلی همچنین از زحمات و تلاش‌های برگزارکنندگان نماز جمعه محمدیار قدردانی کرد و از آن‌ها خواست با توجه به گسترش شهر و ازدیاد جمعیت، از هم اکنون برای جانمایی و احداث مکانی مناسب برای برگزاری نماز جمعه در آینده برنامه‌ریزی کنند.

دیگر خبرها

  • هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • هفته‌ جذاب در انتظار لژیونرها؛ ۹۰ دقیقه سرنوشت‌ساز طارمی و آزمون
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • چرا تیم ملی ایتالیا و جام جهانی، مانع حضور روبرتو باجو در لیگ‌های خارجی شدند؟